*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)
Call of Duty WeeD bliver til ...(11)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Call of Duty » Scenen

Sidste indl�g

World At War Beta er startet!

We are happy to announce that the PC Multiplayer BETA has finally arrived! With it, you get many of the tweaks and fixes that resulted from feedback from the Xbox 360 BETA, but bear in mind not all issues have been addressed quite yet.

You can download the PC BETA from any of the mirrors in our mirror list. You will need a Key Code to install this BETA, which can be found in your Account / Profile tab of your CallOfDuty.com account.

og har smidt et par enkelte download links med her :)

http://downloads.gamezone.com/demosfiles/t32434.htm
http://planetcallofduty.gamespy.com/View.php?view=CODWAWFiles.Detail&id=15&game=11
http://www.worthdownloading.com/game.php?gid=3428

Ses på slagmarken :)
Flere |
Mutantius Tirsdag d. 28. oktober 2008, kl. 23:25
Xfire: Mutantius
...
RB
Tirsdag d. 28. oktober 2008, kl. 23:37
1
Indtil videre er det okay. Forstår dog ikke de 2 år de har brugt på det her spil fordi det virker meget som om det er CoD4 forklædt i WW2. Våbene minder meget om de forskellige våben der er i CoD4, mht. til hvor man rammer og hvordan recoilet er. Det samme gælder for den måde man bevæger sig på, (jump, sprint, crouch etc.).

Tanken er, i hvert fald da jeg prøvede den, meget overpoweret! Kørte bare rundt og sprang alt i luften. :-D

Riflerne synes jeg ikke er særlige effektive (i forhold til de andre våben) da de ikke dræber på et skud og et lille magasin medfølger.

Sniperen minder meget om den normale CoD4 public sniper, muligvis en smule mere langsom?

Thompson (smg) minder lidt om en MP5 bare med langsommere fireratio, nemt våben at få frags med.

Indtil videre har jeg ikke spillet det nok til at danne mig en komplet vurdering af spillet, men det er okay, ikke vildt fedt, men bare okay indtil videre...

Hvad synes i?
Redigeret: Tirsdag d. 28. oktober 2008 - kl. 23:38
Holbek | MoD
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 00:15
2
Tja, jeg startede samtidig med alle andre - og har kun spillet rifle - men er alligevel en af dem der har nået højest rank.. Mødte ikke nogen med højere rank end mig hele aftenen..
frijec er den der er tættest på at indhente mig, med diverse våben..

Rifle er max nice! Har næsten udelukkende brugt den riffel man kan vælge til at starte med... Så.. de er skam effektive nok, og i mine øje nogle af de bedste våben =)
BronniE
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 04:34
4
fint nok du syntes rifle er fedt:D

og gratz med din syge rank......rofl
...
Holbek | MoD
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 11:03
5
Tja, min rank kan direkte bruges til at modbevise RB's overbevisning om at riflerne ikke er særligt effektive! Men ellers tak for dit konstruktive input :-)
Redigeret: Onsdag d. 29. oktober 2008 - kl. 11:04
RB
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 16:08
21
Jeg har ikke skrevet jeg er overbevist om noget, har knap nok spillet cod5 til at kunne konkludere noget.

Jeg prøvede at spille med rifle efter jeg læste din post og blev helt vild med en bolt-action rifle som sådan ca. halvdelen af gangene dræber på 1 skud, det er nogle flotte kills man kan lave på den måde synes jeg.
Regulator
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 17:20
23
Jeg er da ret enig med RB, det er ikke et one kill våben hver gang. Imo er det totalt random og det dræber i et skud. Helt tæt på unscoped er det ikke nødvendigvis et kill. Det er mere sikkert at spille med G43, hvor skræmmende det så end er :s
Mygun.dk
Buy your hardball guns here :)
ClutchK
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 01:06
3
der skal ændres så meget at det bare er bedre at blive ved cod4
det er cod4 med stock bugs + flere bugs og lorte våben
syntes det ville være bedre hvis man bare smed flre maps i cod4 og ændret de ting som man har snakket om skulle ændres i cod4 ( som deagle der skal skyde langsomere og recoil ændringer på ak47 og 74u)
LOLOLOLOLOLOLOLOL
XplayeN
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 11:56
7
derfor det er en beta ffs .... Anyways alle spil er bedre efter beta'en ... se selv Frontlines fx
Arachon | [TKB]
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 12:03
8
Der er ikke særlig langt tid til spillet blive udgivet, jeg tror endda at de har gjort klar til "shipping". Derfor tror jeg næppe at der bliver ændret meget fra nu til det bliver udgivet... dog kan jeg dog forestille mig at der kommer en patch, hurtigt efter udgivelse.
ClutchK
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 14:06
14
tror simplethen ikke på at de vil ændre noget som helst med feedback fra den her beta
som arachon siger så er de jo nærmest i gang med at sende det ud i butikkerne
LOLOLOLOLOLOLOLOL
Fr33dom
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 12:57
11
cod4 er jo dødt.. ja der er lans og turneringer, men det er jo snart ovre

