Det var selvfølgelig kun min synsvinkel i så. Det med kniven skete også for en anden i den korte kamp vi spillede. Og det med G3 skete 2 gange. Hvis i ligger mærke til granaten som xebitx kaster, så ligger den lige på ham uden han dør.
GODMODE!!!!!!!!!!!!! - Skriv altid i console før game: Godmode og se om det virker, hvis det ikke virker... skriiver server til dig: Cheat is not on......
Vi gør det konsekvent hver eneste gang vi skal til at spille på en fremmed server, indtil videre har vi oplevet 3 gange at der var developer map på den server vi skulle spille på.
Størstedelen af tiden tror jeg det er fordi modstanderne har siddet og trænet nades osv. inden kampen, og har glemt at fjerne devmap.
Men det ændre ikke på at der sikkert sidder en tosse i deres clan som godt er klar over det, og syntes det kunne være sjovt ikke at kunne dø.
Vi oplevede også engang at en sniper på strike attacker, kunne komme i flower, inden vi som defender kom hen til indgangen ved A skaldespand, der var sgu lige skalde til undertegnede da jeg kom frem ved siden af B hus. *Host* noclip *host*