*Tilbage
World of Warcraft - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)
Call of Duty WeeD bliver til ...(11)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Call of Duty » Scenen

Debat l�st

esport

esport er det codgaming
Flere |
haahr Søndag d. 14. december 2008, kl. 21:50
Arachon | [TKB]
Søndag d. 14. december 2008, kl. 21:55
1
"eSport (Electronic sport) er en betegnelse, der dækker udøvelse af computerspil på konkurrenceplan. Aktiviteten finder sted via Internettet eller over LAN. eSport er i dansk regi såvel som på verdensplan, inde i en eksplosiv udvikling, og der findes adskillige hjemmesider, med det formål at holde interesserede opdaterede om nyheder inden for eSport, og samtidigt skabe sociale fora for eSportsudøvere." - wiki
haahr
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:03
4
scocialt bliver det ikke når man bliver svinet til af esports medlemmer og det er da den første grund til at wecip på 38 spillendene medlemmer IKKE skal meldes ind i esport
Redigeret: Søndag d. 14. december 2008 - kl. 22:04
z1n0 | CKRAS
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:24
12
du har stadig ikke forstået hvad esport er. læs lige hvad der gemmer sig bag wiki-linket igen :]
twitter.com/z1n0
z1n0 | CKRAS
Søndag d. 14. december 2008, kl. 21:55
2
http://da.wikipedia.org/wiki/Esport

håber det ku hjælpe :]
twitter.com/z1n0
haahr
Søndag d. 14. december 2008, kl. 21:59
3
virker bare som esport vil bestemmme alt hvad der foregår af event i dk tror bare lige de glemmer de 50 andre claner der er i dk der ikke er medlem af esport
Redigeret: Søndag d. 14. december 2008 - kl. 22:01
z1n0 | CKRAS
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:06
5
jeg tror du har misforstået noget. esport er en generel betegnelse man bruger om elektronisk sport :]
twitter.com/z1n0
haahr
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:08
6
esprot er det ikke en forening ?????
LennyBoy | CoDGaming.dk
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:12
7
Lyt til Zino :)
Redigeret: Søndag d. 14. december 2008 - kl. 22:13
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
z1n0 | CKRAS
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:12
8
nej haahr, esport er ikke en forening.
twitter.com/z1n0
haahr
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:13
9
hmmm hvorfor ville formanden så have os til at stifte en forening der hed Randers esport ???????
z1n0 | CKRAS
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:17
10
fordi i danmark har vi et forbund der hedder esport danmark. esport danmark består af en række foreninger der alle tager udgangspunkt i hver deres by og lokalsamfund. jeg gætter på denne formand du omtaler, er formanden for esport danmark. jeg kunne forestille mig at han mente at det ville være oplagt at i stiftede en forening i Randers.
twitter.com/z1n0
haahr
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:33
14
ja men det bliver der ikke pga. af den opførelse esports medlemmerne har behandlet os og den måde formanden har behandlet os på ja han ville have os til at blive Randers esport for så kunne hanjo lige pludselig stå for cod4 dm
Redigeret: Søndag d. 14. december 2008 - kl. 22:35
z1n0 | CKRAS
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:34
15
jeg ser hvor du vil hen med denne post, så jeg undlader at svare længere.

held og lykke med det, champen ;)
twitter.com/z1n0
Vengse | CoDGaming.dk
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:38
17
Dem der har flamet jer er folk på CoDgaming.dk. Det har INTET med eSport Danmark at gøre.

Og det I bliver flamet på er måden I har kørt nyheden omkring "DM i CoD4" frem.
Jeg er ONDT god.....til at være dårlig. ^^
haahr
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:40
18

det takket være formanden
Redigeret: Søndag d. 14. december 2008 - kl. 22:43
haahr
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:44
21
roskilde esport er det ikke noget med esport danmark at gøre
InvadingArmy
Mandag d. 15. december 2008, kl. 22:18
34
det er jo igen en forening under eSport Danmark, ligesom kolding eSport er en forening under eSport Danmark
frijec
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:18
11
Du snakker om Foreningen eSport-Danmark som kan findes her: http://esportdanmark.dk/

Jeg tror du skal tage debatten derinde, da du har misforstået nogle ting.
www.dontasksimon.com
www.twitter.com/frijec
haahr
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:30
13
ja er i ikke medlem af den
kanaljan
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:37
16
Kan sige at Hostile er ikke medlem af Esport Danmark, men det er op til hver enkel spiller om de har lyst til at melde sig ind i en lokal forening i deres område.

Tror du misforstår tingene lidt Haarh :)
*spam* here plz.
Hostile Friktion
haahr
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:41
19
nej det har jeg ikk der er esport der har været ubehøvlet over for os og esports formanden
Vengse | CoDGaming.dk
Søndag d. 14. december 2008, kl. 23:42
23
Esport Danmarks formand har ikke været ubehøvlet over for jer. I hvert fald ikke det han har skrevet her inde. Sarabande var meget imødekommende og flamede jer ikke på ét eneste tidspunkt.

