Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange personer som ikke kan komme ind på Codgaming Mix vt. Da jeg hørte Jubas at der var nogle stykker som ikke kunne kommer derind, begrund af at porten var lukket fra deres internet udbyder.
Mit net kan sagtens finde VT serveren, og den skriver den er klart til at connecte... Jeg prøver at connecte og den går bare i blank skærm der hvor kanalerne burde være... Jeg prøvede med at andet pass, og det samme skete... Da det ikk var Password og det ikke er serveren kan det kun være porten...
Har også været henne hos en ven og der virkede det på min com, men med hans net ...
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
Det er da rigtigt... Mange gange er jeg blevet spurgt om jeg vil spille mix, men det blev aldrig til noget fordi vi ikke havde nogle anden VT en CoDgamings, og den kunne jeg ikke komme ind på...
Avenger ville det skade dig at få ændret porten? Istedet for at være gammelmands så tænk på hvis det var dig der ikke kunne komme ind på VT'en og være med i de daglige mixes der foregår på CodGaming.
Vær overfor andre, som du selv gerne vil behandles :S
Jeg har en Cybershitty 8Mbit - har ingen problemer med at komme på.
@Toast
Nu har vi godt nok fået fiber (jep vi har mange linier), men før havde vi en fællesantenne (Askerød) og der var der heller ingen probs med at komme på!
Jeg har snakket med Ka-net (Kalundborg antenneforening) og de har sagt til mig at de har lukket for porten på grund af (hva jeg forstod) at det var en virusinfekted port og derfor vil de ikke åbne for den...
BTW: Kan porten ikk bare blive ændret...
Lige for at lukke snakken om at det er virusport og hvad hulan der ellers er skrevet af ting om port 2000. Det er en ganske normal port og den er åben ved alle de større ISP'er. Det er os total umuligt at garantere at en mindre kabelnet udbyder ikke lukker for portenen, for typisk at mindre Torrent download på et proxy drevent netværk.
Der er ikke nogen problemer i at ændre porten til noget andet - men er port 2000 ikke åben hos en udbyder, så er budet nok også på at port 5000 heller ikke vil være det. Vi ligger os op af de større udbydere, hvor de lokaler somregel ikke helt ligger på samme niveau og blokkere ofte alt hvad de kan komme i nærheden af. Så at finde en port kan blive til ren gæt...
Men som sagt, kan vi fint ændre porten, men ændrer den ikke igen til noget andet, fordi 2-3 personer IGEN ikke kan komme på pga. deres ISP ikke har deres interne sikkerhed i orden :D
Vi er over 1000 brugere herinde og der skal også tages hensyn til deres færden vs. et par stykker der har ISP problemer.
Men jeg er klar til at ændre porten til det CODG ledelsen ønsker den skal være, hvorefter den skal meldes ud til de nuværende brugere. Så vælg en port med omhu og meddel det til CODG ledelsen, så kan valget blive truffet der om det er OK eller NO GO!
der er for mig at se 1 måde at dette kan udføres på (altså valget af port)
man kan offentlig gøre en liste over 2-3 porte som kunne være aktuelle at skifte til.
derefter kan alle så tjekke om porten er åben hos deres ISP.
den port med de færreste problemer ville så være den der skulle skiftes til :)
Hvad er der galt med standard-porten?
Alle dem der skriver herinde kan jo tydeligvis sagtens komme på andre vt'er, som i 9/10 tilfælde køres på std-porten..
Så.. ehm.. Er der nogle overhovedet der ikke kan komme på ventrilo-servere med port 3784?
Nej vel?
Skift codg-vt porten til standard porten og problemet er løst.........
Har snakket med min udbyder og de vil ikk åbne for den...
Men det fjerne jo også lidt fællesskabet på CoD4 scenen at folk ikke kan komme ind...