My pc can ik køre Cod4 ordentlig. Og har nu siddet en del timer på netcafe.. Game is hmmmm... WEll jeg holder mig til Cod 1.5 og cod2
Nogen aktive claner
Xfire. lazbabba
Baggrund... well kig min xfire addy... Member Since 2004-05-25.
http://www.xfire.com/profile/lazbabba/
Har spillet i forskellige EU og et par Danske claner (bla. Outlaws "contract killer" projekt i UO.. Bankede godt nok contrakt-killerz med min UK clan. Da vi var på toppen kunne vi spille uafgjordt.. men tabte dog mest til klaner som H20 (med killerxl, killerwhale, rebenne, kaox etc.) og H2k.. men det er vist en 3-4 år siden nu.
Spillede en del med... fuck ka ik huske hav clanen hed. Den med Wyatt, Mike(hans søn) og Green. Tror aldrig jeg nåede at spille med DAze eller zZz.. kun en par mixes med dem.
Har spillet en 75-100 pcws og cb/esl matches så er ikke helt ny.. bare blvet for gl. 30 så ingen ambitioner om at blive Pro. Har spillet fps Doom1-2 siden.. ja 1996 på mim 35mhz monster pc med 4 mb ram og intet lydkort.
Nå rock it.. kontakt mig hvis der nogen aktiv cod2 klan derude som mangler en soldat.
plz.. no kids clan.. adults plz.
hov
xfire lazbabba
msn (er dog sjældent online der, da den mest bruges til at samle høns op med)
lazbabba@gmail.com
hygge
I og med jeg er blevet 30.. og har hund og kæreste og al det bla bla der. er LAN nok ikke en option.. jo hvis vi liger det i esbjerg... hmm måske man skulle starte Esbjerg-Esport op eller bare E-E....sponsored by Trawl og Garn fabrikken nede å' havn.
En fast træningsdag eller to kan jeg godt være med til.. well nu er det jo snart sommer men..