ALIS (AQ2, CS, ET 2000-2004) -> uNtried (ET 2005) -> Rubber Duckies (ET 2005) -> The Killer Bunnies (ET 2005-2006) -> ALIS (ET 2006) -> elYsium (ET 2006) -> coitio (ET 2006) -> ALIS (ET 2007) -> MIXFREAKS (ET 2007) -> The Killer Bunnies (CoD4 2007-2008)
Det sjove er at jeg har aldrig rigtigt prøvet at leave..
Startede med TRT (The Relentless Templars), som vi omdøbte til DMC (Danish Marine Corps). Derefter mergede vi under SBT (Suck Big Time), som så skiftede navn til eXplicit Gaming. Nu er eXplicit Gaming delt op i 2, nærmere betegnet Holstebro eSport og Slagelse eSport :)
Startede ud i 1986 med rødstrømperne i børnehaven. Vi legede capture the flag med den ildelugtende pædagogs trusser. Aldrig før har jeg set en 4årig defuse en ostemad så hurtigt, når en ½tons tung pyramideformet medhjælper lægger an til et bodyslam. Aldrig før har jeg set så mange teamkills i puderummet. Aldrig før har jeg set havens tykke dreng løbe SÅ stærkt når der blev ringet ind til sideskift/frugt. Aldrig før er jeg blevet skældt ud for at dreje kanel rundt med skeen i risengrøden.
Arh blev vidst lidt OT
hm
SBT -> eXplicit (blev smidt af førsteholdet som den gode django stadig fortyder den dag idag) leavede til fordel for 1Unit -> der nu hedder Aftershock.
Det var min "karriere". Der har været nogle hyggeklaner før EE.bf2, men de er ikke relevante. Men har heller aldrig direkte leavet en klan. EE.bf2 gik ned, hvor jeg så blev tilbudt en plads i Approach som bl.a. Manager og Webadmin. Der var dog nogle "stridigheder" hvoraf jeg så røg ud derfra. Gik så til ProDead der gik ned. Spillede så længe uden klan. Da Slap Live #13 nærmede sig, dannede mig og nogle m8s et mixteam der hed XsiT. Stoppede med BF2 efter det.
Noget af det første jeg gjorde da jeg fik CoD4, var at starte en klan med en tidligere klanm8 og så købte vi server. Siden hen lukkede vi på grund af for stor inaktivitet blandt vores spillere. Jeg hoppede så til en udenlandsk klan ved navn Cube Gaming. Men jeg begyndte så at miste interessen for at spille CoD4 på clanniveau, så jeg hoppede ud. Nu stener jeg CoD4 en gang i mellem, men ellers er det CS:Source og CoD2 der bliver spillet mest.
Jeg startede oprindelidt med at spille Counter Strike Source, men det så fik jeg øjnene op for Battlefield 2 og der begyndte jeg at tage gaming en smule seriøst...
Så døde Bf2 sidste sommer og lige siden har jeg ventet på CoD4..
I CoD4 startede jeg min første bf2 klan op igen sammen med Nilks under nicket Epic Explosion.
Min første klan hed Red and White, hvor jeg spillede sammen med nogle unge på min alder..
Så blev jeg headhuntet af Milf til klan PwnagE, som senere mergede med en anden klan og blev til Zero-Effect, hvor jeg bl.a. mødte Khaine
Da CoD2 så udkom startede Milf et nyt ctf hold i In-Control hvor Wizzy havde et S&D hold, her mødte jeg Pind, rallah og Lazh (som spillede for sd holdet).. Vi leavede senere In Control og startede Atrocity.gaming hvor Lazh så joinede os og vi havde nogle af de gamle Zero-Effect spillere der kom tilbage, men det blev altid til primært os 6: Milf, rallah, Lazh, Pind, Khaine og mig..
Milf gik inaktiv og Pind overtog som klanleder og smed mig ud af holdet, jeg kom dog tilbage igen efter en uge :P..
Atrocity gik så i opløsning, og jeg joinede svenske HeXagon-eSport, efter et par måneder der startede jeg dog et hold op i eXplicit hvor nogle af de gamle fra Atrocity kom med, og der kom nye til..
Da det ikke holdte startede jeg Atrocity op som S&D hold, men den gik heller ikke.. Django og jeg joinede så Roskilde eSport, men vi havde ikke motivationen til det og gik inaktive. Har jeg været lige siden..
