*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Explicit-Gaming på ...(3)
Call of Duty 3on 3(0)
Call of Duty Søger MW2 m8s(3)
Call of Duty Ny klan i MW2(0)
Call of Duty Dødt eller Aktivt ...(3)
Call of Duty Søger Clan MW2(0)
Call of Duty COD1 Fragmovie - ...(2)
Call of Duty Søger Team!(2)
Call of Duty Ps3 spillere?(6)
Call of Duty Profil problem(1)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic WeepR(0)
Offtopic MW3 [Fragshow](0)
PC Relateret Reddot søger koder!(1)
K?b og Salg s: Steelseries ...(0)
Offtopic LAN DRENGE(1)
Offtopic cazetoGaming - ...(0)
PC Relateret Ny studie bærbar(2)
PC Relateret XFire x TwitchTV!(0)
Offtopic Heej(0)
K?b og Salg CoD 4 trade ...(2)

Reklamer

Offtopic » Andet

Sidste indl�g

Cod4 is for bad players....

Ja jeg sad og surfede lidt intetanene om at jeg snart skulle blive konfronteret med nogle hate fra en japper.

http://xplayn.com/398?newsId=5143

I denne nyhed fra xplayn bliver der diskuteret lidt frem og tilbage omkring pengesystemet i cs1.6, og vores fine xqrt eller hvad han nu hedder indskyder dog lige en fræk sæting "Cod4 is only for bad players" så mine kære codgamere.. i stinker

men hvad er jeres mening omkring 1.6 spillere.. imo er det fucking nemt at placere et lille kryds i panden på en gut med solbriller og elefanthue. hvorimod et ironsight har andre formaliteter

come on let the hate fload!
Flere |
Vicious Mandag d. 27. oktober 2008, kl. 08:32
Prosyri er DKS bedste FPS gamer!
Django
Mandag d. 27. oktober 2008, kl. 08:44
1
cs 1.6 sux
cod4 sux
cod5 sux sikkert også

css ok
cod2 ok

fm08 rox
fm09 rox

:D

Ser ikke cod4 spillere stinker overhovedet, imo er det nok sværere at være cod4 spiller end cs 1,6 spiller. Er ikke helt inde i recoil i de 2 forskellige gametypes.
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
Toast
Mandag d. 27. oktober 2008, kl. 11:29
2
Spillerne er ikke dårlige, men spillet er dårligt...
Det er alt for Random, og det er nok det han/de mener når de siger det...
Men synes da også helt klart at CoD4 er svære end CS 1.6
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
zytrolium
Mandag d. 27. oktober 2008, kl. 15:53
3
Jeg vil nu mene at det er nemmere at komme op mod toppen i cod4 end det er i 1.6
csd
Mandag d. 27. oktober 2008, kl. 17:04
4
hmmm vcod wins...

helt objektivt er 1.6 sværere imo
http://imageshack.dk/imagesfree/8lo30900.jpg
Arachon | [TKB]
Mandag d. 27. oktober 2008, kl. 18:54
5
Fandme harsk sagt af xeqtr, tydeligt at han ikke har prøvet spillet på top niveau.

Jeg er ret sikker på at hvis de fleste af cod4 top spillerne, vælger at spille CS i noget tid, med samme intensitet og samme indsats... så vil de formentlig være tæt på toppen; sådan har jeg det med de fleste FPS spil.

CS 1.6 og CS:S er størst fordi der er så mange der spiller det og dermed vil de blive ved med at have en fan-base. En ven lokker en anden ven til at spille, osv.

Hvis man ser på de aim mæssige kvaliteter i spil, jamen så er det da klart at cod4 måske ikke er blandt de spil der kræver mest aim. Som jeg ser det kræver det mere til reaktions evner end andre spil. Et spil som Enemy Territory (har spillet det i 5 år) kræver enormt meget aim og tracking, noget som hverken CS eller CoD4 kan komme op på... tager man et spil som Quake3, så kræver det endnu mere.

Jeg ved ikke hvor jeg er på vej hen, så jeg afslutter lige :P
Redigeret: Mandag d. 27. oktober 2008 - kl. 21:51
Vicious
Mandag d. 27. oktober 2008, kl. 19:48
6
endelig en der forstår mine holdninger <3
Prosyri er DKS bedste FPS gamer!
ClutchK
Mandag d. 27. oktober 2008, kl. 20:40
7
cs handler jo bare om penge.
ham der har slet ikke prøvet mod gode hold, han har bare prøvet pub -.-
Redigeret: Mandag d. 27. oktober 2008 - kl. 20:41
LOLOLOLOLOLOLOLOL
luE
Mandag d. 27. oktober 2008, kl. 21:33
8
Er ret sikker på Xeqtr kunne komme i toppen af cod4, hvis han valgte at spille cod4 intenst.
Ikke fordi jeg synes det er særlig pænt sagt. Mener heller ikke at cod4 spillere sux. Men er overhoved ikke i tvivl om at cs1.6 spillere, har et noget højere niveau end cod4 spillere.
At en top cod4 spiller ville "relativt hurtigt" komme nær toppen, hvis han spillede med samme intensitet. Tror jeg slet ikke på. Som sagt så spilles der på et helt andet niveau i cs1.6. Så er ret sikker på at de fleste top cod4 spillere ikke sådan lige ville kunne nå toppen.
Somand | AaB
Mandag d. 27. oktober 2008, kl. 21:49
10
Selv følgelig er det et højre niveau i 1.6 grundet at der er flere der spiller det. men syntes nu også at de 1.6 spiller er nogle kællinger de tør jo ikke noget nyt.
Og hvorfor skulle folk fra cod4 ikke kunne komme til tops i 1.6, jo man skal have et godt aim men de meste er vel taktik og hvordan man bevæger sig på diverse map.. det samme som i cod4
luE
Tirsdag d. 28. oktober 2008, kl. 23:02
12
Selvfølgelig kan cod4 spillere komme i toppen af cs. Men jeg tror der er væsenlig længere vej, end hvis en top cs spiller begyndte at spille cod4. Pga niveauet er væsenligt højere.
Men igen, der er mange dygtige cod4 spillere, ingen tvivl om det. Bare længere vej til at blive top cs1.6 spiller end top cod4 spiller.
Somand | AaB
Mandag d. 27. oktober 2008, kl. 21:39
9
De flest spille vel 1.6 nok fordi de altid har spillet det, plus at der er pengene. Og efter hvad jeg har læst mig frem til på divers foums lyder det til at 1.6 spillerne er bage for at de ikke er gode hvis de går over til css eller et andet spil..

Plus det han siger omkring fodbold er da helt hen i vejeret, ville da gerne have en lille diskussion med ham..

z1n0 | CKRAS
Tirsdag d. 28. oktober 2008, kl. 08:29
11
cs 1.6 er et outdated spil, og xqrt er en nøb af 3. rang.

cod4 sux pga. fejl og mangler, men det gør ikke topspillerne dårlige.
twitter.com/z1n0
XplayeN
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 12:00
13
cs16 spillere er bare dumme (:
Redigeret: Onsdag d. 29. oktober 2008 - kl. 12:01
Brie
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 18:02
14
cod4 er cod4

cs1.6 er cs1.6
Bauer hauser

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.065279006958