*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Hold? :D(3)
Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Call of Duty » Scenen

Sidste indl�g

Call Of Duty 4 Modem Warfare!!

Jeg har forudbestil Call Of Duty 4 (Modem Warfare) Da jeg egentlig er en Cod player, og har både 1 og 2 men da 3 ikke udkom til pc, havde jeg meget problem med at producenten ikke havde lavet den til pc, da der manglede mere i cod2 da jeg syntes den var lidt kedeligt.

Men jeg har prøvet at finde et sted på nettet, hvor jeg kunne se hvornår det udkom i danmark, da firmaet jeg har bestilt ved siger de ikke ved noget, men ved ikke om det kan være helt rigtig.
Flere |
Meister Torsdag d. 27. september 2007, kl. 09:15
cYan
Torsdag d. 27. september 2007, kl. 09:21
1
5. november 2007
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
Meister
Torsdag d. 27. september 2007, kl. 10:22
2
Der var godt nok langt tid til, men forventningerne er også store til det nye spil.!

// Meister
Guana | CKRAS
Torsdag d. 27. september 2007, kl. 15:58
3
modern :D
Like mig på Facebook: www.facebook.com/guanaz
Følg mig på Twitter: www.twitter.com/guanaz <3
verBal | <(x_-)>
Fredag d. 28. september 2007, kl. 13:05
8
Ahahaha Modem Warfare, jeg roflede =D
Yo fuck det du får verBale tæsk din luder!
Mutantius
Torsdag d. 27. september 2007, kl. 18:54
4
haha der er ved at være 400 CoD4 topics herinde ^^
Xfire: Mutantius
...
Hunden | pwnies
Torsdag d. 27. september 2007, kl. 22:35
5
Jeg er trist over cod4 kommer ud..

det splitter vores scene, samt får en masse nye ind på en gang.. Vi er så priviligeret her på vores lille scene.. xplayn here we come.

Samt jeg kommer til at savne mine mates fra Atrocity, de skifter til ET:QW, om jeg forstår dem? NEJ... Cod4 ser langt federe ud
z1n0 | CKRAS
Torsdag d. 27. september 2007, kl. 23:01
6
jeg havde ellers et indtryk af at scenen var splittet i forvejen?

tror alle har godt af at der kommer nye cod'ere til :)
twitter.com/z1n0
Hunden | pwnies
Søndag d. 30. september 2007, kl. 17:21
9
Jeg er bare bange for at jeg bliver en ukendt lille person, jeg kan godt lide at have magt :(

hehe
Jacks0n | CoDGaming.dk
Lørdag d. 6. oktober 2007, kl. 08:36
12
jeg vil alitd huske dig ^^ :D

Jaaaaaaaaaaaaaaaah
Hunden | pwnies
Søndag d. 7. oktober 2007, kl. 15:36
13
jah :)
Koichiro
Fredag d. 28. september 2007, kl. 12:09
7
ang. udgivelsesdato, så læste jeg en post fra 402 at det udkom d. 5 i USA og d. 9 i Europa.
Mutantius
Fredag d. 5. oktober 2007, kl. 23:40
10
http://videogames.yahoo.com/events/call-of-duty-4/cod-4-the-bog-revealed/533245

Demo d. 11 oktober,

With their legacy of tight scripting and intense firefights, the Call of Duty games have earned a reputation as being some of the most cinematic first-person shooters ever. That's sure to be the case with the upcoming Call of Duty 4: Modern Warfare, but so far fans have been limited to a multiplayer-only beta on the Xbox 360. While that's garnered its fair share of praise, multiplayer Call of Duty is only half the battle.

Luckily, fans will get their first taste of Call of Duty 4's single-player next week when Activision breaks the internet by releasing the much-anticipated Call of Duty 4 PC single-player demo. (We'll be here to support it in an exclusive download premiere on Yahoo! Games.)

Set in a bombed-out Middle-Eastern city, the 'Bog Rescue' drops you into a nighttime conflict-in-progress. Your primary task is to locate and secure a friendly Abrams M1A2 tank, although first you have to get to the damned thing by navigating through an absolutely chaotic firefight.

