desuden synes jeg ikke der var mangel på opbakning, der var mangel på professionalisme, markedsføring og god og sober tone, bare fordi jeg flamede, betyder det ikke at jeg ikke vil komme til eventet :D
"DM er aflyst pga manglene opbakning af dansk Esport"
Der har været en del skepsis fra diverse folk her på CoDGaming overfor eventen. Jeg ser det som naturligt nok, når man vil afholde et uofficielt DM i CoD4. Det kræver som InvadingArmy skriver: "professionalisme, markedsføring og god og sober tone."
At folk har forholdt sig kritisk overfor eventen kan jeg godt forstå.
Sådan har det altid været og sådan vil det altid være
Man skal jo heller ikke slette bare for at slette
Hvis ikke man kan ha lov til at være lidt plat og sarkastisk på et forum, hvor fanden skal man så gøre det. Så længe folk ikke er personlige, så skal der imo meget til
Jeg kan finde MANGE tråde som er MEGET værre end det som er blevet slettet på det sidste, som står der endnu
Der er ingen her der sletter, bare for at slette.
Tilsvining af personer er imo hverken plat eller sarkastisk. Det er, suprise, flame. Hvis folk kunne holde sig til konstruktiv kritik som #6 eller #16 bliver det jo self ikke nuked.. Eller sjove sarkastiske indlæg som #7.
Men en ting er sikkert. Jeg gider ikke se på tilsvining af folkene bag eventen. Begrundet eller ej. Det er bare at synke ned på deres niveau, som de viser på deres hjemmeside.
Men hvis du synes det er sarkasme at kalde folk for idioter og for en børnehave, so be it. Men det kommer ikke til at foregå herinde. Og hvis du har nogen tråde hvor du mener der er værre kommentare end herinde, så vil jeg gerne opfordre dig til at give mig en henvisning privat.
omg, du får ikke mere ret af det der? Du siger at JEG siger det ok at kaldte folk ting, men det er jo netop det jeg siger det ikke er og alligevel blir du ved med at poste crap?
Jeg tvivler på at i alle de posts der er slettet, er folk der har skrevet idioter... men nvm
Når alt bliver slettet, blir der jo bare endnu mere stille på et i forvejen dødt forum
Hvis man skal holde et event og forventer at få fyldte huse, er det vigtigt at være professionel og have totalt styr på rules og så videre. Desuden skal informations niveauet være meget højere.
Men håber da I kan få et event op at køre en anden gang og at I har taget den kritik I har fået fra communitiet til jer.
Syntes kun det er godt der bliver slettet indlæg som ingen mening giver.
Kender MANGE der ikke gider komme her og skrive netop pga. tonen og måden folk opføre sig på, især overfor nye.
Så man kan da håbe at det er med til at ændre lidt på tingene og dermed få flere nye folk herind.