Det er tilladt at skifte hold undervejs i ligaen, dette vil dog medføre en karatæne, som varer sæsonnen ud, og man vil derfor ikke være lovlig at bruge for ens nye hold.
Som den er nu:
Det er tilladt at skifte hold undervejs i ligaen, dette vil dog medføre en karatæne, som være 1 kamp.
Har snakket med nogle og syntes det vengse skrev i it inlæg lyder meget bedre. Da scenen er så lille i DK giver det ikke mening at man skal side over hele sæsonnen.
Det er lamt at skrive det i et indlæg. Men jeg for marine eller en anden til at skrive en nyhed om nogle regl ændringer.
Der vil også blive ændret i mod. Da promod4final er fyldt med bugs! Vi vil bruge promod4.31 fremover.
Vil du gerne stille op som formand af Regu fanklubben? Du kommentere på ALT jeg skriver, det er meget flaterende, men måske lige på grænsen til "stalker".....!
Vengse skriver længere oppe at der snart kommer ændringer og man skal holde øje med det. Der går jeg ikke ud fra at der bliver ment at vi så skal skifte MOD igen, midt i en sæson...! Jeg kan kun bifalde at man skifter fra final, da det er noget være crap.
4.31 er heller ikke specielt god....dog bedre end final. De er igang med at gennem teste en ny version af final uden de bugs der er nu og som vil komme til at ligge tæt op ad 4.22. Alle andre liga'er og cups vil komme til at spille med det mod. Så er det jo helt til grin at dk ligaen ikke også gør det. Ved godt at det kan være besværligt at skifte mod, hvis ikke man har en ordentlig serverhost, men så må man jo spille på de andres servere hvis det er. Alle er jo fra DK, så det er begrænset hvad det betyder rent ping mæssigt. ;)
slap nu af regu, det jo ikk fordi han gør det for a irritere dig .. men nogle regler bliver bare ændret undervejs, face it .. og den kan da ikk have særlig mange medlemmer den fanklub ..
Jeg er totalt med på at skifte fra final til 4.32 eller whatever... men fordi der kommer en ny og måske en tand forbedre version senere, betyder det jo ikke at man så behøver skifte til den midt i en sæson. Nu taler vi jo ikke om sæsonner på 6-8 måneder. Der er uger vi taler om, så sker der nok ikke så meget ved at vente til næste sæson.
Nu havde vi servere ved Din hosting (dog ikke mere) og der var der altså ikke mulighed for selv at skifte MOD uden at få fat i host. Det er da pænt belastende, hvis man skal rende og skifte hele tiden...!