*Tilbage
World of Warcraft - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Hold? :D(3)
Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Call of Duty » Scenen

Sidste indl�g

CoD debat aften

Jeg har tænkt lidt på at lave en debat aften på radioen, hvor nogle folk der har relevans til den danske CoD scene sætter sig og tager en snak om fremtiden for CoD scenen i DK. Det hele krydres med spørgsmål fra lytterne og musik..

Men så er det jeg gerne vil vide hvem I synes der har relevans for den danske CoD scene og ville være relevante og have med i en sådan samtale? Mig slipper I ikke for, da jeg sidder med knapperne :P Men derudover skal der findes 4. Og hvilke emner skal der debateres?

Kom med jeres input for hvordan I gerne vil have det, så det bliver et radio program for gamere, af gamere ;)

(Hvis det bliver en success, kan der jo måske endda blive tale om en tilbagevendene ting? :)
Flere |
LennyBoy | CoDGaming.dk Mandag d. 8. december 2008, kl. 21:59
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Arachon | [TKB]
Mandag d. 8. december 2008, kl. 22:08
1
Lyder som en fin idé. Har oplevet lignende initiativer i Enemy Territory, hvilke fungerede godt.
KhuLL
Mandag d. 8. december 2008, kl. 22:16
2
Ja kør på Lenny :D lyder squ som en fino idé :) gl med det
Redigeret: Mandag d. 8. december 2008 - kl. 22:17
Regulator
Mandag d. 8. december 2008, kl. 22:32
3
Sarabande er vel åbenlys...

Zy som ny SD liga admin

Hunden som cod5 nøb :)

Pas på den sidste
Mygun.dk
Buy your hardball guns here :)
Hunden | pwnies
Mandag d. 8. december 2008, kl. 22:58
4
Ledere fra de fire største danske teams ind og snakke om fremtiden for cod scenen

Det må være ATS, Hostile, wegame og CM
peppRBoi
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 09:35
10
hvorfor altid de hold? vi andre har jo også holdninger.
Hunden | pwnies
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 18:22
35
Nu nævnte jeg jo bare fire hold, iG kunne helt sikkert også være et godt bud.
Django
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 19:09
37
jeg lollede :D

Hunden, du spiser for mange kødben ;)
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
Guana | CKRAS
Mandag d. 8. december 2008, kl. 23:07
5
Sarabande/fRiJec

Adiz

Arachon

Hunden

- men måske er det i virkeligheden de aktive topspillere som der er mest relevans i ? Dunno :)
Like mig på Facebook: www.facebook.com/guanaz
Følg mig på Twitter: www.twitter.com/guanaz <3
InvadingArmy
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 07:35
6
hvorfor adizz? foruden at være ATS' manager forekommer han mig yderst fremmed :/?
InvadingArmy
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 07:36
7
gogo peeman, han vil bare sidde og kalde radioen sød alligevel ;D
Django
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 08:35
8
Tja, jeg frygter da ihvertfald splid på scenen grundet 2 skod spil i form af cod4 og cod5 som folk står og vælger imellem herhjemme imens en del inklusiv mig selv holder sig til cod2 eller er vendt tilbage til det. Bare træls hvis vi alle bliver spredt på 3 forskellige spil, bliver hovedparten i cod5 eller bliver det fortsat cod4 som er mest fremme?

Hvilke nyheder skal CoDG dække? Ja, emnerne er der vel rigeligt af. Kommer steintz? xD
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 15:20
23
Om CoD4 og CoD:WaW er skodspil kan man debattere længe, men vil påstå at når man kigger på størrelse og omfang var CoD4 betydeligt større end CoD2.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Django
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 19:05
36
grundet modern warfare er mere salgsbart end ww2, for selve spillet er langt mindre attraktivt og mindre udfordrende.

lav cod6 som modern warfare baseret på cod2 maskinen evt?
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 19:45
39
Hvorfor gå 10 år tilbage i tiden? Så kunne GTA jo stadigt være topview i 2D og det er jo ikke ligefrem holdbart.

