*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Hold? :D(3)
Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

CoDGaming.dk » Ris og Ros

Debat l�st

Forbudt med kritik?

Jamen når mit indlæg allerede er blevet slettet må jeg jo oprettet et nyt.

Så stiller samme spørgsmål igen.

Hvordan kan det være at når de store hold mister en spiller, så kommer der den ene nyhed efter den anden? Da jeg spurgte og fik tudet ørene fulde af admins med ordene. Vi dækker ikke spiller skifter med nyheder, de kommer samlet i en nyhed en gang om måneden.

Gælder dette så kun for hold som ikke ligger i toppen?

Jeg ville gerne have en nyhed om hele vores 2. hold var leavet til en anden klan og vi havde taget nye spillere ind. Det var ikke værdigt til en nyhed, men at EN spiller fra et top hold er leavet, det er nok til en nyhed.

Sært imo
Flere |
Regulator Fredag d. 1. maj 2009, kl. 09:59
Mygun.dk
Buy your hardball guns here :)
Kasper
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 10:22
1
Forstår dig godt. Har selv spillet i en klan som mere eller mindre var komplet unknown. Da jeg var i den klan var der overhovedet ingen respekt for nogen af os som idag er i VIP. Når vi spillede blev der bare gået ud fra at vi spillede dårligt, eller at vi bare var heldige.

Jeg ville skrive til Naxx hvis jeg var dig, og så forklare problemet til ham, da Esport er for alle, mindre eller mere professionelle klaner/teams/orgs osv.

Men idag er navne som Waphzor, Kasper (LimaX er stadig unknown, haha jesper :b) da mere respekterede navne, bare fordi vi har bevist at vi sagtens kan slå nogle af top holdene i Danmark. Syns det er latterligt at først der, kan man blive respekterede mellem andre top spillere, og i det hele taget communityet.

Nu har jeg selv lige været forbi Custom Made et par gange, og det var os den første klan jeg prøvede at joine helt tilbage dengang hvor de havde stor try out "åbent hus", og det er sku ikke uinterresante gutter :)

Så syns Codg skal til at steppe op, og så evt. bare stille nogen krav til at nyhederne skrives af de enkelte hold som vil have en nyhed op, hvis det er for meget arbejde at skrive om hver spillerskiftning. Derved sikrer man sig os kun de vigtigeste spillerskiftninger bliver nævnt (Så skal der selvfølgelig os være samme krav for alle).
LennyBoy | CoDGaming.dk
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 16:23
9
"Jeg ville skrive til Naxx hvis jeg var dig, og så forklare problemet til ham, da Esport er for alle, mindre eller mere professionelle klaner/teams/orgs osv."

Lige en rettelse. Hvis man har kritik eller forslag til CoD.Gaming.dk er det redaktøren, der skal kontaktes. I dette tilfælde mig :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
thimse | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:37
69
I så tilfælde burde du så ikke komme med nogle forslag på hvordan vi får løst dette istedet ?
LennyBoy | CoDGaming.dk
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 19:07
82
Det har jeg også?

Hvis man er utilfreds med mængden af nyheder eller typen af nyheder herinde og gerne vil gøre noget ved det, er man yderst velkommen til at enten melde sig som skribent eller sende en nyhed ind. Begge dele foregår i en PM eller mail til mig :)

Og hvis man skulle være i tvivl er mail adressen lennyboy@gaming.dk
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
cYan
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 10:31
2
Fordi esport handler om de bedste i potten, derfor er folk lige glade med at jeres 2. hold er skredet... Hvis folk skulle høre om alle de dårlige hold derude så ville siden gå ned pga trafik og skribenterne, som allerede er pisse dovne vil gå helt død.

Kom så med en sviner.
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
Regulator
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 10:36
3
Det kunne jo så også være at der var mere end de samme 30 naabs, som faktisk gad og deltage i debatten, hvis vi ikke altid skulle høre om de samme 20 spillere der skifter hold på kryds og tværs! Og det kunne jo være at der var flere folk som gad komme ind på siden, hvis ikke det altid handlet om de samme 5 hold.

