Taget direkte fra den anden tråd:
Lørdag d. 7 Marts er vi ved at arrangere et større gather, hvor alle fra den danske CoD(4)-scene er inviteret.
Vi mødes på Boomtown i Århus (Åboulevarden 21, 8000 Århus C) klokken
14.00..
Her sidder vi så og spiller computer med og mod hinanden indtil 18-19 tiden hvor vi så i fælles flok tager ud og spiser - forhåbentlig på en thai-restaurant med buffet og øl/vin ad libitum..
Herefter finder vi så en bar eller lignende hvor der er plads til os alle - Lige pt. kigger vi en smule på stederne i skolegade, blandt andet den Bierstube, der ligger der..
Det bliver en max hyggelig dag med en masse gaming på BT-Cafeen, mad og druk!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Indtil videre har følgende tilmeldt sig:
-Hele dagen-
Holbek
DeZ
Jackson
Enork
Azapp
SpAnkZ
Sadism
Sandland
-Kun spisning-
Hunden
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Vi har endnu ikke styr på hvad det kommer til at koste os, overhovedet, og dem der har tilmeldt sig har heller ikke haft så meget fokus på dette.
Men hvis i skulle have lyst foregår tilmelding i denne tråd, ved at skrive "Jeg er klar." <- Så tilmelder man sig både til gaming og spisning.. "Jeg er klar på spisning" eller "Jeg er klar på gaming kun.."
Det er lidt vigtigt at vi får de ting her på plads i bare nogenlunde god tid, da Jackson skal ringe til Boomtown Cafeen og få styr på nogle priser og reservere computere..
Vengse kigger lidt på diverse spisesteder.. og DeZ har fået til opgave at finde et sted hvor vi alle kan sidde og få lidt at drikke!
Jeg vil opdatere løbende i denne tråd når vi får nogle foreløbige priser på bordet og så videre og så videre!
Er du under 18 og så ung så dine forældre stiller spørgsmålstegn ved at du tager alene afsted til Århus for at spille computer en hel dag, er dine forældre velkomne til at ringe og snakke med mig - Dog vil jeg nok ikke så gerne tage ansvar for at du tager med ud og drikker bagefter - Men så vil jeg se til at du finder ud af at komme til Århus Banegård og sikkert med det rigtige tog ved 18-tiden - Pm. mig hvis du skal bruge mit tlf-nummer!
Kom frisk gutter! Det bliver max hyggeligt :)
¨
Håber i får mange tilmeldte