Kan faktisk slet ikke se problemet med CoD4 motoren. Jeg tror i sær det kommende modern warfare bliver fedt, da jeg *gætter* på at det bliver baseret på samme motor som CoD4, hvilket jo bare vil give en endnu mere afpudset motor :)

Mindre attraktivt og udfordrende? Slet ikke imo. Det rammer endnu mere devisen "Nemt at lære - svært at mestre". :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Django
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 04:16
51
LoL Lenny, hvorfor tror du stadig cs 1,6 er det mest populære spil herhjemme og i verden? Pga den fantastiske grafik eller en topmoderne motor?

Tænk nu lidt over det, internationalt set har cod4 ikke nået cod2's succes til sokkeholderne hvor det måske herhjemme har haft lidt mere succes.
Redigeret: Onsdag d. 10. december 2008 - kl. 04:31
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
Regulator
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 19:53
41
Jeg er nu heller ikke enig. Cod4 er så meget hurtigere end COD2. Ja det er sværere at lære at ramme med en kar end det er at holde knappen i bund. Men i Cod2 sad man tit og ofte og ventede i 1.45 min og lavede ikke en skid, fordi man vidste der stod en med en rifel og ventede. I Cod4 sker alt hurtigere og det er umuligt at sidde og campe den ud de samme steder, fordi man har cooked nades og wallbanging mm

Cod2, dawnville, orph. Shottie i HVER eneste runde for alle klaner. zzzz

Den går jo bare ikke i cod4

Imo er cod4 klart det sjoveste af alle, ink WAW.
Mygun.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 20:01
42
Helt enig! :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Django
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 04:26
52
Cod2 er meget hurtigere end cod4 efter min mening, meget hurtigere. Så jeg er stærkt uenig og det samme synes de fleste set på verdensplan, det viser antallet af aktiviteten af klaner i de 2 spil og antallet af spillede kampe.

Cod2, dawnville, orph. Shottie i HVER eneste runde for alle klaner. zzzz???

Shottie har i de kampe vi spillede befundet sig mange andre steder, så jeg ved ikke om det er pga niveauforskel at du oplever han altid har befundet sig der? Vi brugte sg i white, cafe, smoke foran kirke - > kirke, kirke direkte og a site. Nu har jeg set over 500 demos igennem så tro mig når jeg siger at i de kampe jeg har spillet med i er sg mere placeret alle mulige andre steder. Har ofte selv haft den ovenihatten. Men over 50 % af tiden er den altså ikke i orph.

Imo er cod2 klart det sjoveste og mest udfordrende af alle, inkl. WaW. =)
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
Regulator
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 07:26
53
Niveau forskel? LOL jeg spillede på dit hold din naab lol

Forklar mig hvordan cod2 kan være hurtigere? Man bevæger sig langsommere, våbnene er langsommere, alt gik op i tac nades. Hvis ikke man havde 5 tac nades til hvert map så havde man jo tabt på forhånd. Hvor er det hurtigere?

Det er jo noget vrøvl du siger. Hvis de fleste syntes cod2 er sjovere end cod4, hvorfor spiller folk så ikke bare stadigvæk cod2? Der er da ingen der har tvunget folk fra 2 til 4

Der var 2 hold i DK der ikke skiftede til 4 og der kom SÅ mange nye klaner til som aldrig har spillet cod2'

Jeg føler mig ganske sikker på at var WAW ikke kommet nu, så havde alle (næsten) fortsat med at spille COD4. Det siger jo sig selv at Cod4 ikke bliver lige så stort som 2eren, når der kommer et nyt spil før det andet er kommet i gang for alvor. Bare se diverse penge præmier der har været i cod4 rundt omkring. Mig bekendt kom 2eren aldrig i nærheden af det...?
Redigeret: Onsdag d. 10. december 2008 - kl. 07:52
Mygun.dk
Django
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 13:55
67
Ja tag det nu ikke ilde op m8, kan virkelig ikke huske at vi spillede sammen men også lang tid siden. Kan kun huske du spillede på 3. holdet dengang og mit niveau blev altså også pænt bedre efter du var smuttet(ikke noget som hænger sammen :) ).

