Hej der har været meget tale om hvilke maps der skulle spilles til slap live, så der er blevet bestemt at vi ville køre noget ligende de fab. 5, altså
Burgundy
Carentan
Dawnville
Matmata
Toujane
Dog kan jeg forstå på jer at i ikke er så meget for Carentan, derfor vil jeg høre om i har et andet map, som i hellere vil have, så skriv her under hvis i gerne vil have et andet map i stedet for
Dette kører indtil Mandag.... så skriv hvis i vil have carentan eller det andet map i hellere vil have, så tager jeg stilling ud fra det. de 4 andre maps er faste
Jeg synes Breakout er pænt fed, men den eneste grund til at folk whiner over Carentan er pga. det som AdagiO skriver.
Breakout er random, hvor man derimod skal tænke sig om i Carentan.
:)
breakout er sku da ikke random, der er bare mange flere muligheder for at komme til bombsites eller steder at defende dem fra, end der er på de fleste (hvis ikke alle) andre maps, hvilket giver mulighed for flere, mere spændende taktikker.. i stedet for at man bare smider de samme tac nades og sætter sig på de sædvanlige 5 spots..
giv det en chance imo.. ved at prøve de andre maps som har kæmpe potentiale bliver spillet mindre kedeligt og ensformigt.
*EDIT*
Hvorfor tager vi ikke bare 6 maps med i stedet og så muligheden for at eliminerer maps eller sådan noget =>
Vi skal ikke spille Breakout, nu må i fandme tage jer sammen. Tou, Care, Burg, Dawn, Matma har været de eneste 5 standard maps i 2 år nu, hvorfor helvede skal vi nu til at spille Breakout?
Ja Carentan er måske kedeligt, men det kræver teamplay og skiller gode hold fra dårlige, Tæltprojektet > Roskilde.
LM tror du skulle have kommet med de ideer for 2 år siden, da ingen der orker at lære nye maps/tacs/nades nu.
Hvis i gerne vil have 6. map så tage da i det mindste Trainstation :P
Carentan er gay fordi alle hold har de samme positioner, samme nades og gør stortset det samme - eller er det kun mig der har lagt mærke til det?
Hvis folk ikke gider lære nye tacs og nades.. hvorfor så ikke fortsætte med at spille cod2 i stedet for at skifte til et nyt spil, hvor man så skal lære nye spots, nye nades, nye tacs og vende sig til et helt nyt aim og nye våben?
Hvis den eneste grund til ikke at spille breakout er fordi i ikke gider lære nye tacs og nades.. så GL med at komme i gang med cod4 c " 3)
*edit*
Jeg er også frisk på at få trainstation med hvis det er - bare det ikke kun er de sædvanlige 5 maps man har spillet de sidste 2 år :<
Vil du være sød og kontakte mig vedr SLAP? Måske det er på tide vi koordinerer de ting vi har????
Har talt med Sui. de mangler stadig en admin på stedet under turneringen, samt en der kan mødes med teknikken torsdag og sætte servers op.
Vi er vel alle enige om, at vi skal have en god turnering til SLAP. Der mangler admins. Gerne 2 til at hjælpe med at regler og sådan bliver overholdt. Der mangler også en eller flere, der kan være behjælpelig med at sætte den rigtige PAM og sådan på.
Jeg har aftalt med Sui, at der er 1 admin, der må være spillende admin, og som får sin billet betalt. :D Kontak mig hvis du er interesseret i at være admin til SLAP!^^
Ja, men hvis der skal betales for hans billet må han højst sandsynlig ikke spille i konkurrencen... , men det skader vel ikke at spørge sui når i kommer der op :)
Har aftalt med Sui at en admin får pengene retur, da ingen meldte sig frivilligt og en admin skal vi have^^
Cyan står for server og turnering. Tak for det:D
Er der en der vil være co admin i turneringen, så sig endelig til. Det er "ulønnet".
Det er vigtigt alle kender reglerne. Der vil ikke blive set gennem fingre med fejl eller cheats eller hvad har vi.
Ingen "aftaler" mellem holdene uanset hvor "enige" de er.
Nu var det sådan set vores "skyld" at Cod2 overhovedet kom med, da vi for længe siden tog kontakt til slap og fik bl.a lavet den cod2 cup på slap for et stykke tid siden. Vi var de første med folk meld til og alle havde betalt... så lad os bare lige hurtigt blive enige om at det ikke var som som ikke støttede op denne gang! Godt så :)
rofl CoD2 ville da være automatisk være med til SLAP og andre LAN's hvis ikke i retards ikke havde støttet op i scenen de sidste 2 år. Flet kuverten og hop tilbage i dit cod.dk hul pls.
Gemmer mig? Har da været til næsten alle danske CoD2 LAN's, så det er vel snarere dig der gemmer dig. Og hvem er det lige der spiller smart, det er da ikke mig der sidder og klapper mig selv på skulderen.
Vi har tilbudt slap at det skulle være non-byoc, vi har tilbudt admins, jeg kan nævne en lang liste med ting jc har tilbudt slap. Så synes ikke du skal udtale dig.
Jeg ved ikke hvad du specifikt har i tankerne, men jeg kan da nævne at det hele tiden har været vores intention at stille med vores COD2 hold + et eller to ekstra fun hold i COD2, men det er lige som faldet fra hinanden nu.
Vi stiller dog forsat med vores CS:S hold og junior CS:S hold + en FIFA spiller (dvs. vi kommer 15 mand) og så låner vi ellers SLAP 10 af vores PC'er, men okay...