*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Hold? :D(3)
Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Call of Duty » Scenen

Sidste indl�g

Hvis du nu blev PB-bannet?

Vi har idag måttet tage afsked med et medlem, da han er blevet bannet for brug af aimbot.

I lørdags opdagede vi, at medlemmet var blevet kicket fra vores servere pga. brug af aimbot - et opslag på pbbans.com afslørede et ban på hans guid, hvilket måske forklarer et ellers umotiveret guid-skifte tidligere.

Dog er min egen holdning, at man skal 'lade tvivlen komme den anklagede til gode", så jeg skrev til ham i lørdags, at han skulle åbne en supportticket hos Evenbalance. Han har, efter eget udsagn, haft travlt, så det er ikke lige sket før idag (siger han), men vi har valgt at slagte grisen alligevel.

Vi har valgt det udfra, at vi ikke ville associaseres med cheaters - og at 3 dage til at åbne en supportticket, burde de fleste kunne nå...

Hvad synes I? Skulle vi have ventet? Skulle han været ude med det samme? (Han har været i karantæne fra i lørdags indtil idag.)
Flere |
Aeger Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 16:25
www.klan-isse.dk
Arachon | [TKB]
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 17:16
1
Ingen nåde over for cheaters, simpelt.
XplayeN
Onsdag d. 21. januar 2009, kl. 15:20
23
NO MERCY (citat: KING LEONIDAS!)
AagaarD_DK | aNimus
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 17:36
2
tbh et latterligt spørgsmål..
Os på CoDGaming kan jo ikke vurdere hvor meget i tolerere cheat. Og hvores meningere betyder nok ikke så meget. Men selvfølgelig skulle han ud, burde alle jo vide.

Men w/e
Team Infused
#Vita-Nova
Aeger
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 17:43
4
Undskyld Aagaard for at være latterlig, men har hørt før om at Punkbuster har været lidt aggressiv - og er da nysgerrig overfor hvordan scenen har det med samme emne... Skal man vente i al evighed på at folk får kontaktet punkbuster? Eller skal de bare ud uden overhovedet at give dem en chance for at rette henvendelse til Punkbuster?

Så spørgsmålet var ikke om hvorvidt vi tolerer cheat eller ej - vi tolerer ikke cheat, men har dog trods alt givet manden en chance for at kontake PB...
Redigeret: Tirsdag d. 20. januar 2009 - kl. 17:48
www.klan-isse.dk
Brie
Onsdag d. 21. januar 2009, kl. 21:30
24
aagaard er selv cheater fra css. lyt til ham STOR erfaring
live by the milk! YOU FOOL!
AagaarD_DK | aNimus
Torsdag d. 22. januar 2009, kl. 12:54
25
True :)

Holder jeg fast i.

Det var selvfølgelig dumt at cheate i CSS. Og jeg kan desværre ikke lave om på fortiden.
Så sket er sket :)

Team Infused
#Vita-Nova
cYan
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 17:41
3
Hvis det er HANS IP og han er blevet banned for en VIOLATION som er ulovlig (ikke polygons osv.) Ja, så er det ud af vagten så hurtig som muligt.

Der har dog tidligere været en bug ude med en aimbot violation, men det stod på evenbalance's side (og game-violations) at det var en bug og at de bans indenfor en bestemt tidsperiode ville blive fjernet. MEN, det er lang tid siden og jeg tror næppe de laver den samme fejl to gange.

Mit guid blev tilbage da vi spillede cod2 banned for et screenshot med noget WH, men IPen kom fra en Amerikaner. Så jeg hoppede på punksbusted IRC channel og talte med en admin som fortalte mig at min cdkey var leaked og der ikke var noget at gøre andet end at købe en ny cdkey og at han selvfølgelig ville tage kontakt til CB så jeg ikke blev banned.
Redigeret: Tirsdag d. 20. januar 2009 - kl. 17:48
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
Aeger
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 17:47
5
Vi har haft samme debat internt - Der er meget stor forskel på hvad folk mener er det rigtige.. Nogen er klar til den store henrettelse med et ban fra PB og andre mener, at der skal være plads til fejl fra PB's side... Heldigvis er der ingen der synes han skal have en chance til ;-)
www.klan-isse.dk
cYan
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 17:50
6
Alle der cheater og hvis IP matcher ban skal ud. De skal ikke engang have en chance for at komme ind i community igen.

Tror ikke der er mange der ville modsige mig.
Den sidste stak af...
Arachon | [TKB]
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 19:03
12
*Host* Proxy *Host*
cYan
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 19:38
15
Ehm ja en US proxy? .. velkommen til ping 300 mindst.

Ja 300, da trafikken skal begge veje to gange.
Redigeret: Tirsdag d. 20. januar 2009 - kl. 19:39
Den sidste stak af...
Arachon | [TKB]
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 20:39
18
Det lyder som om at du har erfarring? :D
cYan
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 21:25
19
Almindelig hovedregning.

