Du har fuldstændig ret, jeg ville hellere se et newbie Dk landshold, som gider at tage det seriøst, i stedet for et dk landshold med pr0 gamers, som er der fordi de kan.
Jeg har heller ikke tid til alt det der NC. Der sker alt for mange andre super vigitige ting i mit cod4 liv. De der 2-7 gange om ugen man skal pracce med zG i 7-10 timer af gangen. LAMT-LAMT-LAMT
Så lad da værd med at melde jer til noget, som I ikke gider at gennemføre alligevel. FFS. Jeg vil da personligt sk*de på om DK tabte alle kampe. Bare der var folk der gad tage tingene seriøst i stedet for skulle være med til alt uden at kunne gennemføre en sk*d
btw.
Kæft en lame comment Guana... Wegame var slet ikke oppe på det tidspunkt NC var der eller så skjulte i jer godt . Men jeg ved jo selvfølgelig ikke hvilket hårdt benarbejde der lå for dagen i denne top clan.
www.wegame.co.nr
Er du sød at læse hvilken dato vi gik i luften? - Desuden havde vi to uger op til denne dato spillet under TBA som tag, da vi ville se om holdet duede til noget før vi gik i luften.
Så kan du bagefter gå herind og se hvornår jeg var med til at spille imod Tyskland, som var den første kamp:
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?wars=1&cid=558937&lid=5932
(At vi fik noshow bagefter var fordi jeg skulle på skiferie, og jeg havde fået kaptajntjansen i sidste øjeblik - Det er selvfølgelig ærgerligt)
Nu tror jeg lige du skal hidse dig ned og evt. have lidt begrundelse for det du skriver, mate.
Kunne jo også ha været smart at tage sab spillere til sab holdet, istedet for 5 tjenester.
Blandt andet var Cm killer til Tryout (om ik den bedste sab spiller dk har pt, så i hvert fald tæt på) og han blev forbi gået i forhold til nogen som ikke har spillet sab før eller siden NC. Det er jo til grin
Problemet har vel altid været at folk bliver valgt fordi de er kendt og ikke for hvad de spiller?
CFT holdene betod jo aldrig af CTF spillere, men af de SD spillere, der ikke var gode nok til SD holdet.
Sådan var det vist også med SAB holdet. Det kan da godt være at det er bedre spillere, men hvis ikke man aner en skid om spawnpoints, hvordan man fører bomben frem osv, så er det jo ligefedt
men nvm er ligeglad med CTF... så se på sab holdet. Der er ikke en spiller som før eller siden har spillet sab... er det ikke lidt påfaldende?
2-3 spillere har slet ikke spillet cod siden...
Folk lever på deres navne... i stedet for at ta dem som virkelig brænder for det. Sådan set bare det jeg vil frem til ^^
Når "topspillere" heller vil spille for deres klaner, end at være seriøse om landsholdet, så holder det jo ikke en meter. Men det er jo meget "blæret" at kunne sige man spiller på landsholdet... omg
Ledelsen måske?. I Team-DK. Burde vel også stramme an på deres spillere, og få nogen nye ind. Hvis de nuværende spillere, ikke spiller aktivt?
Med den ligegyldighed de spiller på top plan, i deres nuværende clan?
syntes nu ikk det holder det med hellere et newbie landshold end intet...normalt er det de bedste spillere der er på det team fra hver nation.så kan jeg ikke se pointen i at 5 mid skilled skulle game de kampe,bare for at spille og kunne sige man var på landsholdet xD
ville os være lidt en joke ang grupper,da dks gruppe så stort set havde 1 win i hus før kampen overhovedet er spillet ^^
hvis noget skal gøres,så gør man det ordenligt! imo.
og ja snakker om sd teamet ,er care på sab da der faktisk ikk er nogen scene alligevel..tror der er 40 hold på cb ladderen xD
/flame on bois
Enig med dig Rune.
Lyder ærligt talt lidt som om at nogle mid skilled folk bare gerne vil på landsholdet for at kunne sige at de har været det, når de engang får børnebørn.
