Jeg havde fået en NVIDIA 9800 GTX + i Julegave og vi satte det så i maskinen i går efter at havde glemt det lidt.
Vi afinstallere derfor de gamle drivere og skifter Grafikkortet, da jeg starter maskinen virker alt optimalt. Men da jeg så prøver at starte CoD4 går den i sort skærm, og det ser ud som om at spillet starter. Men så ryger den ud på skrivebordet og siger " der er sket en fejl, send fejlrapport eller undlad og send "
Det sjove er at med det nye grafikkort virker det i ALLE spil undtagen CoD4!.
Når jeg så sætter det gamle grafikkort i igen ( NVIDIA 7900 ) så virker alt som det plejer bare ikke CoD4. Der kommer samme fejl som med det nye kort i.
kan du starte det i singelplayer??????.hvis ja.så er løsningen her.......
Du skal enten sætte en mikrofon til computeren, eller disable stereo mix (mener jeg det er) i lyd indstillinger. Så burde det virke.
eller så spil cod 2 som django skriver
ellers så prøv ar gå ind i din mp-profil og ændre din opløsning til noget lavere/højere, hvis grafikkortet ikke understøtter opløsningen gør den det samme
lige for at give en update, har glemt tråden lidt . ( sorry ).
Jeg har sat mit gamle grafikkort i maskinen og spiller med det nu. Endtil jeg en dag får lyst til at rode med det igen.
Men ellers ender det nok i nyt bundkort maybe.
Team Infused
#Vita-Nova
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!