Hvor mange CoD4 hold deltager? Der er i skrivende stund kun lidt over to uger til eventet foregår, og ud fra hvad jeg kan se på tilmeldingslisten så er kun følgende SEKS hold tilmeldt:
- Team Boomtown
- oC.info
- VIP 1
- VIP 2
- BOBz
- LEGACY
Hvad sker der lige for det !?
Vi vil så gerne have at der sker noget på denne scene, vi vil se udvikling. Men hvor skal den komme fra, når folk gang på gang sidder med rotten i hånden og tænker; "Arh je' må nu nok heller' blive hjemme - ellers går jeg jo glip af motters mad!"
Der er da ikke noget federe end at komme til LAN for at spille det spil, man normalt sidder og geeker derhjemme, hvor man råber og skriger, fordi de skide polakker bruger hax. Ikke nok med at der er et fedt konkurrenceelement over at være til LAN, så er det også ualmindelig hyggeligt! Man møder de mennesker, man normalt sidder og skriger af (mens mor får et chok ude i køkkenet), og man får måske en lille bajser eller en cola, og man spiller noget bordfodbold, bordtennis, fodbold, kiks, stangtennis, poker, pølsefægtning, etc!
Og hvad er argumenterne imod? Jeg har da i hvert fald et par argumenter for:
DET KOSTER 100 KR !:O! (Indtil på søndag, hvor det sættes op til 150 kr, omg omg omg)
Det er i Påskedagene! (Findes der en bedre måde at fejre Gzuz fødselsdag på?)
MAN KAN FÅ EN AUTOGRAF AF GUANA!! OMGLOLZWUT?!
Måske har informationen om lanet være dårlig, blandt andet fordi codgaming.dk ikke har fundet det relevant at skrive om det (fy skamme, dårlig prioritering) - men her er i hvert fald noget at tænke over, og så håber jeg på at se jer allesammen i påsken til en knaldhamrende gang hygge! TILMELDZOR NOWZ!
BE THERE OR BE A FLYING FRUITCAKE :))
<3'z
Stefan "Guana" Geisler
(Subjektiv tråd, på eget initiativ, på eget ansvar, og absolut uegnet for børn.) |