Hej alle sammen som overskriften siger så er der et cod4 lan i påskeferien. Lanet ligger i Hillerød (Sjælland). Det er et BYOC, altså med bring din egen computer. Prisen for at deltage er 100 kr per person.
www.hlparty.dk
Dog er der nogle forbehold, som jeg har fået at vide fra deres turnerings leder, nemlig:
1. min. 4 hold før der bliver en turnering.
2. Det der er flest stemmer for på deres forummet bliver spillet: "sab" "s&d" "hardcore" "softcore" "promod" "pam" osv. så dem der gerne vil deltage gå lige ind på deres forum og skriv og for dem der ikke ved det så er softcore det almindelige :)
Det kan også være vi får lov til at lave vores egen turnering hvis vi er 4 hold der vil spille softcore.
3. Præmierne kommer højst sandsynligt til at være i form af hardware, men det kommer jo igen også an på hvor mange hold der signer op.
Men først og fremmet synes jeg det er vigtigt at lægge vægt på at det er et hygge lan, hvilket også kan ses på prisen og præmierne. Jeg synes dog at så mange som muligt skal bakke op om dette lan, da det muligvis kunne være med til at de tager cod4 med fremover også :)
Husk at gå ind og stem på cod4 softcore promod :)
Skriv herunder hvis i har nogle spørgsmål så skal jeg se om jeg kan svare på det ellers skal jeg nok prøve at finde ud af det.