Cod2 er hurtigere da det hele efter min mening går stærkere, også selv om man ikke spurter omend det afhænger af hvem man spiller imod osv. Jeg tænker i reflekser, men fat nu mod det drejer sig kun om en lille forskel. Så stor forskel gjorde tac nades dælme ikke. :/

Du skal ikke kun tænke dk m8, jeg tænker internationalt. Der er stadig lige så mange aktive cod2 klaner som cod4 klaner på cb.

Pengepræmierne hænger udelukkende sammen med udviklingen i eSport og det kan du da også godt selv tænke dig til ;) Cod2 var større imo. Anyway så er den eneste grund til at der kom nye ansigter til på cod scenen var fordi de lavede et spil som lignede mere cs end cod. trist imo.
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
Regulator
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 14:12
68
Narh, hvis folk ville spille CS så spillede de CS og ikke COD4

Du er fandme da også dement så :)

Asskicker, flemse, kbjd osv var 2. hold
Django, regu, sømand, cyan mm var 1. hold og jeg er stadig sikker på vi blev nr 2 i dk ligaen :)

De 2 uger vi var 3. hold tæller vist ikke, tror aldrig vi nåede at spille en kamp for eXp før vi lavede CM

Nu er det jo ikke ligefrem noget man vil lyve sig til at være blevet nr 2 i noget lol

Jeg er dog stadig ikke enig i dit synspunkt, men sådan er der jo så meget. Smag og behag. Men at sige Tac nades ikke betyder ret meget er da vist ikke helt rigtigt? Vi brugte jo timer på at sidde og sigte på pixels for at finde det rigtige punkt at sigte efter... :)
Mygun.dk
Django
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 14:44
69
det hjælper med tac nades, men ikke afgørende ;)

Vil gerne sende dig mine 500 demos så du kan tjekke det med trench :D

forstå mig bare ret regu når jeg siger at der er noget over cod2 som JEG mener ingen af de 2 efterfølger har.

Men det er lidt som at sammenligne Clint Eastwood med Brad Pitt. 2 forskellige typer hvor den ene dør langsomt, men sikkert og den anden vil også dø, men først senere medmindre noget drastisk sker. Lidt trist for jeg kan virkelig virkelig godt lide Clint og håber han aldrig dør! :(

http://www.youtube.com/watch?v=awskKWzjlhk Lidt hyggefilm til dig thomas!

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=XazHWu23ps8 endnu en hyggefilm! VIVA DJANGO!
Redigeret: Onsdag d. 10. december 2008 - kl. 14:46
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
Regulator
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 15:10
71
Jamen jeg siger jo også det er smag og behag :) Du kan bedst li 2eren og jeg kan bedst li 4eren, så er den vel ikke meget længere. Man vil aldrig kunne komme med fakta på hvorfor det ene er bedre end det andet. :)
Mygun.dk
Regulator
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 18:12
73
Hvordan kan du forresten sidde og tale om hvad der går hurtigt, når du sender mig klip for verdens langsomste shoot out? :D
Mygun.dk
Django
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 19:56
74
lollern :D
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
noia | AT|
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 09:25
9
Hvad er det for en radio? :o)
LennyBoy | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 19:46
40
BoomTV.dk :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
peppRBoi
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 09:39
11
Jeg vil meget gerne deltage - En snak om promovering af Codgaming.dk som site eks - vi har jo behov for udvidelse af vores codscene uanset om vi snakker cod2,4 eller 5.

Valg af mod for næste og kommende sæsoner i DK ligaen.

Mere trumf på vores liga, eks en finale på en netcafé, få noget publicpleasing ind over. Seværdighed, publikumsvenligt osv.

