2. DAMN, pga. den ligger op til brugen af flere forskellige våben + gør det væsentlig sværere at "SMG-snipe" pga. en anderledes hitbox.
Sniperen + AWP fix + Deagle der giver 70 i skade pr. skud i close combat gøre sniperen allerede overpowered, med promod4 er den endnu mere overpowered.
Det virker som om at promod4 alligevel bevæger sig hen mod DAMN mod med alle de ting der bliver addet ved hver update, hvilket er dobbel moralsk da grunden til at de ville lave promod4 var at undslippe de radikale ændringer DAMN tilbød.
DAMN tvinger spillere til at kunne mestre flere forskellige våben end bare AK74 og AK47 (+sniper), samt med hitbox ændringer kan man overveje om man hellere vil have en pistol med flere kugler og mindre power.
Promod 4.2
Der er ikke de radikale ændringer som i DAMN. I forhold til Promod 3 er det stort set kun sniperen der har fået et fix, ingen cooknades, og så er SMG's blevet rebalanced. Hvis man læser changeloggen så er der ikke de helt store radikale ændringer, for det behøver spillet ikke, imo.
Er lag blevet rettet i DAMN? Ellers er den fuldstændig ligegyldig for mig. Sålænge det giver server lag at have spectator, kan jeg ikke tage et mod seriøst.
Personligt synes jeg det er fint at man ikke kan se hvor modstanderen skyder fra - hvis man har lidt lyd, iq og generelt ikke er noob er det jo ikke et problem ...
Derudover synes jeg at promod 4.20 suger kogler med alle deres gfx settings og smarte kager.
Altså syntes bare der er for meget gøgl i DAMN som er unødvendigt og promod har altid virket, og det gør det jo også nu. Hvis folk ikke bryder sig om det nye grafiske element de har implimenteret så kan de jo bare fjerne det, og så er den ikke længere.
Desuden syntes jeg det er lamt man ikke kan se hvor fjenden skyder fra i DAMN men kun hvor ens mates er, så er radaren næsten ubrugelig.
Desuden syntes jeg det er lamt at man skal tvinges til at spille nogle bestemte våben i DAMN hvis man ikke gider. Jeg syntes spillet er kedligere når jeg har en M4 eller mp5 i hånden fremfor AK eller AKu.. Så det er noget pis=)
Desuden fejler Promod jo intet længere, udover at sniperen lige skal have et lille nerf. Så længe lag problemet er fikset og SMG er blevet balanceret igen ser jeg ikke noget problem. Promod har altid virket så selvfølgelig gør det også det nu
Jeg synes nu ikke sniperen burde få et nerf. Du er i forvejen pænt handikappet short range med en sniper, så jeg synes bare det er helt fair at de får en lille chance for at kunne forsvare sig selv (stod det til mig blev det no-sway og total præcis unscope :P)
Derudover er jeg helt enig omkring våben. Hvis man gerne vil gøre spillet mere lige/konkurrencevenligt, hvorfor så lave forskel på våbene? Ja jeg ved at nogle af våbene vil blive gjort mere ens og at hvert våben har en fordel over de andre, men der vil altid være små forskelle på dem alligevel. Og jeg synes bestemt ikke spillet bliver mere lige af at nogen kan have deres yndlingsvåben og andre ikke kan. Gør alle våben tilgængelig for alle - også med de nye våbenfixes. Så kan jeg overveje det.
Man kan bare ikke sige at "det selvfølgelig virker", når nogle helt nye udviklere roder med det. Hvis din mormor havde overtaget Microsoft for Bill Gates for 15 år siden er det ikke sikkert at det havde været lige så stort, som det er i dag. (No offence til din mormor <3)
rofl.. hvis hans mormor tog over for bill gates ville hun jo UTVIVLSOMT have kæmpe forståelse for hvad microsoft er og hvordan det skal køres.. Ellers ville det jo være en mega dårlig forretning for hende, så hun havde nok ikke smidt alle de penge på bordet medmindre det ville give afkast.
Og det samme gælder selvfølgeligt for promod! og der funker stadig lige så dejligt som det altid har gjort (:
Folk har helt misforstået det med at man ikke kan se red dots på radaren det blev sat på igen i .eu versionen. Mht. til det er jeg ligeglad, men jeg er uenig med zentse om at radaren er ubrugelig uden red dots. Det er rigtig vigtigt at kunne se sin position i forhold til sine teammates og se hvor ens teammates spotter hen uden at konstant skulle spørge efter det ISÆR hvis det var der ikke var red dots på radaren.
AK74'eren er blevet nerfet en del i lang tid nu, men jeg ser nu hellere ikke hvor meget sværere AK47'eren er at bruge... Det holder ikke at man dør af 2 skud i foden i promod.
Der er en del unødvendige ting i DAMN mod, men samtidig nu kan man sige det samme om promod4 + det i min mening har nødvendige mangler som nævnt for oven.
M4'eren, G36 (damn versionen af det), MP5 er alle utroligt effektive våben hvis man gider at lære at bruge dem, alle som har spillet lidt DAMN i pcw tror jeg har kunnet se dette.
Altså ja, selvfølgelig kan du stadig bruge minimap til at se hvor dine mates er henne, men derfor kan du jo stadig ikke se hvor dine teammates spotter, du kan jo kun gisne om det og det er jo langt fra nok på højt plan (som DAMN vel er lavet til såvel som promod - altså et højt plan hvis i ikke lige fangede den;)).
Forstår endvidere ikke hvilke nødvendige mangler (du skriver som nævnt for oven) Promod har?
Og selvfølgelig er M4 og mp5 også effektive våben, men hvis folk ikke bryder sig om at spille med præcis de to våben ser jeg ikke hvorfor man skal tvinges... For af hvilken grund er det helt præcist den våben opdeling er lavet? KUN for at "tvinge" folk til at bruge et større arsenal af våben?
Desuden spiller jeg da dagligt mod folk på promod servere der bruger både mp5, m4 og shotty. Og jeg er i bund og grund ligeglad med hvilke våben andre folk bruger så længe jeg kan bruge det der passer mig - det handler vel stadig om at have det sjovt
Sniperen + AWP fix + Deagle der giver 70 i skade pr. skud i close combat gøre sniperen allerede overpowered, med promod4 er den endnu mere overpowered.
Det virker som om at promod4 alligevel bevæger sig hen mod DAMN mod med alle de ting der bliver addet ved hver update, hvilket er dobbel moralsk da grunden til at de ville lave promod4 var at undslippe de radikale ændringer DAMN tilbød.
DAMN tvinger spillere til at kunne mestre flere forskellige våben end bare AK74 og AK47 (+sniper), samt med hitbox ændringer kan man overveje om man hellere vil have en pistol med flere kugler og mindre power.