2bad at det oprindelige cod gameplay (1 & 2) aldrig kommer tilbage :((((
XplayeN
Torsdag d. 30. oktober 2008, kl. 09:36
25
EVOLUTION !
peppRBoi
Fredag d. 31. oktober 2008, kl. 09:54
30
det er sku også fordi der ingen promotion har været. Det har været op til folket selv. Og der har ikke været skide mange! - Vores DK scene er hvert fald død, men det sørgelige er at der er mange som gamer cod4 bare på ffa server niveau som aldrig finder ud af denne hjemmeside eksistere eller vores channel!

PROMOVER!!!
z1n0 | CKRAS
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 11:55
6
jeg er bange
twitter.com/z1n0
Arachon | [TKB]
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 12:04
9
Nu har jeg endelig fået downloaded betaen og med meget besvær, fået det installeret. Jeg får bare fejl når jeg prøver at starte spillet :(
z1n0 | CKRAS
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 12:05
10
update directXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxzoRR
twitter.com/z1n0
AagaarD_DK | aNimus
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 15:08
16
Mit crasher også når jeg starter det :/

Hvilken download har du brugt? alså hvilken side?
Team Infused
#Vita-Nova
mAo
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 16:59
22
google > Directx 9 download
holme
Søndag d. 9. november 2008, kl. 18:18
37
Hva skal man når man har Downloaded det ?
mAo
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 13:19
12
Syntes ik det er så fail som folk på div. forums skriver.

Glæder mig til at se hvilke maps som kommer i den fulde version, om der bliver nogen ala strike crash osv osv...

Promod/Pam skal nok få gang i spillet tror jeg, men nu må vi se.

Ser okay ud so far :)
zetrex
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 13:55
13
Kan ikke lide movement :/
ClutchK
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 14:36
15
http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=46&t=33602
i det mindste tror jeg de vil patche lidt mere på codwaw end cod4
LOLOLOLOLOLOLOLOL
InvadingArmy
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 15:28
17
Ærgeligt det er som at løbe rundt med Splatguns, lydene er så ringe >_<, og autoclimb kunne have været fixet, og det skulle være cod4 cfg kompatibelt :D var i rang 15 : D indtil jeg prøvede at være smart at smide en config på ^^
Neroin
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 15:39
18
imo er det ikk et spil jeg ville hoppe over til.. tror jeg holder mig til cod4 so far. Venter sku nok til at Infinitywards smider det næste cod ud på banen. De er sku de rigtige cod developers
AagaarD_DK | aNimus
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 15:56
19
Nogen der ved hvorfor mit crasher? ligesom Arachons?
Team Infused
#Vita-Nova
Regulator
Onsdag d. 29. oktober 2008, kl. 16:05
20
En stor del af problemet er imo at de har valgt LORTE MAPS!!!!!! Vil 10 gange hellere spille overgrown som der var i cod4 beta. De er da tydeligvis ikke lavet efter andet end public play
Mygun.dk
Buy your hardball guns here :)
cYan
Torsdag d. 30. oktober 2008, kl. 07:23
24
248 bugs fundet indtil videre (check forum)......

Ser jo så skod ud man ikke engang gider DL betaen, hvis nogle mangler key så fang mig på IRC (u|cYan). Har 4 styk jeg giver væk.

Tror det var begyndelsen på enden for COD serien, ihvertfald indtil den næste version, for mig :( ..