Først og fremmest få mest muligt ud af det vi har der fungere i forvejen.
Sarabande
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 09:50
12
Jeg er frisk
Roskilde eSport ~ www.roskilde-esport.dk
The-eXperience ~ www.the-experience.dk
Jacks0n | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 11:17
13
lyder som en rigtig god idé :)
zENTSE
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 11:34
14
Syntes også det er en god ide :)

Men syntes ikke det skal være managers der skal være i fokus. Udelukkende måske en person som Sarabande fordi han udover at være nok den mest magtfulde på scenen sammen med frijec også selv har indsigt i scenen. Men mange mangers aner jo ikke hvem der er gode og ej og for den sags skyld hvorfor man skal vælge CoD4 over CoD5 osv.

Ihvertfald syntes jeg det kunne være interessant at høre fra en ATS spiller så man kan få noget CDC5 experience med.

Så syntes jeg vi skal have en CoD5 spiller med (freedom selvfølgelig) som både har spillet på et forholdsvis højt plan i CoD4 og nok også har nogle fremtidsplaner i CoD5. Og desuden han har været til et par lans. Og alle kender Lasse :)

Så syntes jeg Guana skal være med :D
z1n0 | CKRAS
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 11:43
15
jeg synes ikke ham Guana skal være med, han er så useriøs!

(:D)
twitter.com/z1n0
peppRBoi
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 14:10
17
om man skal vælge cod4 eller cod5 er jo ikke et vidensspørgsmål. Det er jo folks holdning, så der er stort set hvem som helsts kommentar lige meget værd.
zENTSE
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 14:57
21
Ja.. Jeg har da heller ikke sagt andet? Men er da vel sjovere at høre det fra en spiller som rent faktisk spiller CoD5 end en CoD4 spiller som jo bare vil sidde og svine CoD5 til og egentligt ikke kender det store til scenen og folkene derpå...

Ergo vil jeg langt hellere høre en CoD5 spiller sige con's and pro's af begge spillene
Holbek | MoD
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 14:47
19
Jeg er rimelig enig med jyden ovenover
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 16:08
28
I ringer bare!
Like mig på Facebook: www.facebook.com/guanaz
Følg mig på Twitter: www.twitter.com/guanaz <3
Fr33dom
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 19:41
38
hehe, tak skat, men jeg spiller ikke rigtig computer mere..... skulle dog være en enkelt fun war med csd og sådan nogle en enkelt gang om måneden eller noget i den stil :D

<3 alle sammen
zENTSE
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 21:16
45
rofl lad nu være med at underspille din situation lasse.. ser dig jo på VT hver anden dag :DD
XplayeN
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 14:01
16
Great idea ! keep spam !
AagaarD_DK | aNimus
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 14:22
18
.........................................
Jeg har fået at vide jeg er for ung til at deltage af lenny. Så jeg har slettet mit indlæg.
Latterligt Community :)
Redigeret: Tirsdag d. 9. december 2008 - kl. 14:37
Team Infused
#Vita-Nova
zENTSE
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 14:55
20
Du tager tingene for seriøst og højtideligt Aagaard. Det er jo ikke fordi det er myntet på dig som person, men hvis det er noget der skal live streames eller i radio skal man jo sætte en vis række rammer så sagligheden er iorden. Og selvom man helst ikke vil indrømme det, kommer erfaring og viden ofte med alderen så det er klart man satser på folk over 18 eller deromkring så det ikke løber løbsk..

Desuden er det vel også sjovere at have en med fra ATS som har deltaget i CDC5 så man kan få et par gode historier eller bare en hurtig gennemgang af lan'et og folk man mødte dernede.. Og så vidt jeg kan forstå skal du ikke med?
LennyBoy | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 15:17
22
Som jeg skrev til dig på msn, så har det ikke kun med din alder at gøre, men også med at der ingen hold er repræsenteret direkte og de folk, som jeg gerne vil have med allerede er fundet.

At du åbenbart definere mig som værende hele communtiet, finder jeg meget sødt og underholdende, men nok også lidt skræmmende :P Synes du skal passe på med at forvente at blive automatisk inviteret til en sådan ting "bare" fordi ATS skal til holland etc.

