*Tilbage
Gamelaunch.dk - din esport leverandør

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Explicit-Gaming på ...(3)
Call of Duty 3on 3(0)
Call of Duty Søger MW2 m8s(3)
Call of Duty Ny klan i MW2(0)
Call of Duty Dødt eller Aktivt ...(3)
Call of Duty Søger Clan MW2(0)
Call of Duty COD1 Fragmovie - ...(2)
Call of Duty Søger Team!(2)
Call of Duty Ps3 spillere?(6)
Call of Duty Profil problem(1)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic WeepR(0)
Offtopic MW3 [Fragshow](0)
PC Relateret Reddot søger koder!(1)
K?b og Salg s: Steelseries ...(0)
Offtopic LAN DRENGE(1)
Offtopic cazetoGaming - ...(0)
PC Relateret Ny studie bærbar(2)
PC Relateret XFire x TwitchTV!(0)
Offtopic Heej(0)
K?b og Salg CoD 4 trade ...(2)

Reklamer

PC Relateret » Hardware debat

Sidste indl�g

Udskifting

Så er det blivet tid til en lille udskifting af mit grafik-kort og mus,

Grafik-kort:
jeg har kigget lidt rundt på nettet om 8800gt med 1gb, og den lyder nice til prisen,
men hvad med 9800gtx? er den bedre end 8800eren? og de penge vær?

Mus:
jeg har kigget på en Logitech® MX™ Revolution.
min lærere har selv en og jeg sys at den ligger godt i hånden og nice til arbejdsbrug.
men hvad med gaming? vil den kunne finde med eller skal jeg kigge på noget andet?

det forventes at jeg shopper ind, på fredag. så hvis der kunne komme nogle svar inde, ville det være nice,

takker skal i havde for hjælpe ( altså jer der hjælper mig XD )

//K0kerN
Flere |
K0kerN Onsdag d. 7. maj 2008, kl. 10:14
cYan
Onsdag d. 7. maj 2008, kl. 11:43
1
Selvfølgelig er 9800GTX bedre end et 8800GT men om det er de 2500.- mere værd kan diskuteres. Jeg ville personligt vælge et 8800GT fra Inno3D, du skal endelig huske at tage et med G92 chip og ikke G80 eller G82.

koster max 1900.-
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
HeliUmBoii
Onsdag d. 7. maj 2008, kl. 13:09
2
tag en inno3d 9800 gtx fra prcdata omkring 1800 kr. god ydelse, genialt hvis du skal oc. og stabilt
Nilks
Onsdag d. 7. maj 2008, kl. 13:11
3
Eller snup et Sparkle 8800GT 512MB til 1250 kr...
Der kommer nye grafikkort senere i år, og lige nu kan et 8800GT sagtens følge med, så man kan lige så godt spare pengene nu, og tage 8800GT 512MB G92. Du skal ikke gå efter 1GB versionen - du kan ikke mærke "fordelen" ved 1GB
NlkYz.
cYan
Onsdag d. 7. maj 2008, kl. 16:27
6
Sparkle er jo discount inden for hardware, kan ikke tror nogle ville anbefale dem :S
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
Nilks
Onsdag d. 7. maj 2008, kl. 16:47
7
Kan godt være de er discount, men de virker og så er de billige. Selvfølgelig hvis man har pengene så vil jeg da anbefale at købe et bedre (fx Zotac) men hvis man er på stramt budget eller hellere vil spare penge, så er Sparkle fint. Købte selv et Sparkle da jeg skulle have nyt og ikke havde særlig mange penge, og har ingen probs haft.
NlkYz.
K0kerN
Onsdag d. 7. maj 2008, kl. 14:09
4
takker skal i havde, det bliver nok det 8800gt så.
på fredag hopper jeg nemlig nok ind til mm-vision ( der har jeg bestilt min pc ) og høre om jeg må rave i min pc :P og ser om hvad de har af 8800gt.

men er der ikke nogle der ved noget om Logitech® MX™ Revolution? er den god til gaming eller hvad? ved at den er trådløs. men er faldet for den, så skal bare vide om man kan game med den, ( nu tænker jeg på FPS spil )
Nilks
Onsdag d. 7. maj 2008, kl. 14:22
5
Jeg ved de har 8800GT nede hos MM-Vision. Var dernede for et par uger siden og der havde de en del. Men ved ikke om de har et Sparkle til den pris.
NlkYz.
SirBob
Onsdag d. 7. maj 2008, kl. 16:53
8
Jeg bruger MX revolution på arbejde (super mus), og har prøvet den til gaming. Synes ikke den er optimal hertil. Har købt en G9, hvilket jeg absolut ikke har fortrudt.
Nilks
Onsdag d. 7. maj 2008, kl. 17:49
10
Ellers er der Razer DeathAdder hvilket er super at holde på og er super præcis. Var førhen Logitech fan dengang jeg havde min G5, men da den døde ville jeg prøve noget andet. Kastede mig ud i det og købte en DeathAdder. Det har jeg bestemt ikke fortrudt !
NlkYz.
LennyBoy | CoDGaming.dk
Onsdag d. 7. maj 2008, kl. 17:51
11
Sjovt.. Præcis samme historie her.. Bort set fra at min G5 stadig lever :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
LennyBoy | CoDGaming.dk
Onsdag d. 7. maj 2008, kl. 17:49
9
Hvad angår mus til gaming, vil jeg kraftigt anbefale Razor Deathadder... Har aldrig prøvet en federe mus til gaming :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
K0kerN
Fredag d. 9. maj 2008, kl. 13:33
12
så har jeg købt det, men det bliv den med 1gb. de havde ikke andet. men nu må vi se om jeg bliver glad for det XD.

men er det ikke noget med at hvis man har en xp/vista OEM og skifter en del, så skal man ud at købe ny xp/vista? for så er jeg helt galt på den :) har lige skifte uden problemer
Nilks
Søndag d. 11. maj 2008, kl. 21:48
14
XP er stort set #care på udskiftning :P

Men Vista (OEM - ikke retail) har et pointsystem. Hver del du skifter, giver dig nogle point. Når du så når over pointgrænsen, så skal du købe ny licens. Dog kan man i mange tilfælde bare ringe ind til Microsoft, sige at ens bundkort brændte af og tog nogle dele med sig, og så vil de gerne låse op igen :P

(btw. mobo og hdd er dem der giver flest point)
NlkYz.
Juggernaut
Søndag d. 11. maj 2008, kl. 21:23
13
best køb af GFX ydelse kontra pris er 100% 8800GTS

kig evt. forbi her:
www.hwt.dk
Hvorfor gå i andres fodspor? så kommer man jo ...
DeluXe @ irc

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.052323102951