Hehe altså det var kun Atrocity.gaming SD som desideret gik i vasken, eXplicit.CTF havde et fast lineup i ca. 3 måneder og deltog jo også til SHG Open 2007, men det var sådan set først da Lasse stoppede med at game at holdet gik ned da han ikke kunne erstates
started i The Shadows i 1996 i jedi knight 2002 Jedi knight acdemy Der efter en del forskalige klaner i CoD CoD UO CoD 2 hvor efter jeg to en lang pauser for at hjælpe min kærster
hvor efter knap et år og 4 månde vendte tilbage til Cod serie nemlig Call of duty 4 hvor jeg nu ligger som en af de beste i clane der hedder 101ST whiteclaw
og håber på at jeg kan kommer tilbage til lans og cups
må nok heller sidde alle claner på bare for synet skyld TS VaS JB OR SoS SO JOSO
JoH NFC SoL ClonE BomB RS Recuite soldiers
ud over det så Team extram South Korea og Team Delta Japan og Team Firestorm Kina
Jeg har i snart 2 år været i en "Hygge-klan" som vi kalder for [T-S] Team-Snigerne.
I [T-S] er det hyggen som er i højsædet og vi spiller da heller ikke klan kampe. Vi boltre os mest på FFA servere (har lige fået vores egen) hvor vi nyder at ydmyge hinanden og andre. (på den gode måde)
Som noget helt nyt har vi så fået egen hjemmeside som også bidrager til hyggen og det sociale omkring spillet.
Opfør dig nu ordentligt. Jeg synes ikke der er nogle grund til at snakke sådan til andre brugere, og da slet ikke til en, som var med til at grundlægge siden..
Jeg behandler ikke folk anderledes for hvad de har gjort, men for hvad de er. Så om han har designet dette site eller besteget mount everst er for mig egentligt ret ligemeget!
Det er egentligt lidt sjovt du skriver det. At du "ville være flov over at have været i så mange klaner som nogle har herinde" - for DU kender jo netop alle personers historie og bestemt også de klaner de har været i. DU ved om de er lukket, har skiftet navn eller der er andre (indsæt selv dårlig begrundelse her) årsager.
Du ved ligesom alle andre, at der er en del clan-jumpers (whores) i dette community. Men sådan er det...... Går det lidt skidt for klanen skrider man bare og finder noget nyt.
Sådan har det været i laaaang tid i cod.
Jeg kan komme i tanke om RIGTIG mange ting, du er.
Don't namecall. Det klæder ikke debatten, og det får ikke dine synspunkter eller udbrud til at virke klogere eller specielt gennemtænkte.
startede med at spille i [MH], det gik fint nok, indtil clanen den lukkede. Der fra fik jeg et tilbud fra [BOBEC], som kun varede i en weekend da "The Coalition" Valgte at opsøge os,. Som Nævnt coalition, var danmarks top 3 i CoD2, og håber vi kan gøre det lige så godt i cod4
CS:S aM
CS:S NnL.CSS
CS:S eXplicit.CSS/Slagelse.eSport
COD4 Flawless (Første dag i COD4, jeg joiner en fin lille VT channel snakker med et par gutter, der hiver mig ind i en high++++ team kamp på et mega unkown map fra min side :) så gik der et par minutter hvor de begynder at skrige jeg skal liste eller zoome .. and i go like " ROOOFL kan man zoome " spillet 3 uger og 4 dage :D)
Vi samler en del gutter i en klan der hed In-Control.ctf.
In-Control gik i the p00per og CTF holdet dannede deres egen klan, nemlig Atrocity.Gaming. Her gik det jo herligt med de bedste gutter man kan tænke sig at spille i klan med, men desværre så pressede skolen på og jeg valgte at prioritere den frem for gaming.
CoD4 -
Et kort comeback med Pwnies som jeg spillede i sammen med Pind, pee og zentse. Men de var S&D gale så det var jo ikke mig.
Siden da har jeg lamet rundt i ORLY? sammen med Quentin, Diller og Kenny.
Rolig nu viking, Jeg blander mig i lige præcis det jeg vil, det er trods alt internettet. Jeg ved ikke hvilke masturbations problemer du gennemgår i dit liv lige nu, eller om din gris på gården afviser dine parringskald. Jeg kan kun konstatere at du PT. lider af en mandlig form for PMS pga. manglende samleje med tidligere omtalte hittegods. Eller om det er fordi at din halve opdragelse af en bondemand på traktor har skubbet dig ud i at tro du kan gå og kalde folk bøsser =) - Du må have et problem med din seksualitet når du så åbentlyst prøver at skubbe homofobisky skamysler over på andre mennesker. Måske skulle du bare springe ud af skabet. - Desuden er der også en grund til at jeg går ind i det, på trods af at du stater ting der åbentlyst er forkerte, og at du åbentlyst bliver sur over jeg stater det som du godt ved er sandt. At jeg altid har synes du har været en møgforkælet lille snotabe. Og bare fordi du har været væk fra gaming i 1-2 år eller hvor lang tid scenen nu har været fri for din parasit-lignende tilstedeværelse så betyder det ikke Jeg ikke må kommentere på noget af det du skriver. Det ville være det samme som at sige jeg ikke skal snakke til dig fordi du lige er vågnet for en time siden. Keep up.
Men anyways du behøver ikke tage det ud på mig. Jeg stater bare facts.
http://www.youtube.com/watch?v=N4vyNX2DzfE
Det var så lige min gaming karriere :P