Men synes faktisk mest af alt det er en skam du har slettet dit indlæg, da det uden tvivl er et af dine mest saglige indlæg i meget lang tid :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
AagaarD_DK | aNimus
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 16:49
30
BAAH. Du forstår ingenting :( Hvor trist dog
Team Infused
#Vita-Nova
LennyBoy | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 17:14
31
Enlighten me?
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
peppRBoi
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 17:29
32
godt svar lenny
LennyBoy | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 15:23
24
Vil gerne takke for den store mængde ros og aktivitet omkring det :)
I kan forvente en nyhed omkring det i løbet af i aften.

Og jeg vil faktisk allerede nu gerne bede folk sende spørgsmål ind omkring CoD scenes fremtid med CoD2, CoD4 og CoD:WaW på min mail. (lennyboy@gaming.dk)

Jo flere spørgsmål, des bedre! Og hvis der er nogen der efter nyheden kommer til at føle sig overset, kan det jo absolut ikke udelukkes at de så bare kan ringe ind og alligevel komme lidt med? ;)

Men mere om programmet i aften, nu mener den gamle at jeg skal hjælpe med at slæbe murbrokker :D
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Regulator
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 15:59
26
Flyt hjemmefra?
Mygun.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 16:44
29
Nah... Har du nu meget godt herhjemme :P
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Arachon | [TKB]
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 15:32
25
CoD-Danmarks svar på Fodbold uden filter :D

Lenny = Werge.
peeman
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 16:05
27
Idéer til folk som kunne tages med i programmet:

Frijec
Sarabande
Cyan (han er altid så kritisk kan måske godt bruges i sådan et program ^^)
Holbek
Hunden
Arachon
Zino

Tror nogle af disse personers meninger kunne være spændende at høre =)
cYan
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 11:03
60
Jeg er kun kritisk overfor ting som man skal være kritiske overfor, såsom den danske COD scene og COD4.
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
peppRBoi
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 17:30
33
Det er vist ikke til at komme udenom de mennesker der som bliver nævnt igen og igen, hvilket bare vidner om hvor indspist en scene det er :D...

WE NEED MORE PEOPLE ON THE SCENE!
Regulator
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 17:56
34
Enig...
Mygun.dk
Aeger
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 20:10
43
Hvis det skal være en debat om fremtiden for COD-scenen, så er det måske meget mere relevant at høre udefrakommendes meninger?

Dem der ikke kender toppen af poppen indenfor COD-scenen kan jo slet ikke relatere til de mennesker der er nævnt...

Lad os hellere høre om hvad Dansk Metal mener om Esport - og om COD har dét der skal til? Eller BEC, som tidligere har været inde og sponsere TEX.

Hvad forventes der af COD-scenen fra fremtidens sponsorere?

Hvad med mediernes dækning? både dk4 og DR har vist interesse for Esport - Hvad skal der til for at lokke dem væk fra CS og over til COD?

Og hvad med de større kræfter indenfor esport - her tænker jeg på Jens Christian (Sarabande), Rasmus Pedersen (Aikmore) og Zahid Butt (Sui) - Hvad forventes der fra dem for at løfte niveauet?

Skal debatten være interessant for alle - også for dem der ikke er blandt de 'indspiste/elite', så er det vigtigt at debatten er lavet på et ligeså bredt udsnit af deltagere i panelet.

---

Min egen holdning til 'fremtidens scene':

Scenen SKAL stabiliseres... Hvis man i fodbold skiftede navn, klub og klubbens navn ud ligeså hyppigt som i COD, ville fodbold sgu være lige så uinterresant for sponsorer/medier som det er for COD.

Ergo stærkere regler omkring transfers osv...

Hvis man kigger på de mere økomisk stærke klaner, som har klaret sig fornuftigt, så er den første fællesnævner klart dygtige spillere - men en anden fællesnævner er faktisk en genkendelig trup og et genkendeligt navn... - De gode klaner har somregel eksisteret i længere tid...

