*Tilbage
World of Warcraft - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Explicit-Gaming på ...(3)
Call of Duty 3on 3(0)
Call of Duty Søger MW2 m8s(3)
Call of Duty Ny klan i MW2(0)
Call of Duty Dødt eller Aktivt ...(3)
Call of Duty Søger Clan MW2(0)
Call of Duty COD1 Fragmovie - ...(2)
Call of Duty Søger Team!(2)
Call of Duty Ps3 spillere?(6)
Call of Duty Profil problem(1)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic WeepR(0)
Offtopic MW3 [Fragshow](0)
PC Relateret Reddot søger koder!(1)
K?b og Salg s: Steelseries ...(0)
Offtopic LAN DRENGE(1)
Offtopic cazetoGaming - ...(0)
PC Relateret Ny studie bærbar(2)
PC Relateret XFire x TwitchTV!(0)
Offtopic Heej(0)
K?b og Salg CoD 4 trade ...(2)

Reklamer

Call of Duty » Scenen

Sidste indl�g

Streaming af esport

Hey all,

Jeg har fornyeligt hørt en lille fugl synge om, at et produktionsselskab går med planer om at lave et slags community omkring live streaming af esport - herunder også COD2-4. Jeg formoder det kunne være noget i stil med hvad www.tgbf.com udbyder, men såvidt jeg er orienteret, er det ikke endeligt besluttet. Planen er vist at siden skal være dansk, men heller ikke det er fastlagt 100%.

Jeg er i den forbindelse meget interesseret i at høre om I har nogle kommentarer til et sådant projekt. Tror I der vi være opbakning til det, er er I tilfredse med de muligheder I allerede har for streaming, hvilke krav ville I have til sådan en side osv. osv.

Jeg frestiller mig, at der er en del rettigheder der skal clears osv., men man er vist ret seriøse omkring det, så jeres kommentarer vil blive nøje vurderet :)

MVH
SittingDuck
Flere |
SittingDuck | ATZPAC Torsdag d. 1. november 2007, kl. 08:46
Fr33dom
Torsdag d. 1. november 2007, kl. 13:10
1
jeg ville da helt klart følge så mange cod4 kampe som jeg kunne

og nej, jeg synes ikke at der er live stream nok. så jeg byder da velkommen til endnu et livestream site, hvis det skulle være

god billedkvalitet
minimal lag
og gode kommentatorer er hvad jeg vægter højest :)
LennyBoy | CoDGaming.dk
Torsdag d. 1. november 2007, kl. 13:53
2
Konkurence er altid velkomment... :)
Ved godt mit tv projekt har været stille længe, men vi skal nok komme tilbage :)

Men enig med Fr33dom.. Og samtidigt også et så interaktivt program som muligt.. Det er noget jeg vægter højt :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
kanaljan
Torsdag d. 1. november 2007, kl. 15:12
3
tror sgu den udsendelse er smuttet forbi mig, hvad er det for et tv projekt?
*spam* here plz.
Hostile Friktion
LennyBoy | CoDGaming.dk
Torsdag d. 1. november 2007, kl. 16:45
5
eXplicit.TV. Vi har desværre ikke sendt særligt meget pga mangel på ordenligt udstyr.. Det er ret dyrt og tager lang tid at få til at køre optimalt, når man ingen erfaring og nærmest ingen penge har til det.. :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
SittingDuck | ATZPAC
Torsdag d. 1. november 2007, kl. 16:33
4
Lyder mægtigt Fr33dom. Vil straks gå videre med budskabet...

Hvis der er flere der har lyst at kommentere på projektet skal I bare slå jer løs! En sådan site vil blive lavet til Jer. Det er fuldstændig afgjort at brugerne (Jer) får deres forventninger opfyldt!...

LennyBoy | CoDGaming.dk
Torsdag d. 1. november 2007, kl. 16:46
6
Hvem er det helt præcist der står bag det der? Bliver helt nysgerrig :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
SittingDuck | ATZPAC
Torsdag d. 1. november 2007, kl. 16:55
7
Det er ikke fordi jeg vil være hemmelighedsfuld LennyBoy, skal bare lige have talt nærmere med dem. Hvis du selv arbejder på et projekt og har nogle gode idéer osv. kan det da vi skulle sludre lidt mere om dét - et godt samarbejde har altid interesse! ;)Håber det er i orden, jeg lige venter lidt med navnet :) Stay tuned :)
Redigeret: Torsdag d. 1. november 2007 - kl. 16:55
LennyBoy | CoDGaming.dk
Torsdag d. 1. november 2007, kl. 17:18
8
Det er skam helt i orden.. Overraskelser er altid gode :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Cobra | ioj
Torsdag d. 1. november 2007, kl. 17:19
9
Er det kun dansk E-Sport eller er det også udelandsk i vil vise?... men 100% støtte fra min side kunne være rigtig fedt :)
SittingDuck | ATZPAC
Torsdag d. 1. november 2007, kl. 17:46
10
Som udgangspunkt er esport jo rimeligt internationalt, men jeg forestiller mig at det danske marked i første omgang vil være i fokus... men bestemt med mulighed for at viser internationale tuneringer og kampe (der kan dog blive nogle problemstillinger omkring rettigheder, men det kan der formegntligt findes løsninger på).