150ms til NY * 2 = ???
Den sidste stak af...
kanaljan
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 18:47
7
Efter hvad man kan læse sig frem til på TEK9, så er der en masse fornyligt der er blevet bannet for en cvar command af GV. Jeg har ikke rigtig kunne læse mig til hvad denne command gjorde, men der er imellem tiden blevet fjernet en masse bans igen af GV da der åbenbart er en bug i deres detection af det.

Ved ikke om det er det samme cyan hentyder om.
*spam* here plz.
Hostile Friktion
F1skr
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 18:59
8
PB er en stor bug, som burde tage sig lidt sammen og understøtte windows 7 som tydeligvis køre bedre end vista, men de har det jo fint så længe de sidder på samtlige seriøse online fps games.

Sry havde lige noget jeg skulle ud med..

OT:

Hvis han ikke gør noget for at bevise at han ikke har brugt snydetools, så har han sikkert gjort det, og skal da bare smutte fra klanen/teamet, synes du/i har handlet meget godt..
kanaljan
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 18:58
9
btw er det luderlis aka Laj der haxxer det svin ;) for vengse til at rykke ham rundt :DD
Redigeret: Tirsdag d. 20. januar 2009 - kl. 18:59
*spam* here plz.
Hostile Friktion
RB
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 19:03
11
Omg Laj!! Jeg vidste det!!

Kunne du i det mindste ikke ha' haxet under vores CB kampe, så kunne vi måske ha' vundet! :P :-D
Vengse | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 19:16
14
Den er god nok...har selv set ham bruge det. Han bruger også aimbot IRL. F.eks. når han skal stiv hjem fra byen. xD
Jeg er ONDT god.....til at være dårlig. ^^
Aeger
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 20:21
16
Den aimbot han havde med IRL til vores sidste bootcamp var vist defekt så... Den fandt kun ud til toilettet, hvor han blev fundet næste morgen :-D
www.klan-isse.dk
Laj
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 20:26
17
Hahah, jeg er busted! Det er bare surt at på trods af diverse hax, så får jeg stadig ingen kills... Lidt sørgeligt egentligt! Tror også det er derfor jeg ikke er banned endnu. :D
#VIP-Gaming
www.VIP-Gaming.net
RB
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 19:02
10
Du nævner at han har skiftet GUID, hvis der ikke var en god grund til det og det er en PB ban der er tale om virker det besyndeligt over for mig at der ikke skulle være tale om at vedkommende nok har prøvet en hack af.

Mht. til at han skal smides ud af clanen eller ej synes jeg det kommer meget an på jeres syn på cheats.

Personligt synes jeg ikke det er jordens undergang hvis vedkommende har været nysgerrig og prøvet en hack af på en public server så er det op til jer at vurdere om vedkommende fortjener en chance til, og om at i har tillid nok til at vedkommende ikke gentager det igen.

Men som nævnt for oven kan det nogengange godt ske at PB banner pga. en fejl, men jeg tror dog det er sjældent. GL.
Vengse | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 19:14
13
Personligt synes jeg ikke det er jordens undergang hvis vedkommende har været nysgerrig og prøvet en hack af på en public server...

Siger du kun fordi du selv haxer! Du indrømmede det selv til TEX (Sammen med resten af klanen) :D

On topic: Synes personligt ikke at folk der haxer skal have nogen som helst chance for at komme tilbage. Og det kan godt være at pb laver fejl, men i 90% af tilfældene er den god nok.
Jeg er ONDT god.....til at være dårlig. ^^
Bjau | <(O_O)>
Tirsdag d. 20. januar 2009, kl. 21:57
20
personeligt vil jeg aldrig spiller med en spiller der er blevet taget for hacks, hverken med eller imod, og hvis klanen ikke viser at man er imod cheat, vil jeg heller aldrig spille med eller imod nogle medlemmer fra den klan.

f.eks. som i dette tilfælde hvor i tager afstand fra cheat, gør at man har en troværdighed til spillerne i og omkring denne klan, hvor ellers alt tillid ville være forsvundet.
Kirby.Squad -> Bjau, Marx, verBal
zetrex og ztillo <333
WIghost
Onsdag d. 21. januar 2009, kl. 10:47
21
Helt enig!
I skal vise for andre at i spiller fair, og derved tager afstand til cheateren!

Og hvis han cheatede så var det vel fordi han ikke tager spillet seriøst nok, og så burde han også være ude. Dog lidt ærgeligt at det netop skulle være en clan mate, men ærlig talt lyder han enten som en kæmpe idiot eller som en lille dreng hvis han vil sætte jeres holds ry på spil for at han kunne prøve at cheate...
MiniIF | Mygun.dk
Onsdag d. 21. januar 2009, kl. 12:53
22
hvad er der f****** sjovt ved at snyde?
archos | .
Fredag d. 23. januar 2009, kl. 13:04
26
IMO er han skydig til andet er bevist, og viser det sig man har snydt skulle man imo ha et lifetime ban fra alt hvad der hedder online gaming og derefter ha brækket sine finger. Ved godt man ikke kan lave sådan et system, men det ville være lækkert.

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.0930478572845