Hvis COD skal have en fremtid, rent kommercielt, så er det i virkeligheden vigtigt, at få samlet information fra medier, sponsorer og ildsjælene... - Deres ønsker SKAL opfyldes - ikke de enkelte klaners eller spillere...

Den sidste ting, jeg vil fremhæve, er at scenen skal fremstå, overfor fremmede, som én enhed... ikke en masse indspiste tosser, som ikke kan tale pænt til hinanden og som mener det modsatte af hinanden...

Vejen frem kunne være en samlet landsforening, som var meget mere synlig end den er idag - og at alle joinede op... Incl. klaner i 3.,4. og 5. division ;-)

Hvis du er kommet hertil i teksten, så er du usandsynligt tålmodig ;-)
www.klan-isse.dk
Regulator
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 20:15
44
Super indlæg

Dog imo langt til at opnå mange af de ting, men det kan der jo arbejdes på

Vi har i Cm været med i COD 3-4 år nu, og imo er den eneste grund til at vi har overlevet så længe. Realisme! Vi ved godt at vi ikke er de bedste og vi gider heller ikke prøve på at blive det. Når man sidder der 24/7 så blir folk trætte af hinanden og så kommer de store egoer i kambolage med hinanden og så er der ikke langt til næste klan...
Mygun.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 21:21
46
Rigtigt fedt kommentar! Se det er sådan noget jeg kan bruge til noget! :)

Planerne for første udsendelse er sådan set på plads, men det der er uden tvivl materiale til nærmest en hel udgave af det :)

Har lidt et ønske om at gøre så udsendelsen bliver sendt hver 14. dag eller sådan noget med fokus på mange forskellige spil og deres scener.

Er helt enig mht til at stabilisere scenen, men det er som regu kommer ind på meget svært. Jeg er ret sikker på at det vil lamme vores CoD liga meget, hvis vi skulle til at køre 100% fodbold orienteret transfer ting. Allerede nu lammer reglerne omkring udskiftning af spillere mange hold. Jeg tror på at vi skal have skabt en liga, der er meget stærk inden vi kan begynde på sådan noget. Og det er uden tvivl noget der vil tage nogen tid.

Synes dog også vi skal passe på med at please sponsorene for meget og huske at holde fokus på noget af det der er vigtigst imo; hyggen. Det skal være sjovt at spille. Self skal seriøsiteten bevares, men der skal helt klart findes en gylden mellemvej.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Aeger
Tirsdag d. 9. december 2008, kl. 22:31
47
Mht. regler - så er det jo bare at have 2 'scener' og 2 sæt regler... I Superligaen kan der være kun ét transfervindue - i Danmarksserien, hvor hyggen måske er højere prioritet, kan det være mere åbent...

Men det er vigtigt, at tage 'fodbold-visionen' med i tankerne - Det gælder både et forbund, en spillerforening, en divisionforening osv... Det er en opskrift, som virker i alle andre sportsforeninger, så mon ikke den også passer til COD? ;-)

Mht. at please sponsorere... Hvis scenen skal blive til mere end det den er idag, så kræver det penge... Money talks :-D

Hvis vi ikke lytter til omverden - så sidder vi alene tilbage med en scene, som vi allerede kender herfra codgaming ;-)
www.klan-isse.dk
Sarabande
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 00:22
49
Hvorfor starter du ikke en forening? =)
Aeger
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 08:39
57
Ja - lad os da få en forening mere ;-)

www.klan-isse.dk
Arachon | [TKB]
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 09:53
59
Jeg tror han mente at du burde starte en lokal forening, som en del af eSport Danmark.
z1n0 | CKRAS
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 11:27
61
Frederiksberg eSport ? xD
twitter.com/z1n0
Aeger
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 15:37
72
Jeg tror ikke, lige nu, at der er behov for flere foreninger i Esport Danmark.

