*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Hold? :D(3)
Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Call of Duty » Scenen

Sidste indl�g

Nå hvad syntes i?

Vi sad nogle gutter* ude i roskilde klubhuset og gamede CoD4 igår. Vi spillede kun sabotage og det var mega fun. For dem som ikke kender det, så er der en bombe i midten og den skal begge hold have fat i. Når et hold har bomben skal de placere den i fjendens base. Når bomben er placeret skal der defuses og de andre forsvare bomben. Hvis den springer får holdet et point og spillet starter forfra (spilles først til 4). Hvis et hold defuser bomben, så fortsætter spillet derfra.

Igår gav det nogle fede kampe hvor der var ulta panik, når de andre havde plantet og man sekunder før den sprang fik defuset, men kunne ikke komme væk. Til sejre hvor man får plantet og forsvaret bomben til sprængning. Vi havde nogle kampe hvor et hold vandt 4-0 eller 3-1 og intense kampe hvor det blev 4-3. Vi spillede enda en kamp på Downpour hvor kampen rullede frem og tilbage og hver gang når fik plantet, blev bomben defuset. Utrolig fed kamp som iøvrigt endte i "sudden death". Når tiden løber ud går spillet over i Suddendeath og man respawner ikke mere. Nice måde at få spillet til at ende.

Modsat CTF, som jeg ikke var den store tilhænger af, så syntes jeg sabotage er interessant fordi spillet hele tiden er fokuseret et sted - nemlig på bomben. Dvs at alle søger samme sted hen hele tiden og man kan angribe når bomben er fri eller den er i sit hold besidelse, eller forsvare den er hos modstanderen. PÅ den måde er hele holdet samlet om den samme opgave.

Anyways - sabotage mega fun. Vi var desværre ikke nok til at afprøve S&D. Nok mest pga sabotage var mega fun.

Perks? me likes perks.

Map? Crash, vacant, district, downpour, strike, backlot. Det fleste maps virkede gode til sabotage. Vacant en smule ubalanceret i Sabotage - i SD er det fedt. Der var kun et map vi spillede som jeg ikke brød mig om og det var: Bloc.

Competitive? Der skal helt sikkert ændringer til, men det handler nok mest om XP systemet. Det skal være lige for alle når der er kampe. Samme perks og våben etc.

Problemmer? vi opdagede nogle mærkelige ting i sabotage. Da Uniball og Nopz plantede sprang bomben nogle gange med det samme eller efter få sekunder. Det skete flere gange. Vi fandt aldrig ud af om det var en bug, eller om det rent faktisk var en eller anden parameter der på visse tidpunkter gør sig gældende. Det virkede mystisk og hvis det er en bug, så kunne det ødelægge sabotage for competitive play.

*Frijec, Sarabande, Whistler (infinity) Nobz, Jackson, Nupza(CSS jr spiller), Uniball (michael - nyt medlem der spiller AA) og undertegnede.

NB. Stavefejl er gratis.
Flere |
Koichiro Fredag d. 9. november 2007, kl. 10:24
bahtox
Fredag d. 9. november 2007, kl. 12:04
1
Cool, skal nok blive godt.

Har ik prøvet endnu.
LennyBoy | CoDGaming.dk
Fredag d. 9. november 2007, kl. 12:42
2
Fed gennemgang :)

Har desværre ikke prøvet sabotage endnu, men det er noget jeg glæder mig til at prøve.. Især efter den gennemgang der :)

Med hensyn til det competitive, så kan jeg nævne at man på BF2 scenen valgte at helt droppe alle former for unlocks. Men der var det jo så også kun ekstra og bedre våben man kan låse op for. Mit gæt ville være at enten begrænser de sig til en bestemt liste over hvilke våben der er tilladt, eller også tillades alle.

Ligeledes sådan noget som Claymores er noget jeg er ret spændt på om det er noget der bliver inført i competitive henseende. Det er f.eks. strengt forbudt at bruge Claymore (Eller gaymore i manges munde) og C4.

