*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)
Call of Duty WeeD bliver til ...(11)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Offtopic » Andet

Sidste indl�g

find scrims here - Xfire Guild

Der er blevet lavet en "scrim guild" på xfire, hvor man kan nemmere kan finde nogen at spille mod eller med. Det skal lige siges at det er cod2 der her er snakket om, det kan være man kan spotte nogen cod4 spillere ud, men det ved jeg ikke noget om.

Nogen af jer er sikkert med i den, andre bruger sikkert andre måder, men hvis der er nogen der sidder og døjer med at finde kampe, så join den her "guild"

add mig på xfire (denpas), så kan jeg ansøge jer, ELLER ansøg selv "guilden"

http://www.xfire.com/clans/scrims

anyways sig til hvis i vil ind.. jeg er blevet admin så kan godkende folk.

PT har Guildens medlemmer spillet: 50,046 timer cod2 og der bliver ca spillet 200 timer PR uge..

Flere |
denpas Mandag d. 21. januar 2008, kl. 05:47
zetrex
Mandag d. 21. januar 2008, kl. 07:15
1
mIRC > all
PoPman
Mandag d. 21. januar 2008, kl. 14:49
2
lige med untagelse af når folk begyder at spamme alle deres virus :D..
men vil nu os sige at IRC er bedst og mest underholdene
denpas
Mandag d. 21. januar 2008, kl. 19:51
3
Jeg vælger og bruge xfire, da det er nemmest, i og med at du kan joine spillet via "venner" eller venners venner.. nemmere kan det ikke blive.. det eneste der mangler er at folk støtter lidt op når der kommer en ide som den der er taget her..

mirc er sikkert godt, men rent spille mæssigt må xfire da være the thing.. :S
champ
Mandag d. 21. januar 2008, kl. 20:27
4
du kan også sagens join game over irc.. du ska selvf bare lige sætte det op ^^
Regulator
Tirsdag d. 22. januar 2008, kl. 11:06
5
Nu er det altså heller ikke specielt svært at skrive /connect i sin konsol :)
Mygun.dk
Buy your hardball guns here :)
denpas
Onsdag d. 23. januar 2008, kl. 19:21
6
enig men det er altså nemmere når man KUN skal trykke join server på xfire. :P

rent teknisk set altså...

Men det er jo heller ikke fordi i SKAL joine den her guild..

det er et tilbud hvis man ØNSKER mere kontakt til andre clan'er der gider spille kampe ;)

man kan jo i og for sig bare lade være med at melde sig ind.. om IRC eller xfire er bedst er 100% lige meget.

pointen er bare at på xfire er der en mulighed for at få mere kontak til "scrims" og hvis man alligevel bruger xfire og ønsker flere kampe med andre clan'en så er der her en GOD mulighed.. ;)

alt andet er vel lige meget ?????

Ps. det er sjovt at når folk kommer med forslag som kan hjælpe med feks at finde kampe, så bliver det ikke godt modtaget, men derimod nærmest dræbt i mængden af bedre tilbud om mirc osv.. bare lige en iagttagelse som jeg oss havde på cod2.dk siden..
Redigeret: Onsdag d. 23. januar 2008 - kl. 19:24
Regulator
Onsdag d. 23. januar 2008, kl. 21:32
7
Hehe ja sådan er det. Man skal helst ikke komme med nye forslag :D
Mygun.dk
Buy your hardball guns here :)
PoPman
Onsdag d. 23. januar 2008, kl. 23:51
8
Så dan er det altid, folk kan li det de er vandt til og frygter fornyelse da man ikke ved hvad koncekvenserne er hvad ville der ske hvis halvdelen af scene lige pudselig brugte xfire til at finde deres kamp og droppede irc, mens den ande halvdel blev ved med irc?.. Det ville blive noget rod, derfor skal folk helst have en pistol for nakken for at skifte :) "sad but true"
denpas
Torsdag d. 24. januar 2008, kl. 16:45
9
man behøver vel ikke at "skifte" mange fra "Scenen" har xfire, så det er vel kun en fordel for dem, når de alligevel er på ? :S
Milo2810 | Flipside.
Fredag d. 25. januar 2008, kl. 10:38
10
Nu vi snakker om IRC så har jeg stadig ikk fået afvide hvilke channels ;D

Sååå er der nogen der vil fortæller mig hvor på IRC der er kampe at finde?
LennyBoy | CoDGaming.dk
Lørdag d. 26. januar 2008, kl. 19:55
11
#cod4.nordic
#cod4.wars
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Milo2810 | Flipside.
Lørdag d. 26. januar 2008, kl. 21:04
12
Takker lenny ;)
LennyBoy | CoDGaming.dk
Lørdag d. 26. januar 2008, kl. 21:28
13
np :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
denpas
Søndag d. 27. januar 2008, kl. 23:08
14
LooL det er håbløst åbenbart..

