Hey ^^
Vil lige høre dem der har trådløst internet hvilke netkort de kører med (usb el. pci) er det stabilt når i spiller onlajne,mister det forbindelsen osv??, skal have det til min stationære maskine DA JEG SKAL VINKE FARVEL TIL MIN GAMLE KABLEDE FORBINDELSE!! ;C(
Hej.
Jeg har både kablet og trådløst.
Jeg vil sige at hvis du har en mulighed for at beholde det kablede netværk, så er min erfaring at det er værd at beholde. (I hvertfald når det drejer sig om online gaming)
Jeg har selv en D-Link DIR-635 hvorpå jeg køre kablet med min egen pc.
Så har jeg sønnens pc på som kører trådløst med et D-Link DWA-547, hvilket næsten skulle være toppen af poppen da det kører N standarden, men alligevel oplever han udfald fra tid til anden.
den der DIR-635 er det ikke kun en router? Modemmet skal vel også understøtte draft? Det modem jeg får med er en Zyxel P2602HW-D1A, med den får jeg da ikke meget ud af at købe et netkort der kan håndtere draft eller????
Uha Daddy, så langt rækker min viden slet ikke inde på det felt.
Mit modem er et standart fra Webspeed/YouSee og hedder Webstar. Om det understøtter draft aner jeg ikke? Og hvis jeg skal være helt ærlig (og det skal jeg jo) så ved jeg ikke hvad draft er/gør.
www.snigerne.dk
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
Jeg har både kablet og trådløst.
Jeg vil sige at hvis du har en mulighed for at beholde det kablede netværk, så er min erfaring at det er værd at beholde. (I hvertfald når det drejer sig om online gaming)
Jeg har selv en D-Link DIR-635 hvorpå jeg køre kablet med min egen pc.
Så har jeg sønnens pc på som kører trådløst med et D-Link DWA-547, hvilket næsten skulle være toppen af poppen da det kører N standarden, men alligevel oplever han udfald fra tid til anden.