Men nu er det her jo ikke BF2 scenen, så jeg vendter med spænding på både hvad den internationale scener beslutter sig for og ligeledes hvad de danske spillere synes :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Regulator
Fredag d. 9. november 2007, kl. 16:16
4
Claymore styrer imo :D

Men ja det er nemt noget som kunne forsvinde så snart der kommer noget pam på
Mygun.dk
Buy your hardball guns here :)
Regulator
Fredag d. 9. november 2007, kl. 16:15
3
Der er problemer med spawnpoints, når der er over 10 på mappet. Man spawner lige oven i hinanden, det er lidt kikset.
Mygun.dk
Guana | CKRAS
Lørdag d. 10. november 2007, kl. 02:25
10
yeah, det er pænt grimt :b
Like mig på Facebook: www.facebook.com/guanaz
Følg mig på Twitter: www.twitter.com/guanaz <3
Koichiro
Fredag d. 9. november 2007, kl. 16:33
5
C4 og claymores ser jeg ikke som det store problem når man kan skyde dem i stykker.
Bjau | <(O_O)>
Fredag d. 9. november 2007, kl. 16:52
6
For langt læste ikke ;) Men Abilleties(staveplade) skal ikke med i en PAM version, det skal costum class heller ikke, mener kun det skal være standart
Kirby.Squad -> Bjau, Marx, verBal
zetrex og ztillo <333
Hunden | pwnies
Fredag d. 9. november 2007, kl. 17:28
7
imo. virker sabotage meget fun, ud fra hvad du skriver.. Nu har jeg ikke selv spillet så kan ikke prøve det, men min umiddelbare tanke er at det bliver svært at spille det rent competive, hvis jeg ikke forstår meget galt, er der kun et spot? Det giver ikke plads til megen taktisk variation..
men igen, nu har jeg ikke prøvet det.. så kan jeg ikke sige med sikkerhed
khaine
Fredag d. 9. november 2007, kl. 17:54
8
jeg ved i hvert fald hvad jeg ønsker mig i julegave. Men er lidt skræmmende at i siger der er bugs med spawnpoints og det med bomben i sabotage-.-' Håber da fandme at de nossefår pacter evt bugs asap så de ikke kører samme stil som med cod2.
What doesn't kill you, makes you stronger!
frijec
Fredag d. 9. november 2007, kl. 23:32
9
Jeg ved godt hvad problemet var med de bugs der Niels. Serveren stod til sv_fps 30 og det er åbenbart fucked stadig i cod4. Må vente på pam fixer det. :)
www.dontasksimon.com
www.twitter.com/frijec
BronniE
Lørdag d. 10. november 2007, kl. 15:33
11
(SD)

tbh så owner det, men hold da helt ferie, det skal laves fuldstændigt om hvis jeg skulle bestemme..

1. ved side skift(attack/defense), skifter man ikke fra feks marines til opfor, nej man forbliver den samme person/figur hele mappet igennem, uanset om man attacker eller defender, w00t sker der for det??

2. attackere og defendere har samme arsenal af våben selvom det skal forstille at de kommer fra hver sin ende af verden mere eller mindre,w00t sker der for det??

3.man gemmer ikke sit pickup våben til næste runde, w00t sker der for det

4.og hvad sker der for awp kan skyde igennem en 30 cm tyk beton væg, jeg ved godt mange våben er vilde idag, men ffs det her er et spil og gemmer man sig bag en mur på 30 cm skal man squ ikke kunne blive pløkket igennem den uanset hvor virkelig det end skal være..( en wallhackers paradis spil)"haxeren""its just random shooting" "the clean player" " yeah right, and my mom is actually a man" kan i følge mig, det bliver så lol med alt det whineri der kommer til at blive i det her spil,w00t sker der for det

5.bomben er så stor at man faktisk ikke kan se en skid mens man planter/defuser(ny skin i første patch tak..w00t sker der for det

6. virker lidt random med alt det skyden igennem væggene, med div våben, men er ellers fedt nok da man i 5v5, ja eller bare på public skal lære at holde lidt igen med at fyre løs med bønnerne, de bliver hurtig brugt imo. w00t jo ok lad gå så

7.m203 skal bannes langt ind i ???????, alt for overpowered, w00t sker der for det?

