Hvad er jeres top ti spil?
Meh, vil bare gerne se om der er nogle spil som jeg mangler at få prøvet som folk finder gode...
1. Fallout - Nok et af de bedste RPGs der nogensinde er lavet, synes jeg, intet andet rpg har fået mig til at bruge så meget tid på at fumle rundt i sin verden.
2. Call of Duty 2 - Nok det spil jeg har brugt mest tid på at tåge rundt i.
3. Arcanum - Hvis kampene i spillet var bedre, ville det være et ekstremt godt rpg, plus man kan spille online i det, og historien og verdenen er i top.
4. q3 arena - Synes stadig det er et af de bedste spil at spille på netcafé.
5. Call of Duty 4 - Jeg går ud fra at jeg vil bruge ligeså meget tid på det her spil, som jeg gjorde med cod2.
6. Company of Heroes - Brugt mange timer med Grom på at prøve at tæve folk i 2on2 i det spil, synes stadig det er et af de bedste strategispil der er lavet til dato.
7. Vampire Bloodlines - Igen et rpg som kunne fange mig i sin verden, selv med de sindssyge mange bugs der var i starten, indtil folk begyndte at lave patches selv til spillet.
8. Carmageddon - Bedste bilspil til dato! :D
9. Duke Nuk'em 3d - Eller hvad det nu hed, der hvor man kan spille coop, det første fps jeg prøvede.
10. Paradox Spil - Laver de bedste strategi spil efter min overbevisning(Crusader Kings, Europa Universalis, Hearts of Iron, Victoria: Revolutions, osv.). |
2.cod2
3.farcry
4.source
5.cnc
6.coh
7.warcraft 3
8.flatout 1 og 2
9.ut2k4
10.ut3
11.fear
12.prey, overdrevenfedt, en skam det aldrig blev til noget imo
random rækkefølge