BF3 er AFAIK slet ikke annonceret endnu, så det er no-go fra mig.
Der er ikke noget der hedder CoD5, men CoD:WaW, men det er også no-go for mig.
Hvis scenen bevæger sig hen på CoD:WaW, så rykker jeg til CS.
I "folkemunde" vil WaW nok altid være CoD5, men det halter nok lidt mere når det kommer til MW2, de fleste jeg snakker med kalder det MW2 og ikke CoD6. Desuden er Call of Duty nu mere et Franchise end en regulær spiltitel.
Så vidt jeg lige husker, så står det ikke "Call of Duty 5" nogen steder på WaW kasseten til spillet, ligesom der heller ikke står "Call of Duty 6" på MW2 kassetten.
Så måske er det ikke så dumt skrevet endda!
Noget du kan linke til?
Der er jo forskel på om det er udvikleren eller pressen, som præsentere det som sådan.
Uanset hvem der gør hvad, så fremgår der ikke et nummer på WaW og MW2 (udover naturligvis et 2tal i MW2, hvilket vel også ret tydeligt indikere at her er tale om en 2'er og ikke en 6'er)
Amen om jeg forstår, hvorfor du ikke bare låser den her tråd, som bliver bumpet (fra 2008!) om hvorvidt man kan kalde CoD:WaW for CoD5 eller ej..... Mine tær krummede så vidt at de ramte nogle ophidsede taster heroppe på bordet :O!
Ja, der er jo som oftest en arbejdstitel som bruges undervejs og der er det jo oplagt at bruge benævnelsen CoD5, 6 eller 7 som det også forlyder nu.
http://www.mapmodnews.com/article.php/More-Call-of-Duty-7-Details-Revealed
Call of Duty 7: Black Ops (CoD7) is the next game in the massive Call of Duty (CoD) franchise. In a recent report on Tek9, Activision shared some details about the new CoD game.
Hvis man læser Guana's og jeg's så gode debat, venter jeg personligt til der er udgivet et game mod til cod:waw. Der kan man så tage stilling til noget.
Nu har jeg endnu ikke prøvet COD:WAW i "kamp", kun ffa .. Men nu da vi nærmer os julen, og der kommer en hulens masse spil, blive det svært at sige hvor jeg kommer til at stå.
Personligt er jeg mest til COD:WAW, men det er vel som med alle nye spil - Man elsker det i starten, men kører hurtigt træt i det. Vi får at se.
Jeg er også hoppet på waw vognet, men det er på rent FFA niveau når jeg ikke er på arbejde eller sammen med kæresten (Hvilket er ensbetydende med ikke særlig meget spilletid :))
Personligt elsker jeg allerede spillet, men det har nok noget at gøre med jeg har spillet Day Of Defeat i mange år og på meget højt niveau, and i fucking LOVE bolt action rifles!
+Er det en meget god afveksling fra CoD4 FFA og alle de andre random lortespil jeg spiller når jeg endelig har tid til at sidde foran PCen