8.et par patches til at fixe nogle af de nævnte ting og valve bliver et ovetstået kapitel..ja hvilken som helst skyde gal freak vil kunne holde af at spille cod4,for omfg it owns bigtime

over all 9/10 fra mig
Redigeret: Lørdag d. 10. november 2007 - kl. 15:37
...
Guana | CKRAS
Lørdag d. 10. november 2007, kl. 15:42
12
lige min mening til dig bronson :D

punkt 1: så er der jo ingen forskel på OpFor, Marines og hvad de ellers kaldes. det er de samme våben, bare et anderledes sprog der råbes. så det synes jeg da er 100 % i orden :p

punkt 2: det er meget normalt at de har samme våben. de våben der bliver udviklet ender som regel hos begge parter.

punkt 3 + 4: forholdsvis enig

punkt 5: jeg tror det er meningen at du ikke skal kunne se når du planter. det er mere realistisk at du rent faktisk skal koncentrere dig om at trykke de rigtige knapper, samt det gør det mere taktisk at du skal sikre området meget mere inden du bare kaster dig ind og planter, som man feks har haft mulighed for i cod2

punkt 6 + 7: yæz :) 5v5 er rigtig lækkert

enig med karakter, især også da spillet kører så flydende som det gør. bare lidt konstruktiv feed back ;O
BronniE
Lørdag d. 10. november 2007, kl. 15:55
14
til punkt 1 kan jeg kun sige guana det bliver jo ikke ulige adligevel selvom modstanderen har et andet arsenal af våben da man jo spiller som begge sider nøjagtig som i cs, meget federe imo, som terrorist i cs kan du jo heller ikke købe en colt/m4... og når du ser hamas osv gå i gaderne og skyde op i luften er det yderst sjælden du ser dem gøre det med en allied bazooka eller m16 eller what ever, men nej det er squ en kalashnikov eller rpg'er

ang m203 kunne man evt begrænse den til 1 spiller pr team og med 2 nades til, eller ligende
Redigeret: Lørdag d. 10. november 2007 - kl. 19:48
...
Mutantius
Lørdag d. 10. november 2007, kl. 18:38
15
Nu skal man også lige tænkte på at Amerikanske våbenfabrikanter eksporterer våben ud over alle grænser og til den højeste byder.
Xfire: Mutantius
...
Guana | CKRAS
Lørdag d. 10. november 2007, kl. 19:04
16
præcis det jeg mente ^_^
BronniE
Lørdag d. 10. november 2007, kl. 19:56
17
det er meget muligt, men er nu stadig ret sikker på at største delen af verdens terrorister får deres gøps fra rusland og andre billigere lande end usa, da usa vil gøre alt for at deres isenkram ikke kommer i de forkerte hænder, ja de sælger men squ ikke til de lande de selv bekæmper...

at i overhovedet forsvarer at spillet har samme arsenal våben på begge sider er squ da for lol, bf2 har squ da heller ikke de samme våben på begge sider..

det er kun i 1v1 spil som ut hvor man ikke skifter side man har de samme våben... jeg vil kalde det en alt for tidlig udgivelse, man skulle jo tro de havde sovet i timerne, dengang de gik i skole, ja de sover squ stadig hen over deres software, det kan man da se på sådan en fejl agtig ting..

jeg syntes spillet er fedt nu, men det kunne blive meget federe på min måde:D
...
Regulator
Lørdag d. 10. november 2007, kl. 20:12
18
Er af samme mening, imo ville det være sjovere hvis begger sider ikke havde de samme våben. Virker lidt fjollet. Så kan det da godt være at alle bad guys kan købe alle våben, men tvivler sgu på at man ser en SAS med en ak47? :D Det skal jo trods alt også handle om gameplay og alt behøver ikke være "real"
Mygun.dk
BronniE
Lørdag d. 10. november 2007, kl. 21:30
19
ikke medmindre han befinder sig i junglen og er nødt til at spise abe hjerne for at overleve, og han har brugt alle sine m4 bønner på at nakke ak47 terrorister.. men det er jo ikke sådan i spillet, der kan man både indkalde airstrike og chopper osv, så mon ikke de lige kan kaste en kasse ammo ned til deres soldater hvis de lige skulle løbe tør, ohh yeah think so..
...
Mutantius
Lørdag d. 10. november 2007, kl. 23:07
20
Svar til #17
Kommer da sandelig an på hvilket udstyr det er, det er klart at de ikke sælger M-22 jagerfly til "the-bad-guys" men M4, M16, M60 bliver solgt i stor stil til flere forskellige lande I såvel EU som i Mellemøsten. Bare husk Taliban styret i den første afganske krig der skulle skyde russiske hinds ned med det højteknologiske Stinger AA våben ;).