Jeg ved godt at du er kold i røven og de admins som spiller for de hold som nyhederne handler om sikkert også, men det er folkene bag CogG nok ikke og det er deres sponsorere nok heller ikke
Mygun.dk
cYan
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 10:59
4
Du har ret :)

ofc skal codg tænke på sine sponsors også og som siden ser ud for tiden med aktivitet tror jeg ikke ligefrem de er verdens lykkeligste :D
Den sidste stak af...
Regulator
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 11:08
5
Hmmm confused! Hvor skal jeg finde den skjulte sviner, som er forventet og det som gør det sjovt at diskutere med dig? :D Du kan sgu da ikke bare gi mig ret.... da i hvert fald ikke så hurtigt haha
Mygun.dk
WizzY | CoDGaming.dk Sektionsansvarlig
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 11:35
6
Han har måske en af hans bedre dage? :P
Sektions Leder - CoDGaming.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 16:25
10
Nu skriver skribenterne så aldrig nyheder om de ting de selv er involverede i. :)

Hvis du ligger mærke til det har jeg aldrig skrevet om Holstebro eSport, Arachon har aldrig skrevet om Team Boomtown osv. Så det er ikke helt korrekt. :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 11:43
7
Jeg må give dig ret Regu, men samtidig også cyan. Som cyan siger, er det for mit vedkommende mest spændene at læse om "top of the pops", men samtidig vil jeg sku egentlig også gerne høre om de mange andre hold og spillere på scenen.

Især hvor jeg ikke selv er en særlig stor del af den, men dagligt alligevel besøger codg, bare for at se hvad der sker rundt omkring. Jeg har jo trods alt haft en stor indflydelse på scenen og selv været en del af den i laaaang tid. Så derfor følger jeg jo stadig med. Det er dog ikke så nemt, når der ikke er nyheder omkring det :)

Derudover, så vil jeg forsætte kritikken lidt. Der startede jo et nyt "tiltag" for noget tid siden, et af de mange på codg, som dør som døgnfluer efter 2-3 artikler. Her snakker jeg om "månedens ændringer" og "spotlight" (på en klan i dk), begge er hvis jeg ikke tager fejl 2 månedere siden, at de har været oppe og vende på forsiden. Og det er virkelig en skam, da begge disse var meget interresant læsning, og særdeles vel udført.

Og dertil tilføje, at hvis regu har postet dette indlæg en gang før, for at starte en diskusion, og man så vælger at slette det?, så er i altså kommet lidt ud på et skråplan gutter ;)
Redigeret: Fredag d. 1. maj 2009 - kl. 11:44
LennyBoy | CoDGaming.dk
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 16:21
8
Regulator:

For at lige rydde den blikfangsoverskrift af banen, så kan jeg med det samme sige at nej, kritik er ikke forbudt. Ikke på nogen måde.
Men derimod kritik, der ikke har noget konkret at gøre med den pågældende nyhed, det skal ikke være der. Hvilket er derfor det er godt at du i stedet for opretter en tråd, hvor det er relevant.

Hvad angår din kritik, så tvivler jeg først og fremmest på at du "fik tudet ørene" fulde, men den pågældende skribent har højst sandsynligt vurderet nyheden til at være for lille til at have nok nyheds værdi til at ville skrive en hovednyhed om det og gemt det til vores månedlige nyhed, hvor alle de nyheder vi anser som at være "scene nyheder", bliver bragt.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Regulator
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 16:37
11
Hold nu op med det der Lenny. Du ved udmærket godt, hvad der blev sagt sidste gang jeg brokkede mig over ikke at kunne få en nyhed på. Jeg skrev til 3 admins ang. den nyhed og alle 3 sagde ja til at lave den. Ingen gad bare gøre det. Fik så at vide på Marines normalt meget høflige måde, at jeg jo kunne ta og følge med, så ville jeg vide at alle spiller skifte blev omtalt i en månedlig nyhed og det ikke var noget man gad bruge tid på.