Jeg ser sgu hellere en omgang no-shows end at alle kampe bliver tabt 21-0 :D
Men kan de folk som mener at landsholdet er vigtigere end ens clan ikke lige argumentere herom? Man tager ikke til LAN med landsholdet og forsøger at vinde præmier.
hvis ikke man vil spille hvad skal man så på det? Det er sgu da netop for at kunne vise man er på landsholdet.
Og hvad er det da for en totalt naab kommentar om at det er bedre at tabe på no show. omg. Ja det er da helt sikkert noget der nok skal vinde respekt i udlandet
Respekt? At tabe 21-0 hver kamp ... Ikke just så street respect coolisitic shizzle.
Men nej, selvfølgelig skal man ikke på landsholdet, hvis man ikke vil spille der. Der var et værre rod med kaptajner som meldte sig på banen, hvorefter de fandt ud af at de hellere ville prioritere lan. Så tog jeg over og prøvede at "redde" landsholdet, men da jeg skulle på skiferie gik også dette i vasken lynhurtigt - desværre.
Jeg prøver bare at lufte den stemning som der har været omkring landsholdet hos Danmarks bedste spillere de sidste mange NC's efterhånden.
Det skal vel også tages i betragtning :)
Det vigtigste er trods alt at de folk som melder sig også har tid og lyst til at spille. Det nytter jo ikke så meget at det er de bedste som får pladsen, men kun stiller op for at få kredit for at være der
Sure. Jeg tror bare at de bedste melder sig til fordi de håber på at kunne klemme tiden ind, men hver eneste gang passer det ikke ind i planerne. Men jeg kan selvf kun tale på egne vegne.
Og så synes jeg altså stadig det er lidt tamt at få tæsk af de andre lande, fordi man lader clanless spillere spille eller hvem der dog prioriterer landshold højere end eget team...
Men det kan selvfølgelig komme an på en prøve - nu må vi se hvem der melder sig på banen næste gang :)
Et NC hold skal bestå af de bedste eller i hvert fald dem der er omkring toppen af et spil, men det er selvfølgelig uacceptabelt at et landshold laver så mange no-shows at de bliver smidt ud.
Men hvis man bare tog 5 tilfældige tosser som havde tiden og lysten til at game med i NC, men de ikke havde klassen til at spille med de store drenge (:p), så synes jeg næsten det er bedre slet ikke at signe up til NC.
Men personligt håber jeg da at det danske landshold vil være at finde i den næste NC med et fornuftigt line up som gerne gider at spille ALLE deres kampe i NC ;)
Så må dem der er hjemme jo sørge for at få kampene op at stå. Selvom det var Django der var kaptajn for CoD2 landsholdet, var det mig der i de fleste tilfælde sørgede for at vi havde et hold.
Hvad med at stoppe debaten her og starte på en frisk ? :)
Vi kan vel alle blive enige om, at det nuværende koncept ikke har fungeret.
Jeg foreslår at vi går tilbage til det gamle system som vi brugte til at vælge landstrænere med i slutningen af CoD2, men som dog aldrig blev brugt grundet NC ikke nåede at komme før CoD4.
For dem der ikke kan huske hvordan vi gjorde:
Alle holdledere fra de danske hold/klaner får lov at stemme på 3 personer som lederen mener har den korrekte indsigt i scenen. De tre med flest stemmer danner et udvalg med formål at vælge landstrænere til de to respektive landshold.
Hvis én af de 3 der har fået flest stemmer ikke har lyst, får den person med 4. flest stemmer lov til at blive en del af udvalget.
Det virkede fint da vi brugte det sidst. Så hvorfor ikke prøve igen?