Dog valgte I at skrive at Esport Danmark var en del af arrangementet før I overhovedet havde haft et møde med dem. Det var meget uheldigt og satte jer i et dårligt lys før I overhovedet havde holdt møde med dem.

I må sige hvad I vil, men I har selv været grund I at folk har flamet jer med måden I har kørt dette event frem på og fremtoningen I har haft her på CoDgaming.
Og denne tråd gør det ikke bedre.
Jeg er ONDT god.....til at være dårlig. ^^
haahr
Mandag d. 15. december 2008, kl. 18:02
32
har email hvor han siger at esport danmark skal være en del af eventet
Redigeret: Mandag d. 15. december 2008 - kl. 18:02
LennyBoy | CoDGaming.dk
Mandag d. 15. december 2008, kl. 22:26
36
Synes det er utroligt trist at I i hele tiden prøver på at hænge formanden for eSport Danmark ud, som om at han har svinet jer til og prøver på at trække noget ned over hovedet på jer.

Jeg har usansynligt svært ved at forestille mig det kunne være tilfældet og er da ret sikker på at alle andre der kender ham, vil give mig ret.

Derudover synes jeg du skal være opmærksom på at injurier er strafbart, og efter min mening meget dumt.

Synes du skal genoverveje din og for den sags skyld jeres grove tone. Den hjælper jer på ingen måde, tværtimod.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
haahr
Søndag d. 14. december 2008, kl. 22:42
20
Roskilde eSport er en folkeoplysende forening,
cYan
Tirsdag d. 16. december 2008, kl. 08:32
43
Du er jo så dum i skalden det nærmer sig det farlige.
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
Kill3r | WBC
Tirsdag d. 16. december 2008, kl. 21:55
50
hehe
Sniper noob
You name it Ill Hit it ><
RedFernE
Tirsdag d. 16. december 2008, kl. 10:03
44
Jeg tror ikke at han ville overtage jeres projekt, måske nærmere hjælpe jer til at lave mindre fejl, da det jo trodsalt er jeres første.

Grunden til at han forslår at i laver en forening, er fordi at der er nogle fordele ved det, blandt andet at man får tilskud til arrangementer, ved at man skal betale mindre i leje af hal bla. Altså det ville svare sig økonomisk, kan da samtidig røbe at jeg selv regner med at lave kwazq til en forening. Kommunen skal blandt andet også stille et lokale tilrådighed til klubhus (hvis jeg husker rigtigt)

Bare fordi man laver en forening, i dette tilfælde Randers eSport, behøver man ikke at være en del af eSport danmark, men er en god ide.

Du er "medlem" af eSport lige så snart du spiller et spil, det er ikke nogen forening man skal være medlem af. Når dig og dine clanmates spiller, er i en del af esport scenen. Det her er så et nyhedssite med forum, hvor folk har nogenlunde ret til at skrive hvad de vil.

eSport og eSport danmark er ikke det samme, selvom det kan forveksles. Vi har jo selv alle været nye på eSport scenen. :) Det er der nogen som har svært ved at huske kan jeg læse mig frem til.
z1n0 | CKRAS
Tirsdag d. 16. december 2008, kl. 12:30
45
hvis han ikke har forstået det efter en så udførlig pædagogisk forklaring, så må der være noget helt galt :D
twitter.com/z1n0
R3CoR
Onsdag d. 24. december 2008, kl. 00:24
65
Som du kan se forsvandt han efter den meget detaljerede forklaring. Min konklusion er hans hoved eksplodere af al den information.
RB
Søndag d. 14. december 2008, kl. 23:40
22
Havde rigtig meget sympati for jer i starten indtil i begyndte at poste dumme indlæg (beskyldninger) her.

Fair nok at man ikke ved hvad esport er, helt okay og har ikke noget at gøre med noget som helst,

Men de posts du kommer med haahr er fandme retardede, det samme gælder for &lt;a href="<a href="http://cod4.dk" target="_blank">http://cod4.dk</a>" target="_blank"&gt;<a href="http://cod4.dk%3C/a%3E" target="_blank">www.cod4.dk&lt;/a&gt;</a> (lige pt.).

Så må man delete den her post, men det skal siges, at den her tråd hører under Hall of Fame af mest ligegyldige og dumme besvarelser af Haahr man længe har set magen til.