Så kunne jeg jo så godt tænke mig at vide, hvordan det kan være mere spændende med en nyhed på 10 linjer omkring en spiller der skifter til en klan han har været i en gang. (no offence) End at få noget at vide om en helt hold der forlader en klan og joiner en anden? Det skal man da ikke gå ret meget på journalist skolen for at kunne regne ud hvad der kunne være mest kød på.

Men det er klart der var ingen "starplayers" eller storhold med, så er det da ikke noget man kan gå hen og bruge tid på. Selv om jeg stort set havde skrevet det hele selv.

Og siden hvornår må man ikke skrive off topic på codG? Det er sgu da news der vil noget

Nu behøver man jo heller ikke ret meget indsigt, for at vide det er normalt at man selv skriver sine nyheder og får andre admins til at poste det. Det er set helt tilbage fra da Wizzy sad på tronen på cod.dk og jeg selv var admin
Redigeret: Fredag d. 1. maj 2009 - kl. 16:48
Mygun.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 17:03
12
"Så kunne jeg jo så godt tænke mig at vide, hvordan det kan være mere spændende med en nyhed på 10 linjer omkring en spiller der skifter til en klan han har været i en gang. (no offence) End at få noget at vide om en helt hold der forlader en klan og joiner en anden? Det skal man da ikke gå ret meget på journalist skolen for at kunne regne ud hvad der kunne være mest kød på."

Som jeg sagde før så vurderede den pågældende skribent at nyheden om jeres hold ikke havde relevans nok til at være en hoved nyhed.

"Nu behøver man jo heller ikke ret meget indsigt, for at vide det er normalt at man selv skriver sine nyheder og får andre admins til at poste det. Det er set helt tilbage fra da Wizzy sad på tronen på cod.dk og jeg selv var admin"

Jeg skal ikke kunne svare for hvordan det var dengang. Men jeg kan fortælle dig at sådan noget accepteres IKKE i dag.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Regulator
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 17:26
19
Hvorfor er det en hovednyhed at en spiller leaver? Fordi man er "kendt"? hvorfor siger du ikke bare, vi gider ikke skrive om CM og andre naabs? Det er da det nemmeste, i stedet for alle de søforklaringer.
Mygun.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 22:40
27
Tolk det som du vil.

Nu gentager jeg lige mig selv;

"Som jeg sagde før så vurderede den pågældende skribent at nyheden om jeres hold ikke havde relevans nok til at være en hoved nyhed."
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
RB
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 17:11
13
Vil gerne give brokkehovedet Regulator ret mht. til at skribenterne har været for dårlige til at dække den brede danske scene.
Og lad nu være med at give mig det pjat med "jamen vi er frivillige, så...." eller "vi har jo et liv ved siden af", hvoraf sidstnævnte er ligeså sandsynlig, som chancen er, for at jeg vinder i lotto.

Vil råde dig, Regulator, at hvis du gerne vil have en nyhed op så skal du prøve at få fat i Arachon. De gange vi har prøvet at få en nyhed op via Lennyboy har det kun været for besværligt, langsomt og/eller elendigt.

Kommer der noget adspredelse og varietet i nyhederne vedrørende danske hold, så vil det garanteret ikke være de samme 10-20 folk der kommenterer.
Regulator
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 17:17
15
Den gik til Arachon, Marine og Lenny... alle sagde som sagt ja til at lave den...
Mygun.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 22:46
28
"De gange vi har prøvet at få en nyhed op via Lennyboy har det kun været for besværligt, langsomt og/eller elendigt."

Det kan jeg kun sige jeg er ked af at høre. Dog synes jeg ikke det er helt korrekt.

Og lad nu være med at give mig det pjat med "jamen vi er frivillige, så...." eller "vi har jo et liv ved siden af", hvoraf sidstnævnte er ligeså sandsynlig, som chancen er, for at jeg vinder i lotto.

