Jeg står i det problem jeg ikke helt ved om jeg skal invistere i en ny computer
Det jeg har nu er:
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
1.00 GB RAM
XFX NVidia GForce 6800XT
Ved ikke om det kan betale sig at skyde nogle penge i den eller skifte den ud med en anden. Jeg ved ikke en skid om hvad der er hot or not men vil bare gerne kunne køre de nye spil på 800x600 og stadig have en fps der ikke kommer under ca 70-80 stykker
Quadcore er ikke særlig godt supported lige pt. Når først det er det, så ligger Q6600 i bunden af det hele. Selv i Photoshop som understøtter Quad, så får den stadig tæv af E6850.
P35 chipset (så vidt jeg husker) kan ikke køre SLI. Det kan kun køre Crossfire, altså ATi/AMD gfx. Derfor ville jeg gå efter et Asus Striker eller et 680i bundkort. Så kan du senere hen putte endnu et gfx i. Du kan også købe 680i bundkort uden de to slots.
Men skal jeg så finde en der er samlet eller skal jeg selv samle den.
Ved ingen ting om hvor det er billigst eller bedst, så hvis der var nogle der gad finde et sted hvor jeg kunne få det jeg skal bruge billigt ville det være najs :P
Den er så ny at den ikke er bygget. ;-) arbejder hos www.imw.dk så det en config jjeg har samlet til dig. Sig endelig til hvis der skal være nogle ændringer evt. add min msn : thimse@hotmail.com er på alle dage fra 10-18
hvor ser du det Sparkle 8800 GT kort på jeres website? er nemlig selv ved at bestille et 8800 GT men prøver at finde et sted hvor jeg rent faktisk ikke skal vente over 2 uger for at få det først :P
Da 8800 GT er pænt hurtigt om at blive solgt så skulle det ikke ligge på vores hjemmeside, til januar udkommer så deres Calibre version som altid har en ekstra dejlig performance. men hvorfor GT? når man kan købe ULTRA! :D
hehe ultra koster så også de ekstra knaster.. mens at GT skulle være det bedste køb til pengene for tiden!
men har dog anskaffet mig et kort, et Zotac Geforce 8800 GT.. forskellen fra det og mange andre 8800 GT er at den har 660MHz istedet for de normale 600 så lidt vildere skulle det vist være ;O