jeg nægter og tro på det der, en demo eller intet bevis what so ever, for det første er det map der det rene nade hell, oddsne for ikke at blive dræbt af en nade er nok 1:1000000, men ok du vandt simpelthen bare i lotto? eller findes den samme bug som var i cod2, spawn bug, som netop gjorde en udødelig..demo??
jeg vil godt se en demo hvor du lamer på hvilket som helst andet map så, fordi hvis du kan få 83-0 på det lorte map der, kan du vel snildt score 250-0 på et andet map, tbh syntes jeg klart shipment er det sværeste map at holde sig i live på, medmindre man bare sidder inde i hjørnet af en af de mørkeste containere og venter med sin saw,du skriver jo godt nok du lamede:D at undgå airstrikes osv på det map så må du næsten ha campet groft i en container.. but dunno not my play style..men ville da vildt gerne se dine skills du skriver du har på et af de maps hvor det så burde kunne lade sig gøre at få de 200-300 kills...
Ville sgu godt se dig vente i en mørk container med kniv, og vente på dem :) Jeg løb rundt som en hoppende hamster med min kniv, og stak dem i ryggen, over hele mappet
det er ligesom ikke kasteknive du har i hånden, så det med at vente det holder ikke helt :)
Jeg har intet at bevise ang ffa :) vil hellere bevise i en ordenlige kamp :)
synes nu at det var meget sjovt at vise jer dette billede fra lidt ffa :) ikke hvergang at man får 83-0 i shipment
nej det er nice helt sikker, men lidt sjovt du ikke vil gi os en demo hvor du bare nærmer dig samme resultat, samme map, samme antal spillere osv ellers kan vi jo ikke rigtig bedømme dine skillz..ihvertfald ikke ordentligt...med de skillz der burde du da helt sikker spille for et rigtig tophold :D
LOL warlock, for det første tror jeg ikke at der findes noget cheat der gør at du kan undgå nades og for det andet så spectatede jeg ham - og han var bare rigtig god til at gå de rigtige steder.
Måske ikke lige frem et cheat som gør at du kan undgå nades, men der er cheat ude som gør dig udødelig. ham her stod jeg og huggede i 50 gange og skød på uden så meget som han gjorde tegn til at det havde nogen effect.
Spiller ikke spillet pt. men ja, da jeg spillede spillet kunne jeg da godt løbe fra en nade der, som du selv skriver, ikke var cooked for meget. imo ikke den store videnskab.
ja det kommer jo lidt an på om det er gået fair til,imo beviser det ss intet... men jo er alt gået til som det skal jeg squ nok ligge på knæ"my new hero"
Cheat - nixen, jeg cheater ikke
Photoshop - har ikke programmet da jeg ingen fantasi har
bug - tror ikke at det var en bug eftersom at jeg tog dmg og blev "rød"
man bliver osse rød med bug og tar damage, du skriver selv du troede på et tidspunkt du var udødelig, måske du brugte buggen uden at vide det selv?, og den med at løbe væk fra nades holder ikke helt,vi andre kan os godt bruge sprint:D, der kommer jo bare en ny i den retning man løber, ja de falder faktisk ned fra himlen som om at alle stjerner besluttede sig for at angribe shipment... fuckin nade hell map:D også kommer alle de lame airstrikes oveni alle nadderne
tjaa bare man bliver snittet af en splint i det spil her ligger man jo nærmest med det ene ben i graven, jeg ved ikke om det er gået op for dig, men man dør en del nemmere i cod4 end man gjorde i cod2, og selv i cod2 var det rimeligt svært at lave en flawless streak..
jeg holder på buggen:D
så længe du ikke smider en demo med dine shipment skillz, og resultatet det er ligende, om du dør 1 eller 2 gange er mig helt fint....kom demo plz:D:D:D:D
sure, er arbejdsløs, har squ da ikke andet at gi mig til når alle de andre rotter er på job:D
syntes da os det er vildt imponerende at undgå at blive dræbt af de millioner nader vi alle jo godt ved er på shipment..men whatever gider squ heller ikke spilde mere tid på den her post 0o
Jeg har engang i shipment set en der fik en bug så han ikke kunne dø!! HAN KUNNE IKKE DØ OG DET VAR EN RANKED SERVER. Så reconnected han og så kunne han godt. Det kunne være der var sket det samme? who knows :) eller måske har han været lidt heldig ikke at få en nade ind i sin camptainer.
ps:
NEJ han cheated/hacked ikke, det var en 'rigtig' fejl :)
Har også oplevet den bug i cod4. Spilleren var ganske fortvivlet over ikke at kunne dø og blive kaldt en snyder. Forsvandt også ved reconnect. Skete tit i cod2.
tja nu er det jo ikke FFA så kan vel godt lade sig gøre... selv om det lyder yderst urealistisk med så mange spillere på serveren. men najs nok hvis det er sandt!
Haha så kender man sq den danske cod scene når allr går helt amok xD det har jo nok bare været random eller bug som nogen siger xD. Nizzel at en piphans har så mange posts i sit topic xD det mest sete og besvarer topic på www.codgaming.dk xD. Så Gz med det hele lol
Det er da også et meget smart trik at hans mate går ind og skriver i en død tråd så damn lang tid efter !? Jubii, så kan vi få gang i tråden igen -.- who cares?
[Citat - Django]:
"public = worthless. Du er bare så sej. Klap klap. Plat at hive emne op igen. Lad nu det mest uinteressante emne i codg's historie dø i fred tak."