Var hyggelige 4 år vi havde, lamers.
Redigeret: Torsdag d. 30. oktober 2008 - kl. 10:09
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
XplayeN
Torsdag d. 30. oktober 2008, kl. 09:37
26
gå tilbage til stenalderen ... der finder du ingen bugs ...
cYan
Torsdag d. 30. oktober 2008, kl. 10:09
27
/goes there.
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
Fr33dom
Fredag d. 31. oktober 2008, kl. 19:31
33
præcis cyan... jeg føler heller ikke rigtig for cod serien mere.... gameplayet er blevet for ringe i forhold til 1 & 2.
RB
Fredag d. 31. oktober 2008, kl. 08:17
28
Der er de samme bugs som i CoD4, med fødder igennem væggen og man kan stadig leane nogle steder og se igennem.

Bolt-action riflen + semi auto rifle kan være effektive, men hvis man sammenligner sværhedsgrad og effektivitet, så er SMG'erne klart nemmest og mest effektive i de fleste situationer (altså under en cw), spray n' pray ftw.

Hvilket skuffer mig da jeg synes semi riflerne er smadder sjove og gode, men når 3 skud ud af 10 skal ramme i en nærkamp (eller 3/8 for Garand) så er det jo altid i SMG's favør.

Lyden er mærkelig og det er svært at estimere hvor modstanderen larmer fra, især med sniperen pga. ekko.

Hvis sniperen får en AWP fix i det her spil også så er siger jeg helle for at være sniper!
Spillet er langsommere end CoD4 og med AWP fix vil en halvgod sniper bare fragge løs.

Alt i alt efter at have spillet det i flere timer nu synes jeg ikke spillet er helt dårligt, men det er bestemt heller ikke godt. Mht. til 'competitive play' så kan jeg fornemme at med det her spil der kommer der til opstå større ubalance mht. til våben etc. end man måske går og regner med lige pt.. Men jeg har nu bestilt spillet alligevel fordi at vi har haft en masse gode kampe og har hygget os med det, så det er trods alt et frisk pust til det efterhånden kedelige 5-maps only CoD4, som fortjener en chance, jeg er dog meget skeptisk. 4/10

peppRBoi
Fredag d. 31. oktober 2008, kl. 10:00
31
Helt enig i der skal laves hvert fald 5 nye maps til cod4 - De har jo haft alt for nemt ved blot at "indramme" spots fra single player delen.

Selv med den fremgangsmetode ville de kunne fremtrylle 5 nye maps!
Men igen! for at det kommer til at ske, skal vi be om det, og vi skal være mange.

Første svar ville nok bare være vi skulle tage hele maplisten til os og game pipeline konstant eks.
sWIsz | aNimus
Fredag d. 31. oktober 2008, kl. 08:26
29
Der vil altid være bugs i nye spil. Nu om dage. Og ja måske er det ved at være dødt i danmark. Men da ikke i de andre lande? . Betyder bar der er færre at snakke med på, forum, og public vt. Men sådan er det jo bar ^^

ps. har ikke taget mig sammen til at prøve det endnu
Redigeret: Fredag d. 31. oktober 2008 - kl. 08:27
DD-RAZOR
Fredag d. 31. oktober 2008, kl. 15:03
32
Jeg havde nu også forventet mig noget mere af et "nyt" spil og ikke bare en ww2 facelift af cod4. kan ikke se hvor producenterne af promod har været med henne.
Hvad faen skal vi med flere perks :-(
Det er nu meget sjovt at prøve noget andet, håber bare at lyden er bedre for den sutter da totalt.
Brie
Fredag d. 31. oktober 2008, kl. 22:29
34
spil cod2 i stedet ?
Redigeret: Fredag d. 31. oktober 2008 - kl. 22:29
live by the milk! YOU FOOL!
menix | fnaticMSI
Tirsdag d. 4. november 2008, kl. 19:46
35
Level 40 (max level i betaen)

ellers ret genialt spil må jeg sige (: dog minder det så meget om cod4
To be!?
Or not to be ?!
holme
Søndag d. 9. november 2008, kl. 17:39
36
Nogen der kan forklare, hvorfor jeg ikke kan komme online i betaen ? :S
Redigeret: Mandag d. 10. november 2008 - kl. 19:27

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.150297164917