nå men det var kun med god hensigt at jeg forslog lidt extra lidt til Dk spillere..

tror bare jeg holder mig fra det igen.. lmao :P
bahtox
Onsdag d. 30. januar 2008, kl. 18:26
16
Nu er størstedelen af sidens brugere også skiftet til cod4 alligevel.
Eller aldrig har spillet cod2.
denpas
Onsdag d. 30. januar 2008, kl. 22:42
18
så er der osse lidt til cod4 spillerne.. i skal ikke føle jer snydt fra et gratis tilbud :P (just kidding)

http://www.xfire.com/clans/findcod4scrims
Bjau | <(O_O)>
Onsdag d. 30. januar 2008, kl. 16:01
15
mIRC -> Xfire.

du kommer aldrig til at kunne finde wars med xfire på samme måde som med mirc.
Kirby.Squad -> Bjau, Marx, verBal
zetrex og ztillo <333
denpas
Onsdag d. 30. januar 2008, kl. 22:35
17
nej, det var heller ikk meningen, men kun et extra tilskud til de xfire brugere der ønskede lidt xtra kontakter.

btw det er heller ikke alle der bruger mirc, SELVOM der er flere der bruger det frem for xfire..

personligt vil jeg hellere bruge xfire, men det er IKKE det der er menigen med indlæget!

det var som sagt at give folk en extra mulig for lidt kontakter til nogen kampe.. ;)

det var et uskyldigt forsøg på at være flink mod andre Danskere, men igen dum fejl... det sker ikke igen ;)
Bjau | <(O_O)>
Torsdag d. 31. januar 2008, kl. 01:12
19
Ser da ingen fjentlige indlæg i debatten, nærmere bare nogle danskere der har en lille diskussion om hvad der er bedst af xfire og mIRC. Ikke det debaten er lavet for, men ingen hard fellings fra nogen sider af...

Derfor forstår jeg ikke dine små kommentarer, om at være flink mod danskere sker ikke igen osv.
zetrex og ztillo <333
denpas
Fredag d. 1. februar 2008, kl. 22:18
20
er generalt bare træt af at når man prøver og tage et intativ, så er folks eneste kommentar:

"mIRC > all"
"men vil nu os sige at IRC er bedst og mest underholdene"

ect..

Når man bruger tid på at lave et indlæg, med den hensigt at give folk lidt extra kontakter til kampe, så er man sq ærlig talt hammerne ligeglad med at folk fortrækker..

jeg ved at der er MANGE danskere der bruger xfire og en del er fra "scenen" så istedet for at hammer en ide til jorden, så burde man måske sige:

"Cool nok, jeg vil ikke selv bruge det men ideen er fed.."

jeg er blevet bombet med hvorfor er du ikke mere aktiv, bla bla bla.. når man så tager et lille intativ til at hjælpe folk med kunne få flere kontakter, så bliver det skidt modtaget.. derfor gider jeg ikke ikke bruge tid på det..

ps det er ikke fordi jeg ikke har tænkt mig at være "flink" for landsmænd mere..

det er bare ment med at jeg ikke giver komme med forslag og tage intativ mere.. ;)

hvis det har lydt monster negativt, så må i undskylde..
har fået mavesår, det kan måske have påvirket min " måde at skrive på"

anyways.. meld jer til eller lad vær.. det er jeres eget valg.. men jo flere jo bedre ;)
LennyBoy | CoDGaming.dk
Lørdag d. 2. februar 2008, kl. 10:46
21
Som jeg ser det forsøger folk bare at argumentere for hvorfor de hellere vil bruge IRC og hvorfor de synes man skal bruge IRC. :) Ingen grund til at stoppe med at komme med forslag. Det er jo trods alt bare konstruktiv kritik? :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Bjau | <(O_O)>
Lørdag d. 2. februar 2008, kl. 18:23
22
enig.
zetrex og ztillo <333
denpas
Søndag d. 3. februar 2008, kl. 15:22
23
okay det ser jeg så ikke, jeg ser en flok som nærmest går på hælende over et forslag.

indlægget er lavet primært for folk som bruger xfire, ikke for at de skal skifte fra mirc til xfire.

at man så begynder at argumentere hvorfor man skal bruge mirc i stedet for, er for mig "dumt"

har du ikke xfire eller ønsker du ikke at gøre brug af det, så lad dog vær med at svare på indlægget, det er min holdning.

og det er det jeg mener, folk svare på indlægget med noget andet end det der var hensigten, og nærmest siger fuck xfire, selv om der alligevel er en GOD del der bruger det..

indlægget er ikke lavet for at i skal argumentere for mirc men for at give jer en mulighed for at kunne finde flere kampe, via xfire, hvis i bruger det.. svære er det ikke..

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.107624053955