We are happy to announce that the PC Multiplayer BETA has finally arrived! With it, you get many of the tweaks and fixes that resulted from feedback from the Xbox 360 BETA, but bear in mind not all issues have been addressed quite yet.
You can download the PC BETA from any of the mirrors in our mirror list. You will need a Key Code to install this BETA, which can be found in your Account / Profile tab of your CallOfDuty.com account.
og har smidt et par enkelte download links med her :)
Indtil videre er det okay. Forstår dog ikke de 2 år de har brugt på det her spil fordi det virker meget som om det er CoD4 forklædt i WW2. Våbene minder meget om de forskellige våben der er i CoD4, mht. til hvor man rammer og hvordan recoilet er. Det samme gælder for den måde man bevæger sig på, (jump, sprint, crouch etc.).
Tanken er, i hvert fald da jeg prøvede den, meget overpoweret! Kørte bare rundt og sprang alt i luften. :-D
Riflerne synes jeg ikke er særlige effektive (i forhold til de andre våben) da de ikke dræber på et skud og et lille magasin medfølger.
Sniperen minder meget om den normale CoD4 public sniper, muligvis en smule mere langsom?
Thompson (smg) minder lidt om en MP5 bare med langsommere fireratio, nemt våben at få frags med.
Indtil videre har jeg ikke spillet det nok til at danne mig en komplet vurdering af spillet, men det er okay, ikke vildt fedt, men bare okay indtil videre...
Hvad synes i?
Redigeret: Tirsdag d. 28. oktober 2008 - kl. 23:38
Tja, jeg startede samtidig med alle andre - og har kun spillet rifle - men er alligevel en af dem der har nået højest rank.. Mødte ikke nogen med højere rank end mig hele aftenen..
frijec er den der er tættest på at indhente mig, med diverse våben..
Rifle er max nice! Har næsten udelukkende brugt den riffel man kan vælge til at starte med... Så.. de er skam effektive nok, og i mine øje nogle af de bedste våben =)
Tja, min rank kan direkte bruges til at modbevise RB's overbevisning om at riflerne ikke er særligt effektive! Men ellers tak for dit konstruktive input :-)
Jeg har ikke skrevet jeg er overbevist om noget, har knap nok spillet cod5 til at kunne konkludere noget.
Jeg prøvede at spille med rifle efter jeg læste din post og blev helt vild med en bolt-action rifle som sådan ca. halvdelen af gangene dræber på 1 skud, det er nogle flotte kills man kan lave på den måde synes jeg.
Jeg er da ret enig med RB, det er ikke et one kill våben hver gang. Imo er det totalt random og det dræber i et skud. Helt tæt på unscoped er det ikke nødvendigvis et kill. Det er mere sikkert at spille med G43, hvor skræmmende det så end er :s
der skal ændres så meget at det bare er bedre at blive ved cod4
det er cod4 med stock bugs + flere bugs og lorte våben
syntes det ville være bedre hvis man bare smed flre maps i cod4 og ændret de ting som man har snakket om skulle ændres i cod4 ( som deagle der skal skyde langsomere og recoil ændringer på ak47 og 74u)
Der er ikke særlig langt tid til spillet blive udgivet, jeg tror endda at de har gjort klar til "shipping". Derfor tror jeg næppe at der bliver ændret meget fra nu til det bliver udgivet... dog kan jeg dog forestille mig at der kommer en patch, hurtigt efter udgivelse.
tror simplethen ikke på at de vil ændre noget som helst med feedback fra den her beta
som arachon siger så er de jo nærmest i gang med at sende det ud i butikkerne
det er sku også fordi der ingen promotion har været. Det har været op til folket selv. Og der har ikke været skide mange! - Vores DK scene er hvert fald død, men det sørgelige er at der er mange som gamer cod4 bare på ffa server niveau som aldrig finder ud af denne hjemmeside eksistere eller vores channel!
Ærgeligt det er som at løbe rundt med Splatguns, lydene er så ringe >_<, og autoclimb kunne have været fixet, og det skulle være cod4 cfg kompatibelt :D var i rang 15 : D indtil jeg prøvede at være smart at smide en config på ^^
imo er det ikk et spil jeg ville hoppe over til.. tror jeg holder mig til cod4 so far. Venter sku nok til at Infinitywards smider det næste cod ud på banen. De er sku de rigtige cod developers
En stor del af problemet er imo at de har valgt LORTE MAPS!!!!!! Vil 10 gange hellere spille overgrown som der var i cod4 beta. De er da tydeligvis ikke lavet efter andet end public play
Der er de samme bugs som i CoD4, med fødder igennem væggen og man kan stadig leane nogle steder og se igennem.
Bolt-action riflen + semi auto rifle kan være effektive, men hvis man sammenligner sværhedsgrad og effektivitet, så er SMG'erne klart nemmest og mest effektive i de fleste situationer (altså under en cw), spray n' pray ftw.
Hvilket skuffer mig da jeg synes semi riflerne er smadder sjove og gode, men når 3 skud ud af 10 skal ramme i en nærkamp (eller 3/8 for Garand) så er det jo altid i SMG's favør.
Lyden er mærkelig og det er svært at estimere hvor modstanderen larmer fra, især med sniperen pga. ekko.
Hvis sniperen får en AWP fix i det her spil også så er siger jeg helle for at være sniper!
Spillet er langsommere end CoD4 og med AWP fix vil en halvgod sniper bare fragge løs.
Alt i alt efter at have spillet det i flere timer nu synes jeg ikke spillet er helt dårligt, men det er bestemt heller ikke godt. Mht. til 'competitive play' så kan jeg fornemme at med det her spil der kommer der til opstå større ubalance mht. til våben etc. end man måske går og regner med lige pt.. Men jeg har nu bestilt spillet alligevel fordi at vi har haft en masse gode kampe og har hygget os med det, så det er trods alt et frisk pust til det efterhånden kedelige 5-maps only CoD4, som fortjener en chance, jeg er dog meget skeptisk. 4/10
Der vil altid være bugs i nye spil. Nu om dage. Og ja måske er det ved at være dødt i danmark. Men da ikke i de andre lande? . Betyder bar der er færre at snakke med på, forum, og public vt. Men sådan er det jo bar ^^
ps. har ikke taget mig sammen til at prøve det endnu
Jeg havde nu også forventet mig noget mere af et "nyt" spil og ikke bare en ww2 facelift af cod4. kan ikke se hvor producenterne af promod har været med henne.
Hvad faen skal vi med flere perks :-(
Det er nu meget sjovt at prøve noget andet, håber bare at lyden er bedre for den sutter da totalt.
Tanken er, i hvert fald da jeg prøvede den, meget overpoweret! Kørte bare rundt og sprang alt i luften. :-D
Riflerne synes jeg ikke er særlige effektive (i forhold til de andre våben) da de ikke dræber på et skud og et lille magasin medfølger.
Sniperen minder meget om den normale CoD4 public sniper, muligvis en smule mere langsom?
Thompson (smg) minder lidt om en MP5 bare med langsommere fireratio, nemt våben at få frags med.
Indtil videre har jeg ikke spillet det nok til at danne mig en komplet vurdering af spillet, men det er okay, ikke vildt fedt, men bare okay indtil videre...
Hvad synes i?