Steelsound 5H v2 USB(hvis du har et dårligt lydkort vel at mærke) det sidder max godt på hovedet og mn kan have det på i længere tid af gangen og det er jo nødvendigt for os geeks ;)
Ellers er Sennheisers headsets også e super godt køb enden deres PC160 som er uden USB eller det de har med USB ign hvis dit lydkort stinker ;)
p.s. skulle jg vælge faldt valget helt sikkt på 5H v2 ;)
Jeg ville klart bruge mine penge på et mere High End headset.
Så mit bud ville være et Ultrasone DJ1, et sinsygt godt headet, med super lyd også lukker det alt andet lyd ude. Vil æde min hat på det har en del bedre lyd end Sennheiser PC 160.
Hvis du har lidt flere penge at bruge synes jeg du skulle gå efter et Sennheiser HD 595/585. Det eneste ved disse 2(3) headsets er at det ikke er "gamer" headsets så der er ikke Mic med, men det kan nemt skaffes for en 50 i en Fona eller over nettet.
Her til jul fik jeg selv et DJ1, og det er utroligt hvor meget man kan høre, nu spiller jeg mest CS:S men også i cod4 er det en kæmpestor fordel fordi du altid ved ca. hvor din modstander af. Selvfølgelig ikke hvis han har listet helt fra spawn, but you get the point.
Ellers er Sennheisers headsets også e super godt køb enden deres PC160 som er uden USB eller det de har med USB ign hvis dit lydkort stinker ;)
p.s. skulle jg vælge faldt valget helt sikkt på 5H v2 ;)
stavefejl er gratis :D