aner virkelig heller ikke hvilke jeg syntes er bedst, men det er ihvertfald ikke shipment,wetworks, eller den med de der silo'er der kommer røg op af og alle de små beton vægge overalt, omfg altså,
er det bare mig, men det er squ hurtig man finder hade maps i cod4, de 3 jeg nævner her bla, og de er da virkelig dårligt lavet imo, eller os er det bare fordi jeg kun har prøvet dem på pub mod massere af noob tubes:(.. i cod2 hadede jeg egentligt ikke nogen maps, og har aldrig rigtig gjordt det, jo måske lidt campertan:D
etc i cod4 hader jeg allerede public pga noob tube'ere, omfg få dem da væk, total overpowered crap våben..
Redigeret: Mandag d. 19. november 2007 - kl. 14:43
nej, den med silo'erne er da decideret ringe lavet, der kan man squ godt se de ikke har brugt ordentligt tid på et ordentligt layout da de gik igang med det map, omfg min dreng på 7 ville være mere opfindsom tbh, har du nogen sinde været på en byggeplads, eller hvad det skal forstille hvor alting står så random som på det map,nah vel..
tbh er det nok det ringeste map jeg nogensinde har set i et spil..shipment er bedre imo og der skal squ ikke meget til for at lave et map der er bedre end shipment, man kunne starte med at fordoble størrelsen på mappet og det ville blive 30% bedre allerede der, det siger bare lidt om kvaliteten i nogle af de maps der er med..syntes jeg ihvertfald.......massere af koma'er dem er cyan så glad for:D
nej som jeg siger var der vidst et firma der bare skulle ha deres spil på gaden før andre store titler/ut3/crysis osv
Redigeret: Tirsdag d. 20. november 2007 - kl. 12:59
Jeg er ikke enig med dig. Ja det stinker til random ffa fordi alle enten camper med sniper eller løber med deres skide pusterør
Imo kunne det være fint til Sabotage eller domination
MHT til shipment er det et ganske fint map til 2v2 eller 3v3 TDM f.eks. Der står jo også et eller andet sted at det er til små kampe. Der er da ikke noget mere belastende end at skulle løbe rundt i 2 min før man finder en modstander
du kommer bestemt heller ikke til at løbe rundt i 2 min før man møder nogen på shipment heller ikke selv om mappet var 3 gange så stor:D egner sig bedst til 1v1 hvis det overhovedet egner sig til det, jeg har spillet en del aim maps i cs, og de er bestemt lavet meget bedre..mht silo mappet, worst map ever:D.. guana han lavede et map der var bedre på en aften ved et Notorious Lan hos grande..amen ffs armatører siger jeg bare
2. Ambush
3. Crossfire
4. Vacant
5. Pipeline
Vilkårlig rækkefølge :)