Jeg syntes selve det er en mindre detalje... Men lad os nu se hvad Pam kan ;)
Redigeret: Lørdag d. 10. november 2007 - kl. 23:07
...
BronniE
Lørdag d. 10. november 2007, kl. 15:45
13
altid rart
...
zetrex
Lørdag d. 10. november 2007, kl. 23:26
21
Er lidt enig med bronnie. Synes det gør det hele lidt tamt at begge teams kun har de samme våben til rådighed. Perks sku smides LAAAANGT væk hvis det nogensinde sku være seriøst. Sammen med alle de pis lyde når man stiger ranks osv. Ellers er det sku et rigtig fedt spil
BronniE
Søndag d. 11. november 2007, kl. 01:05
22
syntes da perks er cool, det er bare et ? om hvilke der skal være tilladte, vi har lige spillet pcw på en server hvor du kunne vælge alle våben, perks osv,først valgte man class så valgte man udstyr til etc special ops(p90)(silencer)(slight of hand)(og det der stamina noget) den class jeg valgte, syntes det var vildt cool..

etc m203 var disabled/er rpg'en var sikkert osse, dog var der den ulempe at man vist ikke gemte sine class settings ved fast_restart, lidt nedern og skal til at sidde og lave sine perks/våben sammensætning i starten af den første runde, men mon ikke det kunne fixes osse

dog syntes jeg health perks skal fjernes for vi skal squ alle dø lige nemt, men at man kan bygge sin class op efter sine ønsker er da top nice, det her er ikke gode gamle cs længere, nej nu skal der squ nye boller på suppen imo, med rigtig nice taktiks teamplay/perks og hvad der ellers er af nizle ting og sager.

jeg havde den der martyrdom i en pcw 5v5, mig alene tilbage, mod deres den sidste hvor fjenden fik mig nakket, men han nåede ikke at slippe væk fra min nade og vi vandt runden, hehe...jeg er jo ikke helt død før min nade er sprunget, etc også en god taktiks ting hvis man ikke vil gi sin fjende et pickup våben hvis det ellers virkede med at beholde dem til næste runde
...
Mutantius
Søndag d. 11. november 2007, kl. 02:08
23
Er helt enig Bronnie, COD4 skal ikke være COD2 i en ny pakning det skal ikke bare fungerer som en opgradering af grafikken men også i gameplayet såvel i public og som I competetive gaming.
Jeg ser i perks'ne hundredvis af måde man kan opbygge sit hold hvor man laver en perfekt strategi ud fra de klasser/perks der bliver smidt på.
...
Regulator
Søndag d. 11. november 2007, kl. 10:27
24
Klart perks skal være på, ellers kunne vi jo lige så godt gå tilbage til cod2 :) Om 14 dage har alle alligevel alle perks og så er det lige for alle.

Man kunne forestille sig at der vil komme 2 forskellige ladders, en med og en uden perks, så kan folk jo selv bestemme hvad de vil.
Mygun.dk
Guana | CKRAS
Søndag d. 11. november 2007, kl. 20:17
29
Eller du kunne spille ModWarfare, som allerede er indbygget i spillet. Et mod hvor man har alle våben og perks.
WizzY | CoDGaming.dk Sektionsansvarlig
Søndag d. 11. november 2007, kl. 12:45
25
Perks, SKAL imo helt klart være en del af spillet, OGSÅ til competetiv gaming. Det er mere et spørgsmål, og der er NOGLE der skal slåes fra, end at de alle skal slåes fra.

IMO er perks, det der gør CoD4 virkelig endnu federe. At man kan sammensætte sit eget unique pakke af arsenal og ellers gå løs på alt der bevæger sig.

Perks giver nogle helt nye taktiske måder at spille spillet på, og med tiden kommer alle, til at have alle perks aligevel, og derved bliver det ens for alle. Det er jo i forvejen aligevel ikke den store forskel på at nakke en Rank. 5 og en Rank 53. modstander.. de dør sådan ca lige hurtigt, hvis du bare rammer...

At slå perks fra, og derved kun udnytte de "standard" våben og fuktioner, man kan vælge fra start af, vil være total tåbeligt og så kunne vi egentlig lige så godt, spille CoD2 igen...

