Spiller primært med LMG : RPD reddotsight.
Jeg spiller med 3 opsætninger og de skifter fra gamemode til gamemode. Desuden har jeg også 2 setups til Attack og defence i S&D.
Search and Destroy defence:
Claymore x2
UAV Jammer
Extreme Condition
Search and Destroy attack
Bombsquad
UAVjammer
Extreme condition
lol bjau, mere ammo er bandolier, og ikke doubletap, og den anden perk er sleight of hand...
spiller selv med standard cb-bandolier/stopping power/deep impact..er det kun mig men,hvorfor fanden i H, skal man bruge en perk for at høre det andet hold råbe roger osv lamt man ikke kan høre modstanderens taunts imo...
og slet ingen noooooooob tuuuuuuube:D go away plzzz
Redigeret: Tirsdag d. 20. november 2007 - kl. 06:33
Det totalt ligegyldigt at de har ladet nogen perks være. Hvorfor så ikke bare fjerne dem alle? Helt ærligt, perk 1: bandolier eller bomb squad. hvad præcis skal man bruge det til, når man ikke kan vælge c4 eller claymore?
bandolier er da nice når jeg prøver at ramme en modstander... :D
Synes nu at cb reglerne lige pt er gode nok, selvom de, med hjælp fra en hjerneblødning, ikke har fjernet bomb Squad.
Ellers burde man lave tre forskellige ladders, en uden perks og de forskellige addons til våben, en med cb regler som de er nu, og en med alle perks og våben. Men det vil vel dele "scenen" fuldstændig?
jojo, men man burde nok ha tænkt lidt mere nøje over hvad det er man vil
Hvorfor ha deep impact og stopping power med, men man kan ikke vælge f.eks sonic boom? Mener ikke de har tænkt sig om. Hvis de ville lave et "cleen" spil, så har man valgt forkert imo
Det burde være enten eller, for mig er charmen det at man kan sammensætte sine perks som det passer bedst til ens egen spille type. Forstår ikke helt ideen med kun at fjerne nogen.
Som sagt, så forstår jeg bare ikke helt deres valg af perks. Det er helt fint at man fjerne noob tube, 3 x frag osv. Men fatter ikke hvorfor man må ha stopping power, hvis ikke man kan vælge Juggernaut til modsætning! Hvad er grunden til at have stopping power med, hvis ikke der er nogen som har mere energi end andre? Hvorfor kan alle så ikke bare ha samme slagkraft?
Fatter heller ikke hvorfor det er ok at kunne skyde gennem alt, men man må ikke ha Last stand. Det er da væsentligt mere uskyldigt i forhold til deep impact.
Jeg er klart for at frigive perks (måske lige fjerne noob tube og RPG) Hele pointen med cod4 er at man kan lave sin Klasse som man vil. Det er det som gør det fedt og nyt. Fjerner man det er jo det bare cod2 med nye våben.
fordi sonic boom er en skod perk som om man ikke bliver sprunget let nok i luften i forvejen i det nade spil....
+ hvis man fjerner sprint vil det ødelægge spillet fuldstændig imo da jeg syndes det går ufatteligt langsom uden sprint..
Redigeret: Onsdag d. 28. november 2007 - kl. 04:19
De perks der er tilladt, kan alle vælge, så der er jo ingen der har fordel?
Hvorfor brokke sig over at modstanderen har stopping power, når du også kan vælge den?!
Spil med de perks der bedst passer din spillestil, og det burde være modstanderen der brokker sig - hvis du er bedre end ham. Hvis du ikke er bedre end ham, har det sku nok ikke specielt meget med perks at gøre..
Synes stadig der er lidt af det nye gameplay i det, ved at man f.eks. i Perk 3 må prioritere; Vil jeg kunne holde vejret længere, fordi jeg er sniper, vil jeg have mulighed for at sprinte helt op i hovedet på min modstander eller vil jeg være i stand til at skyde hårdere igennem mure?
Man kan måske diskutere et par perks fra eller til, men jeg synes at CB's nuværende regler er dem der egner sig bedst til competive gaming, da man slipper for de overpowered thingzz.
At folk dør hurtigere da kuglerne stadig gir mere skade?
Det jeg mener med at det er nemmere at grovsortere først er, at det med garanti vil eliminere whine fra folk der evt. måtte får deres yndlings perks fjernet ved en langsom finsortering.
Der vil altid være whiners ved den ene eller den anden løsning, dog tror jeg mere det vil virke som en "gave" hvis man tilføjet et perk, fremfor en restriktion der bliver trukket ned over en når yndlings perket bliver fjernet.
ja, lad os kalde cb for puplicbase, og allow alle settings, for så, om et par måneder at begynder og sætte ting fra man ikke synes passer ind i kampene, så kunne vi have last stand, og det der nade drop, og 7 nades, og gaymines, weeee
Det er jo som at være Ghost, det giver max mange knivkills