Tænkte på om det var muligt at man her på siden kunne lave en oversigt over DK clan'er, så man kunne følge med i hvem der var "i live" og hvem der spillede hvad ?
Feks hvis der sidder nogen og spiller UO eller Cod2 eller cod4 feks så man kunne kort og kontant se hvilken clan'er man havde til rådighed inde for det spil man nu spiller..
Det kunne måske lokke flere spillere herind på siden..
man kunne jo begrænse det til at feks: Clan'er der ikke har været "i live" i 6 måneder ikke kan optages på listen sådan at crew'et fra codgaming.dk ikke skal sidder og pukle med at tilmelde eller afskrive clan'er som enten er "døde eller døende"
Først og fremmest, takker for forslaget, men som det er nu, bliver der ikke brugt den helt store kraft på denne version af siden, men derimod den nye version. Hvornår denne lanceres kan jeg desværre ikke sige, men tro mig, du skal nok opdage det, når den gør :)
FYI kan man godt auto log-in, hvis man lige lurer den gyldne finte:
i stedet for at trykke ind på www.codgaming.dk, trykker du ind på www.codgaming.dk/forsiden :)
Virker i hvert fald hos mig, så jeg er altid logget ind - åbenbart inde på "forsiden" at den gemmer cookie'en.