Det er desværre snotumuligt at game COD4 eller COD5 i Windows7 fordi Punkbuster ikke er compatibelt med Windows 7 og ikke bliver det foreløbigt. Det er ret sørgeligt da jeg er sikker på der er andre som mig der bliver i Windows 7 da det trods sit beta stadie, som sjældent er ret langt fra den færdige udgave af ting, performer bedre end xp og vista performance-wise.
Nogen der har overvejet at prøve X-Ray i stedet for PB, som anticheat eller andre programmer som måske har større mulighed for at virke med Windows 7?
Så en skrive på et tidspunkt man var naiv hvis man troede man kunne bruge Windows 7 som primært styresystem, DA DET JO ER EN BETA! - Ja det er! men den kan fuldt ud bruges som primært styresystem!
jeg vil ikke skifte til 7'eren foreløbig.... da xp har god performance og virker som det skal.. desuden er der adskillelige andre programmer som ikke virker til 7 endnu. f.eks: daemon-tools og creative har ingen driver til mit fatal1ty lydkort
og hvad er det lige som 7eren kan i forhold til xp, som gør at man absolut skal ha det? bare et spørgsmål
Jeg sidder med et lydkort mage til dit og jeg har lyd i Windos 7.
Du henter driveren til Vista.
Højreklikker på den og vælger properties. Derefter vælger du fanen Compatibility og sætter så denne til Vista - trykker "Apply" og "OK", så skulle du kunne køre driveren ind uden problemer.
Note #2: This is due to PunkBuster not supporting Windows 7, and we will not support Windows 7 until it is released to the general public for purchase. I'm sorry, but we do not support beta or release candidate operating systems.
Det yder bedre i spil, hvert fald 64 bit udgaven.
Du godt klar over du skal bruge vista drivers til dit lydkort ikke? ... Mit X-Fi XtremeMusic lydkort til at virke 100% perfekt :).
kører windows 7 og jeg kan da spille på største delen af serverne, bliver dog kicket indimellem men ja, synes også det er ærgeligt at de ikke yder fuld support til windows7
og hvad er det lige som 7eren kan i forhold til xp, som gør at man absolut skal ha det? bare et spørgsmål