Well nu var jeg jo selv i det udvalg sidst og ja det virkede, men ved ikke hvor godt... Imo kræver det bare at folk stemmer på andet end et navn som måske en gang var god til et eller andet, ellers som er god til at skyde folk i hovedet med en sniper. Det kræver imo mere end det
No offence til nogen, men hver gang man ser alle de "store" sammen så holder det jo ikke en meter. Så handler det om hvem der er bedst og hvem der skal bestemme mest. Tænk hvis der var 11 gange zlatan på et hold. Det funger jo ikke, der er sgu også brug for en christian poulsen til at løbe solen sort og sparke folk ned bagfra, uden alt for meget brok :=)
Nævn et af de såkaldte "super" hold der har været i DK, hvor man har samlet de bedste spillere og udråbt dem til konger, hvor det har holdt i mere end en måned? Du har vist selv været på et par af dem ^^
Man kan bare ikke ha 5 anfører på et hold, nogen skal være villige til at spille 2. violin
Godt sagt. Især i Sabo hvor det ligesom CTF kræver et voldsomt stort overblik over et spil der ikke kun bevæger sig rundt på 2 af banens halvdele, men hele mappet. Derfor jeg ikke synes man bare bør vælge ud fra hvem der uberelitefragger for vildtzor :)
så vidt jeg husker var det vidst ikk deres bedste spillere der var på holdet fra swe el .fi ^^
tror det havde set lidt anderledes ud hvis de havde stillet med de bedste ;O
omg afslut dog debat NC vil aldrig blive prioriteret højt, det bliver det heller ikke i andre lande.... Men selvfølgelig skal dem der melder sig sætte tid af til at minimum spille kampene.... Hvis der så ingen interesse er blandt de "bedre" spillere så drop det dog og lad hver at meld Danmark til...
Og lad dem der spiller sabotage spille på sabotage NC andet giver ikke mening,....,.,.,
Tror i tog mit eksempel lidt for bogstaveligt. Det jeg mente er blot at når man er tilmeldt NC så burde de valgte spillere i det mindste spille kampene, når man nu er tilmeldt, for at understrege.
Men selvfølgelig giver det ikke meget mening at diskutere noget så langt tilbage - håber at det går bedre til næste NC (uanset hvordan man vælger at prioterer det). :-)
@CSD, giver det bedre mening at sætte SD spillerne til at spille sabo ?
Sabo og S&D kan jo slet ikke sammenlignes, og hvis vi nu har nogle gutter som faktisk spiller ganske fornuftigt i Sabotage og som brænder for det. Så er det da klart at de skal prioriteres til at spille på holdet. Tænk... Hvis de faktisk gjorde noget ud af det og lagde tiden af til det. Så er Danmark repræsenteret og om de så får bank 80-0 så er det det. Fordi i mine øjne er mange af Sabo holdene gamle CTF hold og der skete det da tit at det ene hold løb hen over det andet. Men så var det ikke kampen der blev fokuseret på. Det var fairplay og en whinefri kamp.
Men jaja S&D spillere i ved jo bedst som altid... ^^ O_o
Jeg er enig i hvad du skriver
Self. Skal SABO spillere spille på Landsholdet for SABO holdet hvor at SD spillere for landsholdet som SD spillere. Synes det er latterligt at SD spillere, spiller fra SABO holdet..
Der er helt klart nogle hold her i Danmark som synes de kan gøre det godt.
Jeg ser ikke nogen grund til helt at udelukke sd spillere til et sabo landshold.
Hvis en dygtig sd spiller finder sabo sjovt og har en udemærket spilforståelse i sabo, skal spilleren da helt klart også have lov til at deltage på landsholdet. Det skal ikke kun være for sabo spillere, det vil også give en unødvendig opsplittelse af scenen
Ja, havde skutte set den nederste linie. Det er som sådan heller ikke den jeg var så interesseret i:P
Det som jeg ikke var enig i:
"Hvis der så ingen interesse er blandt de "bedre" spillere så drop det dog og lad hver at meld Danmark til... "
Hvorfor skulle der ikke være interesse blandt de bedre spillere og hvorfor skulle vi ikke lade et hold stille op uanset hvad ? om så de får bank som ind i h*lvede så er det vel det:P Så tager man den derfra^^
Sabo scenen er trængt nok i forvejen og uanset hvad så synes jeg at man skal stille et hold.
På et punkt hvor jeg synes der kunne blive probs var hvis 90% af dem der stiller op er små unger som synes de er mega herrevilde til sabotage selvom de skal i seng kl. 18.00 for da slutter børnetime (for at overdrive lidt).
Altså der skal være engagement, modenhed, forståelse for sabotage og så skal kaptajen have noget kendskab til saboscenen. ELLERS synes jeg godt man kan sidde over en sæson.
Hvis du undersøgte det bare en lille smule, så ville du kunne finde ud af det:
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=558937