Så fordi man er skribent hos CoDG, så har man automatisk ikke noget liv? Den holder ikke den der. Det arbejde vi ligger i denne side er 100% frivilligt. Og hvis man tager alle de fordele/goder jeg har haft ved at "arbejde" her og omregner det til penge og derefter regner en timepris ud, så tror jeg at den bliver betydeligt lavere end hvad små negerdrenge og piger for få at sy kondisko :D

Det har tidligere været på banen at hvis man er utilfreds, skal man selv gøre noget ved problemet og f.eks. sende en nyhed ind. Man kan jo sagtens skrive en nyhed selvom man ikke er skribent.. Og jeg retter meget gerne den slags nyheder og det er self efter princippet "Give credit where credit is due".
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Somand | AaB
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 17:11
14
Hvis du er så utilfreds så kunne du jo blive skribent :D
RB
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 17:17
16
Ah jeg glemte at adde den der linje Somand, jep lets do it. Lad os skifte ud.
Regulator
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 17:21
17
Det kunne jeg da godt, men må jo ikke skrive om mit eget hold ;) Og interessere mig ikke en disse for hvad "topholdene" render og laver. Så er det jo et problem ;) Vil 10 gange hellere høre om Gunplay som har vundet 3. div uden nogen problemer (og der er nok ingen der aner hvem de er), end jeg vil høre om at Ravens har fået en ny spiller (no offence til Ravens) Eller om CCDK som har været med i 103 år, uden nogensinde at ha været spurgt om noget. (ik at jeg tror det rager dem :D)

EDIT: Det handler ikke om at være utilfreds. Det handler om at der laves forskel på holdene! Nu i vores til fælle har CM været klan længere end alle holdene i superligaen tilsammen (sådan ca), men vi er ikke vigtige nok til en nyhed. Det er sgu bredden der laver scenen, ikke toppen. Tror da godt nok folk ville være pænt trætte af en DK scenen med kun de der 30 top spillere...?
Redigeret: Fredag d. 1. maj 2009 - kl. 17:27
Mygun.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 22:49
29
"Det kunne jeg da godt, men må jo ikke skrive om mit eget hold ;)"

Så du brokker dig kun over at vi ikke skriver om CM? Og er som sådan ligeglad med alle andre mindre hold?

"Vil 10 gange hellere høre om Gunplay som har vundet 3. div uden nogen problemer (og der er nok ingen der aner hvem de er), end jeg vil høre om at Ravens har fået en ny spiller (no offence til Ravens) Eller om CCDK som har været med i 103 år, uden nogensinde at ha været spurgt om noget."

Sjovt.. Jeg har det på det samme måde. Bare omvendt. Det kan godt være at "Gunplay har vundet 3. division uden problemer". Jay! Good for them.. Men det har bare ingen interesse for mig.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
aRNOLDIZER/mariNe
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 17:45
20
Der er en grund til Regulator ikke er skribent.!
Danmarks diva og cåhnt no.1
Jeg er den lækreste i verden, måske lige på nær ...
kanaljan
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 18:08
22
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
*spam* here plz.
Hostile Friktion
Aeger
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 17:21
18
Jeg er enig - codgaming.dk er som community-site er slet ikke bredt nok. Det er nyheder for og om eliten i Danmark - altså en 6-8 klaner.

Det er ikke ment hverken negativt eller positivt, men måske mere som en konstatering af status.

Hvis man ønsker en bredere målgruppe, så skal man nok overveje også at bringe de mere brede nyheder for og om de brede (brede = nabs i nogens øjne) ;-)

... og det er nok mere end 1 gang om måneden.

