*Tilbage
World of Warcraft - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Explicit-Gaming på ...(3)
Call of Duty 3on 3(0)
Call of Duty Søger MW2 m8s(3)
Call of Duty Ny klan i MW2(0)
Call of Duty Dødt eller Aktivt ...(3)
Call of Duty Søger Clan MW2(0)
Call of Duty COD1 Fragmovie - ...(2)
Call of Duty Søger Team!(2)
Call of Duty Ps3 spillere?(6)
Call of Duty Profil problem(1)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic WeepR(0)
Offtopic MW3 [Fragshow](0)
PC Relateret Reddot søger koder!(1)
K?b og Salg s: Steelseries ...(0)
Offtopic LAN DRENGE(1)
Offtopic cazetoGaming - ...(0)
PC Relateret Ny studie bærbar(2)
PC Relateret XFire x TwitchTV!(0)
Offtopic Heej(0)
K?b og Salg CoD 4 trade ...(2)

Reklamer

Call of Duty » Game Tweaks

Sidste indl�g

Ny til CoD4 (config relateret)

Så fik jeg erhvervet mig CoD4, godt nok lidt sent - men ja, jeg skulle jo prøve det på et eller andet tidspunkt.

Efter installationen, skulle jeg selvfølgelig rode med config for at få mest mulige fps ud af min computer:

Core2Duo - 2.6 GHz
4GB DDR2
GForce 8600M GT - 512MB

Mere i skal vide?

--
Læste cYan's guide, og fandt config - og det er så den jeg bruger pt.

Jeg har fundet ud af, at jeg bliver nødt til at spille med 800x600 for at kunne køre med nogle stabile 125fps, selvom jeg nok burde mene at min computer var istand til lidt mere :(

Okay, så kører jeg på 800x600 - men det hele ser godt nok lidt grumset ud. Mon ikke det er muligt at optimere grafikken til denne her opløsning, så jeg også kan få lidt glæde af den grafisk del af spillet?

Sætter jeg min opløsning til 1024x768 svinger mine fps imellem 60-85. Hmm?

Jeg ved ikke om der er noget som jeg har overset, eller om jeg ikke burde have installeret DirectX 9.0c - da jeg sidder med en Windows Vista, og har derfor DirectX 10. Det burde da være muligt at have begge DirectX!? Nå men anyway, hej herfra - og håber jeg kan blive guidet en smule igennem, så jeg får optimalt gameplay - med en fin grafik.
Flere |
Lst Mandag d. 3. november 2008, kl. 14:57
Vicious
Tirsdag d. 4. november 2008, kl. 11:07
1
Velkommen læste godt din post inde på xplayn .. well
du kan jo starte med #Cod.gaming.dk
og deres ventrilo

VT.GAMING.DK
2000
cod

så kan vi jo spille lidt mix

ps. har du husket at opdatere patches? til 1.7?
Prosyri er DKS bedste FPS gamer!
Lst
Tirsdag d. 4. november 2008, kl. 14:30
2
Jeg har opdateret til 1.7! Nu ved jeg bare ikke helt hvad jeg skal give mig til, jeg sidder pt. bare og gamer noget FFA på de forskellige modes, få noget xp osv. for lige at vænne mig til gameplayet, og de forskellige våben.

Men skal jeg bare gå igang med ProMod med det samme?
Vicious
Tirsdag d. 4. november 2008, kl. 15:10
3
Yaps kom på vt så spillr vi lidt
Lst
Tirsdag d. 4. november 2008, kl. 15:42
4
Jo, jeg skal nok hoppe ind senere! Lige et spørgsmål, jeg har roddet lidt mere med min .cfg, og efter at have installeret ProMod virker det hele meget mere flydende, og det er nemmere at få en bedre fps.

Jeg har sågar sat min Ressolution op til 1024x768. Prøver jeg at trykke "optimize settings" (jeg har skrivebeskyttet min .cfg - bare for at teste) vil spillet gerne have Dual-Graphic på "Yes", jeg ved ikke helt hvad det har af betydning, men jeg skal nok have slået denne her command til i min .cfg - hvad hedder den?

Nu efter at vide at jeg sagtens kan køre med 125fps, så vil jeg også se om jeg ikke kan få lidt mere ud rent grafikmæssigt at spillet, så det ikke ligner en moderne udgave af cs.

Nogle forslag til mine computer specs?
Redigeret: Tirsdag d. 4. november 2008 - kl. 16:14
Vicious
Tirsdag d. 4. november 2008, kl. 16:30
5
ja du har ikke dual video cards... altså så skal du jo køre SLI før det virker og det tror jeg ikke du gør, anyways glem alt om CFG'er og hax og pis og lort de siger der gør dig bedre, spil med standard cfg lige som mig ^^
kanaljan
Tirsdag d. 4. november 2008, kl. 16:57
6
Ikke rigtig hvad han siger angående cfg'er. Der er sgu meget forskel på hvilke cfg man bruger og især hvis ens pc har svært ved at trække de 125 fps. Så er der klar grund til at forske lidt i hvilke cfg der passer bedst til en selv og pc.

Du kan finde en masse cfg'er rundt omkring bl.a.

http://www.insidiae.com/index.php?site=files&cat=2

http://www.team-dignitas.org/files.php

så er der lidt at starte med ellers er google din ven :)

HF.
*spam* here plz.
Hostile Friktion
ClutchK
Tirsdag d. 4. november 2008, kl. 18:51
7
cfg kan ændre meget på din fps, rekyl, din hitreg, jumps osv
dual graphic bedre kendt som r_multigpu 1 er forced i nogle promod versioner den gir en lille fps boost men det er kun omkring 10-20 fps
opløsning handler bare om hvad du kan li at spille med så prøv nogle forskellige
prøv bare kig rundt og test nogen forskellige configs (jeg har smidt min cfg op i min profil ved så ikke hvordan den kører på andre pcer end min fps mæssigt)
LOLOLOLOLOLOLOLOL
Lst
Tirsdag d. 4. november 2008, kl. 19:17
8
Det kører rigtigt godt med din config, og det ser også rigtigt godt ud - jeg har dog ændret maxfps til 125 - den falder nogle gange lidt ned, omkring 105-115 - men det er vel helt normalt. Forhåbenligt! :D

Edit. Jeg har fundet ud af at mine texture indstillinger er bedre på "High" istedet for automatisk, hvor kan jeg indstille disse i min config?

Sidst men ikke mindst, er det muligt at adde en smule weaponbob når man går, så det ikke ligner at man flyver hen over mappet! :P
Redigeret: Tirsdag d. 4. november 2008 - kl. 22:26

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.0578610897064