Jeg har lige fået et nyt bundkort da det gamle gik ned. Det er et ASuS P5N-E Sli. Når jeg installerer driveren til det hvor der også medfølger en Ethernet driver som skulle være til mit kort får jeg bare et kort som hedder NVIDIA nForce Networking Controller. Når jeg sætter mit net kabel i får jeg bare "Begrænset eller ingen forbindelse" med det gamle kort virkede internettet perfekt og som der er nu har de andre computere i huset også internet som er næsten sikker på det enten er kortet eller driveren der er problemet. Jeg har Windows XP pro. Jeg har ikke slået Windows firewall til og den driver jeg har installeret er denne : http://www.nvidia.com/object/nforce_winxp_8.43.html
Ja har set jeg skulle have sådan et marvell iflg. specificationerne. Har også prøvet at installere den der marvell driver. den laver bare en fejl inden den er installeret. Og det der ris der har jeg ikke lige helt fattet hvordan jeg skal installere da jeg ikke kan finde den mappe som den siger jeg skal smide det ind i.
Du burde have TO RJ-45 netkort på bundkortet, smid den i den anden og problemet er fikset.
Har selv et A8N-SLI Premium og det har det samme.