Hvis nyhederne mangler, så er det dét man skal fokusere på - og måske netop acceptere nyheder indsendt af klaneren i mere eller mindre rå form. Eller aktivt hverve skribenter fra de lavere luftlag :-D

Personlig synes jeg, da jeg selv spiller i 1. div i ligaen, at nyheder fra 1. divisionen er pissespændende - og forstår da godt, at både 2. div. og Superliga synes det er uinteressant... Og håber at Superligaen og 2. div. forstår at jeg til gengæld er blæsende ligeglade med dem ;-)

Redigeret: Fredag d. 1. maj 2009 - kl. 17:23
www.klan-isse.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 22:51
30
"Hvis nyhederne mangler, så er det dét man skal fokusere på - og måske netop acceptere nyheder indsendt af klaneren i mere eller mindre rå form."

Så vidt jeg ved har vi aldrig afvist en indsendt nyhed. At det så heller ikke ligefrem vælter ind med dem er noget andet..
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Aeger
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 23:24
32
Jeg vil måske ikke kalde den afvist - men jeg har skam sendt ind... Og det er ikke blevet bragt som nyhed... Det var historien om vores bootcamp...

Min pointe er stadig at fokusere på problemerne istedetfor blankt at afvise kritikken - og problemet er måske manglen på skribenter fra de lavere luftlag :-D
www.klan-isse.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 00:06
33
Hmm.. Ok.. Kan ikke lige huske den sag...

Men som jeg siger i #31; kontakt mig, hvis man er utilfreds og gerne vil gøre noget ved sagen i stedet for bare at "tude" :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Aeger
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 08:47
38
Ah come on - Nu må I stoppe med at kalde det tuderi. Jeg synes sgu selv jeg har skrevet en konstruktiv kritik om at aktivt hverve skribenter fra de lavere luftlag...

Argumentér i det mindste for hvorfor det er tuderi.
www.klan-isse.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 14:01
53
Det er for mig tuderi, når nogen vælger at brokke sig igen og igen, uden egenligt at have nogen vilje til at gøre noget ved sagen selv. For mig er princippet ikke "Hvad kan communitiet gøre for dig?", men nærmere "hvad kan du gøre for communitiet?".

Det er fint nok at man kan komme med kritik, men når man forventer at det bliver rettet automatisk uden at man selv gøre noget for det, så irritere det mig.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Aeger
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 14:38
55
Må jeg spørge om det hele for dig bare er tuderi?
www.klan-isse.dk
Vengse | CoDGaming.dk
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 11:10
45
And a fine story that was. :D
Jeg er ONDT god.....til at være dårlig. ^^
Vengse | CoDGaming.dk
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 11:10
44
Personligt synes jeg det er enormt interessant at vide noget om klanerne I de andre divisioner. F.eks kom der et meget spændende spotlight om Enemy. :D
aRNOLDIZER/mariNe
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 17:50
21
Dette indl�g er blevet slettet af en administrator
Aeger
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 18:34
23
Marine - det er vist den slags man lige venter en time med at trykke 'send' på ;-)

Som jeg ser det, så er kritikken forsøgt positiv fra min side - og har ikke været møntet på hverken dig eller andre i redaktionen... Men har forsøgt at belyse, at det måske netop er manglen på skribenter der kan være en årsag...

www.klan-isse.dk
aRNOLDIZER/mariNe
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 19:57
25
Regulator
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 19:43
24
Mygun.dk
kbjd
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 04:52
34
aRNOLDIZER/mariNe
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 10:04
40
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 06:29
36
Marine, jeg forstår din situation, men dette er ikke måden... At blive børne sur over kritik, er at afvise den.

I det øjeblik du ytre din mening på et site, hvor du er skribent, så represerentere du også sitet. Og havde jeg været redaktør, så havde du fået en ordenlig skide balle, muligvis et spark bag i. Det er fuldstændig under alt kritik, hvorpå måden du tiltaler folk. Det bør få konsekvenser codg...

