Jeg ville lige høre andre danskere om det her vidunderlige dumme emne.
En mindre forklaring kommer her:
---
Jeg er i skud duel med Nemesis og uheldigvis SPAWNER Django lige foran mig, så jeg tilfældigt laver et headshot på, mens jeg prøver og dræbe Nemesis.
---
Så er spørgsmålet?
Begik jeg lige spawn kill?
Django spawnede jo og blev dræbt med det samme igen, dog var det ikke min meninge at skyde ham, men derimod Nemesis ?
ELLER
Er spawn kill KUN noget der sker HVIS man gør det med VILJE??
----------------
----------------
IMO: Er et spawn kill når du bliver dræbt lige efter du "spawner" uanset om det var et uheld eller om folk gjore det med vilje..
Min opfattelse af Spawnkilling er når man bevidst ligger og venter på at folk spawner. Løber man rundt og skyder dem som tilfældigvis popper op foran en, bliver man jo nødt til at skyde dem for ikke selv at blive skudt
Hehe jowjow, men hvor længe er det så spawnkill? 1 sek efter man er spawnet eller 3 sek? :D
Når man spiller TDM public kan man ikke undgå at lave spawnkill. Men ja når man skyder en der lige er spawnet er det et spawnkill det siger sig selv. Imo er det først slemt når man venter på at folk spawner et sted
Nogen mennesker kan SLET ikke klare det og på deres server ville jeg aldrig gøre det.. (med vilje) haha
Andre kan bedre tag det og for at være ærlig, så kan jeg sq godt finde på det indimellem, bare for lige at drille.. men det skal jo så osse være folk man kender en smule.. :P
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!