Kan i ikke bare lave en form for afstemnign inde codgaming.dk/liga og codgaming.dk, hvor folk enten kan stemme på, at vi bliver ved 4.31 eller, at vi går over til promodLIVE?
Så kan vi se om vi bare skal skifte med det samme eller vente til næste sæson.
^^
EDIT: Eller noget med, at hver klan, som deltager i ligaen, har en stemme hver?
Hvorfor aftaler i, ikke bare indbyrdes hvilket mod der skal spilles?;)
Så slipper vi admins for at høre på whine, fra folk, og i får det hyggeligt?;)
Så ændrer vi det i sæson start.
Danmarks diva og cåhnt no.1
Jeg er den lækreste i verden, måske lige på nær ...
Ja...faste regler er det map man skal spille, at man spiller alle runder og at det ikke er tilladt at cheate.
Hvilke dage man spiller og hvilket mod kan altid ændres hvis begge klaner går med til det.
Derudover er der det med om folk kan stille med 5 eller ej. Jeg ser personligt hellere at en klan bruger en "låne" spiller så man kan spille kampen fremfor en forfeit. Ellers kan man også aftale at spille 4v4, men det er bare så nederen for den der skal sidde over og desuden også knapt så sjovt da der automatisk bliver et hul i taktikken.
Vi godt at mange er imod dette, men jeg er mere imod forfeit wins/losses. ;)
- Ja, synes også selv det kunne være en god idé med at man kan låne en spiller hvis alle nu lige pludselig ikke kan den dag, kampen er sat til, og den clan, som nu er sin modstander, ikke vil flytte kampen. - Men der tror jeg måske, at der er nogen, der kan komme på den idé, at der kan du score en nem plads til en måske vildt god spiller til din kamp, som egentlig slet ikke er i din clan. Så vil de jo bare sige, at de ikke har en femte mand, og så 'låne' en måske alt for god spiller, taget i betragtning af den division de nu måske spiller i.
Personligt synes jeg selv det kunne være en kanon idé, men måske man så skulle sige, at modstanderen skal sige ja til den 'lånte' spiller, så det ikke bare blive en eller anden vild spiller som kommer med.
Er igang med at skrive en nyhed ang, promodlive og ligaen.
Som der er blevet skrevet, Det er ikke ulovligt at spille med promodlive. Men spørg lige modstanderene først. ;) Gælder nok mest for folk som ikke spiller i super liga;)
Danmarks diva og cåhnt no.1
Jeg er den lækreste i verden, måske lige på nær ...
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!