&lt;a href="<a href="http://www.thefreedictionary.com/retard" target="_blank">http://www.thefreedictionary.com/retard</a>" target="_blank"&gt;<a href="http://www.thefreedictionary.com/retard%3C/a%3E" target="_blank">http://www.thefreedictionary.com/retard&lt;/a&gt;</a>
Redigeret: Søndag d. 14. december 2008 - kl. 23:55
metalit
Mandag d. 15. december 2008, kl. 22:55
42
Måske i skulle tage en snak med Leif, som jeg har talt med i denne sag. Vi var enige om det fremadrettede til glæde og gavn for alle parter.
Prosyri | 99dAMAGE
Søndag d. 14. december 2008, kl. 23:46
24
Okay helt seriøst.

haahr er du på stoffer, generelt stiv eller har du bare en IQ på 10?

Du fatter jo absolut INTET af hvad de andre prøver at skrive til dig.

Det ærger mig sgu at se at en voksen mand på 36, kan være så ignorant og BEYOND uintelligent.
Redigeret: Søndag d. 14. december 2008 - kl. 23:50
kanaljan
Søndag d. 14. december 2008, kl. 23:47
25
:) Pro-ZøD
*spam* here plz.
Hostile Friktion
ClutchK
Søndag d. 14. december 2008, kl. 23:48
26
luk den her tråd inden det går helt over gevind

fuck hvor er jeg fail :/
Redigeret: Mandag d. 15. december 2008 - kl. 00:58
LOLOLOLOLOLOLOLOL
kanaljan
Søndag d. 14. december 2008, kl. 23:52
27
lol...
*spam* here plz.
Hostile Friktion
ClutchK
Mandag d. 15. december 2008, kl. 01:02
28
I KNOW IT WAS FAIL
LOLOLOLOLOLOLOLOL
cYan
Mandag d. 15. december 2008, kl. 05:23
29
Jeg undlader bare at skrive noget da min kommentar højst sandsynligt bliver nuked...
Redigeret: Mandag d. 15. december 2008 - kl. 05:25
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
Regulator
Mandag d. 15. december 2008, kl. 07:41
30
Hvis der er regler om at man ikke må flame, så må der sgu også være regler om at man ikke må være dum i nakken. Det er jo umuligt at lade vær med at flame.
Mygun.dk
Buy your hardball guns here :)
Aeger
Mandag d. 15. december 2008, kl. 07:55
31
Sikken da et udstillingsvindue af onlineintelligens ;-)

www.klan-isse.dk
zytrolium
Mandag d. 15. december 2008, kl. 18:18
33
Hold kæft det her er satme god læse stof. Jeg giver det et STORT 5 TAL fra mig af :D
InvadingArmy
Mandag d. 15. december 2008, kl. 22:19
35
stor stor femmdal
metalit
Mandag d. 15. december 2008, kl. 22:32
37
http://forum.esportdanmark.dk/index.php?topic=311.msg1679#new

Det viser blot, hvor vigtigt det er med reel oplysning - og at gamere begynder at benytte det site hvor debatten omhandlende esportdanmark hører hjemme - esportdanmark.dk

Situationen omkring WeCip er, at jeg har aftalt med deres ansvarlige, efter en i øvrigt god og saglig fremadrettet dialog, at deres kommunikationsansvarlige skal kontakte mig, således at misforståelser som denne ikke sker fremadrettet. Jeg har dog intet hørt fra dem den sidste uge.

Det er dem der har bolden!
thimse | pwnies
Mandag d. 15. december 2008, kl. 22:36
38
lige meget hvor meget jeg gerne ville læse det indlæg, så siger jeres forum at jeg er banned.. ?
metalit
Mandag d. 15. december 2008, kl. 22:38
41
Forstår jeg ikke, men lige meget. Jeg har kopieret min besked ind - så alle kan se den, banned eller ej.

Hunden | pwnies
Tirsdag d. 16. december 2008, kl. 14:35
46
Mr. Antonsen, det er et link til vores interne forum :P
metalit
Tirsdag d. 16. december 2008, kl. 14:58
47
Ja, men vi håber jo også at de gerne vil være medlem(mer) af eSport Danmark. Jeg er sikker på, at vi i fællesskab kan lave aktiviteter til glæde og gavn for gamerne!
thimse | pwnies
Tirsdag d. 16. december 2008, kl. 15:26
48
men hvordan vil det være muligt at lave en bruger når den siger jeg er banned ?
mener også jeg allerede har en bruge men hver gang jeg prøver at logge ind siger den at guest er banned..
Hunden | pwnies
Tirsdag d. 16. december 2008, kl. 15:37
49
Okay, men det er jo stadig vores interne forum, som kun formændende for foreningerne samt bestyrelsen har adgang til :P
Redigeret: Tirsdag d. 16. december 2008 - kl. 15:38
metalit
Onsdag d. 17. december 2008, kl. 09:34
51
Som jeg forstår det - er "de" en masse gamere, der fx kunne starte en klub lokalt osv. - og dermed blive en del af eSport Danmark
Hunden | pwnies
Onsdag d. 17. december 2008, kl. 12:12
52
Helt sikkert, lyder som en super god idé..

