Hva' med at producere en række maps - set fra oven - over COD 4 banerne. Helst på engelsk.
Indplacer diverse features såsom maskingeværer, eksploderende tønder, osv.
Skriv så jeres weblink og navn på. De vil sprede sig som lynild og I vil få masser af hits/credits. Husk at de skal kunne skrives ud, så klaner kan sidde om bordet og lægge taktik.
Det blev engang lavet en server udgave til BF2 til taktisk planlægning, et fantastisk værktøj. Hvis man er et team logger alle ind på serveren. Her kan man så vælge den bane man vil planlægge. Det er muligt at tegne på kortne direkte og indsætte diverse enheder rundt om på kortet.
Anyway, i dette værktøj kan man selv lægge kort ind. Jeg tænkte hvis nogen har lavet kortne til COD4, kunne det være sjovt og se om dette taktik program vil fungere til COD4, hvilket jeg er ret sikker på det vil.
Har det interesse vil jeg sætte sådan en server op til fri benyttelse.
Redigeret: Mandag d. 19. november 2007 - kl. 13:32
Det er jeg nu ikke helt enig i. Vi brugte det i BF2 til først at vise alle medlemmer hvad vi ville træne og så derefter gøre det. Det betød vi ikke spilte tid på at folk rente forvirret rundt og ikke viste hvad de skulle samtig med at andre ikke begyndte at fjolle omkring mens der blev aftalt taktik for en gruppe.
Men man kan jo bruge det eller lade vær, jeg synes bare det gav et rigtig godt overblik samt forståelse for alle hvad den overordnet plan ville være.
Lidt ligsom en fodboldkamp hvor træneren hurtigt på en tavle viser hvad han vil have spillerne til.
En anden fordel er at nye spillere i en "klan" har en mulighed for at få et hurtigt overblik. Hvis man har spillet med de samme personer i år vis, så nej du ved hvad de vil og gør uanset hvilket FPS spil i spiller.
Jeg har nu testet ATC, og jo den kan fint bruget til COD4. DOG... Alle brugere skal have en custom kort mappe installeret i ATC, hvilket selvfølgelig kan lade sig gøre.
Jeg har nu leget lidt med den og den kan fint anvendes.
Har fået programmet ind og køre.. og det virker nice nok.. og nemt.. men det er så det med maps.. der må folk jo tage ss efter egenmening og lægge ind.. men hva blev det til med den der server??
R3d!
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
:))