CoD4 > CoD2
Sektions Leder - CoDGaming.dk
BronniE
Søndag d. 11. november 2007, kl. 13:21
26
enig..

perks der SKAL slåes fra er health perks, og double tab, hvis jeg skulle bestemme..

glæder mig til nogle wars:D
...
Gzuz
Søndag d. 11. november 2007, kl. 14:41
27
HOV HOV... Mener sku osse at Guana og Undertegnede <--- !! Var der Koi.. :(:( Skal næsten nævnes når nu Gzuz endelig viser sig i offentligheden :=)'

kysser
verBal | <(x_-)>
Søndag d. 11. november 2007, kl. 21:28
30
omfg er jeg gået glip af onlajneren klaine på lan?!?
Yo fuck det du får verBale tæsk din luder!
Guana | CKRAS
Mandag d. 12. november 2007, kl. 14:03
36
vi var der ikke torsdag ;) det her er skrevet før vi kom

og verbal, JA JEG SÅ GZUZ PÅ LAN!!!! :D:D er du gal en hottie <33
Para
Søndag d. 11. november 2007, kl. 17:50
28
Syntes alt i alt det er et lækkert game, og lækkert at se mange af de gamle Cod gamere på X-fire igen. Håber scenen vokser op og blomster igen og bliver lidt som i de old days.
Milf | pwnies
Mandag d. 12. november 2007, kl. 09:36
31
Lækkert spil helt klart. Dog med et par ting som jeg umiddelbart bemærker,

1. M203 er alt for syg. jeg render rundt med den indtil skudene er brugt til den så går jeg videre og bruger normal ammo.

2. HVORFOR ER DER INGEN DER FATTER AT MAN IKKE SKAL LAVE ET SPIL MED BUNNYHOP. Det er åbenbart normalt at det skal rettes i et patch :S
Atrocity.Gaming
cYan
Mandag d. 12. november 2007, kl. 09:40
32
ehm bunnyjump er en detalje som jeg nødig vil se fjernet.

De største spil derude (engang) var quake og de har alle bunnyjump AFAIK.
Redigeret: Mandag d. 12. november 2007 - kl. 09:41
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
verBal | <(x_-)>
Mandag d. 12. november 2007, kl. 13:03
34
Bunnyjump = skillz = godt = nice = SYGT = !!!!!!!!!!
Yo fuck det du får verBale tæsk din luder!
cYan
Mandag d. 12. november 2007, kl. 13:06
35
;)....
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
BronniE
Mandag d. 12. november 2007, kl. 11:26
33
punkt 1. så er du jo noob, ligesom alle de andre der bruger den, get skillz..

2. cod4 styringen er klart den bedste ever, nævn et spil der er bedre i styringen/alt med bevægelse at gøre owner i cod4

...
Milf | pwnies
Mandag d. 12. november 2007, kl. 15:21
37
1. Jeg prøver bare at påpege at der kommer nogen i det her spil som bliver så fucked up med m203ere og så bliver det granatkastermayhem ligesom i AA.

2. styringen er fed. Bunnyjump er yt. Og hvis du er bunnyjumper... er du jo noob? Get skillz
Atrocity.Gaming
BronniE
Mandag d. 12. november 2007, kl. 15:55
38
hehe man bunnyhopper ikke rigtig i cod4, det første hop er klart det højeste resten af ens hop er jo bare små pussy hop, nej i css der kan du bunnyhoppe, især når det går lidt ned ad, hvor man får meget mere fart på ved at gøre det, det gør man jo ikke i cod4..

bf2 har os noget af det latterligste bunnyhopperi man skal lede længe efter, men rettede de ikke det i en patch? har ikke spillet lortet i evigheder, jeg lånte min key ud til en tysker der lige syntes han skulle bruge min key til at afprøve hax med, omfg en lame tysker noob.. ufatteligt at man har sat og snakket med gutten konstant over ts i ca 2 år, og så brænder han en af på den måde, men nvm det, er jo alligevel et lorte spil:D

...
Koichiro
Mandag d. 12. november 2007, kl. 16:15
39
Perks must stay. Desuden er jeg enig med Bronson i det med sidderne. Syntes også det var mærkeligt at man ikke skifter "side" som i CoD2. Måske har de ikke kunne finde nok våben til at balancere siderne godt nok? og da det så var samme våben man brugte på begge sider, så er det jo lige meget hvilken skin man har på.

Er der andre der har svært ved at se forskel på de forskellige hold. Ja - lige bortset fra at dine hold kammerater har et grønt tag over hovedet.
BronniE
Mandag d. 12. november 2007, kl. 19:22
40
ja det er squ lidt lol med de navne der os, fjender har rødt navn og venner har grønt, jeg foretrak der slet ikke var noget, især ikke hos fjender, squ da frustrerende at de har et navn over hovedet når man kommer tæt på dem, eller hva det nu er..

cod2 havde fjenderne squ da heller ikke navne skilte, håber godt nok det er et forkert server setup der bliver brugt , eller noget
...

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.157382011414