Men! De kan stadig ikke læse det interne forum, da de ikke har rettigheder på forummet, bare det jeg skriver :D.
Det kan de selvfølgelig komme til.

Jeg tror jeg har regnet ud, at du egentlig bare ville linke til forum.esportdanmark.dk :)
Koichiro
Lørdag d. 20. december 2008, kl. 14:00
62
P.t. er der vise mail adresser der er bannet inde på ESD´s forum. Bl.a .info og .net
Hvis du har en mail der ender på det, så er det forklaringen. Vi prøver i øjeblikket at finde frem til hvorfor lige præsis disse endelser er bannet, så vi kan få løst dit problem :D
thimse | pwnies
Mandag d. 22. december 2008, kl. 21:04
63
jamen jeg har en .com mail adresse :)

men lige meget hvad så siger den til mig at guest er blocked, og det er lige meget hvad jeg prøver på inden på siden..

kan det være min ip der af en aller anden sjov grundet er blocked ?
Hunden | pwnies
Mandag d. 15. december 2008, kl. 22:36
39
Jeg har I al min tid på CoD scenen aldrig oplevet noget lignende, jeg er simpelthen mundlam..
RalF
Mandag d. 15. december 2008, kl. 22:37
40
kom ind i kampen! :p
Redigeret: Onsdag d. 17. december 2008 - kl. 06:02
bumstaerk | sB |
Onsdag d. 17. december 2008, kl. 12:19
53
Hold da op for en smøre. Det er mig en gåde at du stadig gider fortsætte Haahr - Den båd er forlængst sejlet. Hvis i virkelig vil have en syndebuk, så tag et godt langt kig i spejlet.
Jeg havde en tildels fornedret sympati for We CiP som en helhed, både dig og så mange af jeres andre medlemmer - men det her er nærmest et råb om selvdestruktiv forkyndelse.

Som jeg ser det, så har eSport Danmark netop gjort alt hvad de kunne for at hjælpe jer - men i valgte at afslutte dialogen ovenpå den forrige tråd der var herinde. Og eSport Danmark sidder sågar stadig og prøver på at få en dialog igang med jer, netop fordi de ønsker at både jeres forening men også dette event skulle gå hen og blive en succes. Her taler jeg selvfølgelig kun på veje, af det jeg har kunnet læse mig til herinde "so far".

Som den enlige sympatisør jeg er, må jeg sige du/I har skuffet mig grueligt på det sidste.

/bum
- You must die I alone am best -
Fr33dom
Onsdag d. 17. december 2008, kl. 14:43
54
var det ikke også noget med at wecip eller "arrangørerne" af "lanet/turneringen" brugte esport danmarks logo, uden at have fået lov?
z1n0 | CKRAS
Onsdag d. 17. december 2008, kl. 15:10
55
godmorgen lasse, og velkommen til frugt & grønt afdelingen i Føtex :] <3
twitter.com/z1n0
Fr33dom
Onsdag d. 17. december 2008, kl. 17:09
56
tager det som et ja
InvadingArmy
Onsdag d. 17. december 2008, kl. 17:43
57
/thread
aRNOLDIZER/mariNe
Onsdag d. 17. december 2008, kl. 20:46
58
Jeg har ikke nuked nogen comments eller noget, da jeg synes tråden er utroligt win.

WeCiP prøver bevidst i mine øjne at ligge op til flame.
Fix kællinger! ;)
Danmarks diva og cåhnt no.1
Jeg er den lækreste i verden, måske lige på nær ...
WizzY | CoDGaming.dk Sektionsansvarlig
Torsdag d. 18. december 2008, kl. 12:14
59
EPIC FAILURE :o
Sektions Leder - CoDGaming.dk
Guana | CKRAS
Torsdag d. 18. december 2008, kl. 13:36
60
*GRABS POPCORN*
Like mig på Facebook: www.facebook.com/guanaz
Følg mig på Twitter: www.twitter.com/guanaz <3
bahtox
Fredag d. 19. december 2008, kl. 18:37
61
...han vidste jo ikke bedre
ShadeZ
Tirsdag d. 23. december 2008, kl. 22:31
64
det ville sku nok være aller bedst hvis man ihvertfald lige vidste hvad esport betød før man lavede et arrangement hahaha xD fuck en god griner :P bums xD
MarX | <(^_^)>
Onsdag d. 24. december 2008, kl. 01:39
66
Sød tatovering Haahr <3
http://www.freewebs.com/bjau/members.htm
http://kirby.wikia.com/wiki/Marx
LennyBoy | CoDGaming.dk
Onsdag d. 24. december 2008, kl. 09:17
67
Tror vist bare vi sætter en stopper for denne tråd her :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.271070957184