Jeg var inde og spille lidt S&D da der lige pludselig var en der søgte en cmd til at gøre ens rekyl en lille smule mindre og han sagde den var lovlig han sagde også at han brugte den i COD2.
Hvis der er nogle der ude der kender til denne cmd så skriv den lige tak. :)
i cod2 var de begge vist nok 25, men imo er der ingen synlig recoil ændring...eller com_maxfps 46 med ak47, der er næsten ingen recoil, dog er det skod at spille med 46 fps kun...
ellers com_maxfps 250.. giver osse mindre recoil, men det kræver jo osse at din com kan trække 250 fps konstant
ja og i cod2 sagde folk det var nemmere at controllere recoil med 0.025 feks...men jeg skriver os"tror jeg"og desuden er de cheat protected, ligesom så meget andet i det her spil...
men det var da godt du lige kunne slå fast at det ikke var decideret recoil commando'er dem der, jeg testede nemlig lidt recoil med ak'en, og tbh så er ak'ens recoil overhovedet ikke ens fra hver magasin man tømmer i væggen...etc nogle gange har den et mønster der går lidt opad, andre gange går det lidt ud til siden, fra hvor man starter med at skyde...og sidst men ikke mindst så er der et par gange hvor der er en fin lille plet på muren og alle skud har mere eller mindre ramt inden for en radius af ø 20 cm eller ligende..
...
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!