"screendump". I øvrigt - som §27 pointerer - skal bevismateriale indsamles af en uvildig part (Politiet!). Ellers er kvaliteten pr. definition tvivlsom.
Du har ret, men gider politiet spilde ressourcer på det er så spørgsmålet :)
nu er vi jo nogen der foretrækker at gå udenfor og slæbe sådan nogle tøser hjem istedet for at glo på dem mens man sidder ved sin pc. man kan sgu hurtigt få for meget af de kællinger. gi hellere et frækt billede af cyan i nederdel og langt lyst hår.
næ siger bare at det er da røvsygt at sidde og glo på nogle kællinger man aldrig ser med ens jern i munden. så er det sgu da federe at gå ud og finde nogen der gider istedet. alt det der med at glo på noget man ikke får alligevel ser jeg ikke rigtigt nogen ide i.
Redigeret: Søndag d. 23. december 2007 - kl. 23:09
En eller anden dag skal jeg nok fange Sophia Bush på det forkerte ben.. også får den bare alt hvad den kan trække! Så jeg beholder hende på mit skrivebord lidt endnu
føj for satan. kællingen skal da shaves. hun har jo hår i hele face. og så kommer der da et eller andet klamt ud af hendes kind. noget der er ved at vokse ud. hva sker der for det.
http://i64.photobucket.com/albums/h161/Regulator_dk/rodet.jpg