Der er nok mere behov for at bruge energi på at stabilisere de allerede eksisterende foreninger - og træne deres teamleaders, spillere og admins...

Dét ville batte indadtil - og gøre det nemmere at promovere udadtil ;-)

www.klan-isse.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Torsdag d. 11. december 2008, kl. 15:41
76
Hvis du har muligheden for det, synes jeg helt klar du skal melde dig ind i en af de opstartende eSports foreninger.. Det er folk som dig, der kan bruges til noget :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
noia | AT|
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 12:26
63
Var det ikke en bedre ide, først at få lidt mere gang i dem der allerede er ved at starte?

Ret mig hvis jeg tager fejl, men for mig virker det som om der er en masse sites der hedder noget med www.by-navn-esport.dk hvor der står at det/de er i opstartsfasen.

Ved godt ting tager tid, men det virker lidt som om det de fleste steder er gået i stå.

Mener bare at flere foreninger ikke nødvendigvis er ligemed at det bliver bedre. Ihvertfald ikke før der er enkelte foreninger, der har fået det til at spille og så kan være med til at dele ud af deres viden og erfaringer.
Redigeret: Onsdag d. 10. december 2008 - kl. 12:36
Sarabande
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 20:53
75
Der er altid plads til flere foreninger og det er private folk der står bag, ikke eSport Danmark, så derfor er tempoet op til de enkelte foreninger. Nogle består af 5 medlemmer, andre af 100. Det er korrekt at mange af dem ligger stille og det skyldes primært mangel på midler og faciliteter, hvilket der pt. kæmpes for at få tilvejebragt, således at eSporten kan blomstre via foreningslivet.
verBal | <(x_-)>
Torsdag d. 11. december 2008, kl. 16:07
77
Er det ikke din løsning på alt?
Yo fuck det du får verBale tæsk din luder!
kanaljan
Torsdag d. 11. december 2008, kl. 18:38
78
tænkte lidt det samme :-/

Som alle skal være i forening for tiden eller i det mindste oprette en...
*spam* here plz.
Hostile Friktion
Regulator
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 07:45
54
Men på den anden side, har der altid været lagt op til at folk bare kunne gøre som de vil i DK ligaen. Det er jo først i "nyere tid" at der har været halv stramme regler omkring hold skifte. Det ødelægger uden tvivl ligaen at folk ved at de bare kan leave et hold midt i en sæson og så på plads på et andet, fordi at de ved at man får dispens i 99 ud af 100 tilfælle.

Sidste sæson oplevede vi endda at et hold selv smed en spiller ud og derefter fik lov til at tage en spiller som kom fra et andet hold (som vist var lukket)...

Imo må sådan noget ikke ske, hvis der skal være bare en smule stabilitet i en liga
Mygun.dk
Kill3r | WBC
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 08:22
56
er helt enig m8:)
Sniper noob
You name it Ill Hit it ><
Sarabande
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 00:21
48
Du er velkommen i eSport Danmark =)
Hunden | pwnies
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 00:43
50
Tænkte det samme :)
RB
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 11:36
62
Rigtig godt indlæg!

Hvis man vil have en CoD-debat så synes jeg ikke kun det bør være tophold eller kendte spillere, men som Aeger henviser til - et mere bredt panel.
XplayeN
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 07:58
55
Dette indl�g er blevet slettet af en administrator
z1n0 | CKRAS
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 09:10
58
Interessante og yderst konstruktive indlæg fra Hr. Aeger - who is this mystery man?! :p

Ser frem til at lytte med på tirsdag. Thumbs up for initiativet.
twitter.com/z1n0
Hunden | pwnies
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 13:11
64
Det da Aeger fra iSSe!
XplayeN
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 13:32
65
i knew it !
XplayeN
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 13:32
66
i knew it !
Aeger
Onsdag d. 10. december 2008, kl. 14:49
70
Skam ikke noget mystisk - er da kun glad, hvis forslagene ligefrem er taget vel imod ;-)
www.klan-isse.dk

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.207056045532