Det er i den forbindelse efter min overbevisning fuldstændig afgørende at dette site har opbakning og samarbejde fra danske klaner og communities. Produktionsselskabet har gjort det helt klart, at man ønsker så meget samarbejde som muligt med scenen. Jo flere klaner og communities der bakker op, jo flere kampe og turneringer vil formegntligt kunne streames i den rigtige kvalitet, med de rigtige kommentatorer osv.

So keep posting idea's :D

Bjau | <(O_O)>
Torsdag d. 1. november 2007, kl. 21:56
11
Det ville være alt for cool med nogle danske kampe der bliver vist, ville nok side og glo dem så ofte som over hovdet muligt, men der skal være et arkiv imo, da man så kan følge med selv om man ikke havde tid f.eks. lørdag kl 20 ;)

100 % støtte fra min side :)

Edit: Med følge med mener jeg i f.eks. cups osv :)
Redigeret: Torsdag d. 1. november 2007 - kl. 21:55
Kirby.Squad -> Bjau, Marx, verBal
zetrex og ztillo <333
Hunden | pwnies
Fredag d. 2. november 2007, kl. 00:05
12
SittingDuck, et sådant initiativ har CoDGamings fulde støtte.. live stream er noget af som er med til at skabe en scene, og skaber opmærksomhed for spillet også uden for spillets eget community..

tgbf har længe været det eneste "ordentlige" for cod2, og det er jo ikke just fordi at cod har været op-prioriteret vildt hos dem, så hvis vi kunne få skabt noget mere fokus på cod4, kunne det være fedt!

Regn med en bunke news herfra siden, det er sikkert, og vi vil da helt klart også gerne samarbejde, vi har jo en del "eksperter" tilrådighed :P
csd
Fredag d. 2. november 2007, kl. 06:56
13
lyder bra
http://imageshack.dk/imagesfree/8lo30900.jpg
bahtox
Fredag d. 2. november 2007, kl. 07:51
14
Klart kvalliteten af streamingen der skal være i højsædet, er det på plads blir det for vildt :D
SittingDuck | ATZPAC
Fredag d. 2. november 2007, kl. 11:33
15
Jeg vil presse hårdt på for at få lavet et site, der lever op til jeres krav! Og Hunden, det ville være uvurderligt med et samarbejde med codgaming.dk! Jeg går videre med det I her har sagt, og vender tilbage, så snart der er noget nyt i sagen.

Følgende problemstillinger skal der i følge jer være fokus på:

- KVALITETEN af streamingen!
- Minimalt lag (forestille mig at kampene skal streames med f.eks. 30 sek. forsinkelse
af hensyn til snyd - ikke at jeg tror vi/I kunne finde på det).
- Gode kommentatorer. Her bliver der nok rigtig meget brug for støtte fra scenen.
- LennyBoy talte om et så interaktivt program som muligt (taler vi et forum eller lign?)
- På programmet skal der være danske kampe og cups. Jeg forestiller mig også at det
vil kunne være nærværende at streame internationale kampe, afhængigt af hvilke
rettighedsmæssige problemer vi render ind i.
- Fokus på cod. Det er naturligvis nærliggende at udvide programmet til andre spil,
men som udgangspunktet er cod.

Jeg vil lige understrege, at projektet stadig er i screeningfasen - intet er altså sikkert endnu! Det afhænger jo naturligvis også om virksomheden kan se noget økonomi i det.

Bliv endelig ved med at poste :)
Fr33dom
Fredag d. 2. november 2007, kl. 15:18
16
lyder kanon sittingduck!

og ja som nogle sagde, et arkiv kunne være fedt, så man f.eks. kan se sig selv i aktion efter ens egen kamp :)

og codg ville da selvfølgelig skrive nyheder om streams af kommende kampe osv, jeg vil i hvertfald :) + samarbejde med kommentatorer

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
1.66900920868