Right off the bat, it's clear that the battlefield is more dynamic than in games past. Soldiers bark out orders left and right, taking cover and firing back at the enemies tucked away in partially destroyed buildings. Though the folks at Infinity Ward have repeatedly stressed the importance of taking cover in Call of Duty 4, we were rudely introduced to the concept of 'exploding vehicles' after lingering too long behind an overturned car. It's dark and crazy and bullets whir through the air like mosquitoes. In other words, it's Call of Duty after drinking thirty cups of coffee.

As they follow their squad mates through the remains of the town, gamers will finally get to utilize the much ballyhooed night vision. It's a bit disorienting at first, but soon enough the tactical advantage of seeing your enemy as a bright splotch in the green field of view becomes apparent. The experience is relatively short-lived, however, as soon enough you're instructed to take down a fleet of enemy tanks using the Javelin, a monstrous anti-tank missile launcher. It's an absurdly fun weapon - missiles pop out horizontally and linger for a second before their rockets engage and they zoom vertically into the air, reach their apex and streak down in a hail of smoke and fire.

The Bog's climax comes as you attempt to defend the Abrams tank against a throng of enemies in the round. This highlights everything that makes Call of Duty 4 such an exciting game: gorgeous graphics that hold steady despite tons of onscreen elements, enemy and friendly A.I. engaging each other realistically, gunfire erupting from every which way and you somehow caught in the middle trying to meet your objective without getting killed. It's as intense and frenetic as first-person shooting gets.

And in a matter of days, it will be sitting on your hard drive. Get a sneak peek now in this exclusive video and check back on Oct 11 at 9AM PST to snag the PC demo.
...
LMer
Lørdag d. 6. oktober 2007, kl. 08:11
11
NICE Mutantius :D:D
Mutantius
Onsdag d. 10. oktober 2007, kl. 21:04
14
A Single Player demo is hitting the PC tomorrow (October 11th) and will be mirrored on many sites. You'll be able to find a full official mirror list on Callofduty.com that has all of the demo download locations on it so it'll be easy to find. Yahoo! games will also have it available for download on the 11th.

There are also several new PC screenshots on their way out the door, three to be exact, so keep your eyes out for those as well as several PC / PS3 preview articles from the recent San Francisco press event that I've noticed popping up. I'll link a few at the bottom of this post for you guys to read up on and see what they thought.

Now for the info I know a lot of you have been waiting for for quite some time, the official Recommended Specs and Min Specs for the demo and which will be on the back of the box for Call of Duty 4: Modern Warfare on PC are as follows:

Recommended Specs

CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended

RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended

Harddrive: 8GB of free hard drive space

Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better

Required (min) Specs

CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported

RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)

Harddrive: 8GB of free hard drive space

Video card (generic): NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better

Once you guys download the demo on the PC and play be sure to stop back by and let me know what you think. This is the first time anyone besides press is getting their hands on Single Player so I'm anxious to hear your guys thoughts and reactions!

source: <A href="http://charlieoscardelta.com" target="_blank">www.charlieoscardelta.com</A>
Redigeret: Onsdag d. 10. oktober 2007 - kl. 21:07
...
Red_devil83
Onsdag d. 10. oktober 2007, kl. 23:17
15
har læst og forhørt mig på en hjemme side hvor de får svar fra producenten, og der sagde de at det først kom D.23?!?! men ved jo ikke om det passer, det var bare lige hva de sagde..
R3d!
Mutantius
Torsdag d. 11. oktober 2007, kl. 07:34
18
Umiddelbart blev det forsinket et par dage til d. 9 men jeg tvivler meget på at det er helt frem til den 23!
...
LMer
Torsdag d. 11. oktober 2007, kl. 05:50
16
Mutantius
Torsdag d. 11. oktober 2007, kl. 07:33
17
Har læst lidt rundt omkring og mener at det bliver klokken 18.00, 1+GMT.
...
Red_devil83
Torsdag d. 11. oktober 2007, kl. 08:40
19
Håber da ikke det først bliver D.23!!! Og ja øv skide PST...
R3d!

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.111602067947