Hey, jeg har diverse lag spikes og lag probs. i wow. Men ikke i CoD: 4.
Jeg kan ikke finde problemet ? måske er det bare generelt 8800 gtx (når man ikke kan finde ud af og overclocke) der er noget lort??.
Her er min setup:
Intel duo core 2.400GHz
2 gb (kingston skulle jeg mene) ram.
Winfast geforce 8800 gtx.
Skulle ikke mene der er mere? måske er det min skærm som ik kan køre 100 fps >.<?
Men siden at jeg kan køre fuld fps og det hele i CoD: 4 mener jeg personligt det er mærkeligt at jeg ikke kan i WoW.
har prøvet.. derfor jeg søgte herinde.. men tror det er en fejl på mit 8800 gtx? for der er vist mange der har det problem.. håber nvidia fixer det med en ny driver snart >.<
Well.. Mit umiddelbare bud vil være at det er din forbindelse den er gal med og ikke din maskine..
Prøv at kør en tracert til den server du spiller på når den laver de der lagspikes.. Der vil du kunne se om den timer ud.
Ved du ikke hvad tracert er, så google det. :P
En ting der 100% vil aflive teorien om det skulle være dit gfx kort er at køre det i windowed mode (Fatter ikke at nogen gider spille i full screen), og så skifte rundt bland WoW og IE f.eks. Lykkedes det, så er det ikke dit gfx kort, men nærmere din forbindelse.
Shattarh er en by " Hovedstaden " hvis man kan sige det sådan en by hvor det kræver meget af ens grafik kort osv. Fordi der er så mange ting som gerne skal stå flot.
Ehm.. Krævende af grafikkortet? I WoW? Vil nærmere tro at det er resten af systemet der skulle være presset.. For den grafik jeg har set i WoW har ikke været prangene.. Over hovedet.. Men det Pind leder efter er IPen til den server han spiller på. Så han på den måde kan lave en tracert for at se om det er der problemet ligger...
Det burde der heller ikke være til den pris.. Men man ved jo aldrig? Nogle udbydere har dårlig peering til nogle lande.. Så imo er det et fornuftigt nok bud..
Men jeg kender nogle der har haft. ned wow server. men tror ikke det er det. men jeg kender heller ikke wow da jeg syndes det skoder.