Her i går nat sad vi 5 gutter og mixede lidt for hyggens skyld. Da vi så har fundet vores kamp og vi joiner serveren står der i toppen " Promod Full Release mr10 ". Man kunne løbe MEGET MEGET hurtigere osv.. Nogen der ved om det er kommet ud?
Det er rigtig nok en final release du har oplevet, men den er kun udgivet til et lille udvalg af folk (til testing).
Du har hverken løbet hurtigere eller hoppet højere. cg_fov er i den nye build gjort næsten 10% større, så det ser bare ud som om man løber hurtigere, etc. - hvilket dog _ikke_ er tilfældet.
Så vidt jeg ved, så er headbopping, det med at hovedet sådan "hopper" fra side til side når man går. Det skulle være slået fra i promod, så ens person går helt lige uden at bevæge hovedet - like Quake.
Det skam iorden er at spille med.. bare vildt neder med den cod3 stil det har.. : P .. f.eks når bomb blir plantet lyder jo mega klamt.. total old school
cod2 lyde* og det er mega nice, fordi han bare siger hvad der sker, istedet for en eller anden "GENERAL JOHNSON" skal råbe det pis på en "sej" måde -___-
Syns ikke man ska, hive gamle lyde, frem.. Lyder mega akavet og underligt jo? .. Så skulle de indspille en ny lyd.. Simpel men ikke lyde gammel dags.. .. Det er jo cod"4" og ikke cod"2"
Hvad er der gammeldags ved den? Det er jo ikke fordi det er en bestemt "WWII stemme"? O_o
Jeg kan slet ikke fange din pointe. Det er bare en ganske normal stemme ........... Så hvorfor indspille den en gang til med en ny person, bare for at det skal være nyt? :z
Den er jo gammeldags ? den er brugt i cod2 ? .. Så hvorfor ikke indspille noget nyt, så det ikke er så ehm gammel dags ? .. Når spillet forgår rimelig nutidigt.. Syns det skal indspilles forfra, så man ikke får cod2 i tankerne når man høre den stemme efter plantning..
ingen headbob føles vildt mærkeligt : D og det synes bare som om det går hurtigere ;b jeg fik da en nade helt ind i marine spawn på crash fra b lang xD
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!