CoDg + skribenter. Der er masser af konstruktiv kritik i denne tråd. Tag den nu fornuftigt, tag det op og vurdere, om der er noget i skal ændre, noget i skal fokusere mere på og evt. blive bedre til. Også er den jo ikke længere. Folk er ikke utilfredse, vi vil bare gerne hjælpe med at gøre sitet bredere og bedre ;) - Det jo trodsalt "vores" site ;)
kbjd
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 06:52
37
Jeg er meget meget enig med Wizzy.

Nu skal "ballerne starmmes" Lenny, og der skal bare være hårde konsekvenser for sådanne udtalelser.
Det kan ikke passe, man som admin eller privat-person må tale til et helt community på den måde.
Somand | AaB
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 21:05
26
Hvis skribenterne er så trat af de hvorfor så ikke få regu ind og skrive om nyheder omkring de mindre hold? så ville han ikke kommer med disse tråde og måske flere folk vil skrive herinde end bare top holdne.. :D
Bare min mening
LennyBoy | CoDGaming.dk
Fredag d. 1. maj 2009, kl. 22:52
31
Tja, jeg er åben for forslag.

Dem der mener at vi klare det så pokkers elendigt, må vel stå på spring for at lave nogen nyheder? De må meget gerne kontakte mig.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Aeger
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 08:56
39
I sidder på en mere end almindeligt god situation: I sidder med folk der efterspørger nyheder... Efterspørgelse er godt... Det må da være enormt fedt, at nogen spørger efter mere...

Måske skal brillerne lige vendes rundt og så kigge på det her lidt mere positivt?
Redigeret: Lørdag d. 2. maj 2009 - kl. 08:59
www.klan-isse.dk
Regulator
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 06:25
35
Desværre, jeg har før tilbudt min hjælp og den blev afvist
Mygun.dk
aRNOLDIZER/mariNe
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 10:15
41
kbjd
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 10:24
42
Regulator
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 12:14
48
Mygun.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 13:57
52
Hvis det er liga admin posten du har i tankerne, så var du ikke den eneste der tilbød din hjælp :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
XplayeN
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 10:55
43
Hvorfor i det hele taget ikke bare lave afdelinger?

1. Superliga
2. Division
3. Division

Så der er et x antal skribenter til følgende liga'er? Det ville fixe problemet, med scenen ikke er dækket nok, og hvis vi så ikke får nogle meldinger fra de 2 og 3 division om at ville blive skribenter, så kan de så heller ikke brokke sig ang. der ikke er nogle nyheder?
Vengse | CoDGaming.dk
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 11:23
46
Ikke en dårlig idé!

Jeg synes CoDgaming.dk folkene skal huske at det er en side der hovedsageligt bringer nyheder fra den danske scene. Derfor vil jeg også mene at alle nyheder omkring danske klaner burde være relevandte at poste. Personligt synes jeg tit at siden er lidt død, så en udvidelse til at skrive om de mindre hold også kunne måske hjælpe. ;)
Regulator
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 12:04
47
Mygun.dk
RalF
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 13:22
49
kæft en flok tøser der får grædt ud, kom ind i kampen og voks fra tuderiet
Gzuz
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 13:52
50
!"Sjovt.. Jeg har det på det samme måde. Bare omvendt. Det kan godt være at "Gunplay har vundet 3. division uden problemer". Jay! Good for them.. Men det har bare ingen interesse for mig.!"

Haha...

Jo ligepræcis sådan en attitude og fremgangsmåde en skribent IKKE skal have.. sku ikke ens egen interesse der tæller.. men hele communitiet...
LennyBoy | CoDGaming.dk
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 13:56
51
Nu er det så heller ikke kun artikler der interessere mig jeg skriver om. :)

Der er stor forskel på hvad jeg skriver om og hvad jeg har interesse for.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
kbjd
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 14:29
54
cYan
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 15:42
56
Alle der kan skrive nyheder på codg kan slette indlæg, og de andre admins kan ikke se hvem der har slettet.

codg er og har altid været et mareridt, både for admins som oplever at alle er utaknemmelige og for brugerne som sjældent får deres nyheder op.

That's life.
Den sidste stak af...
thimse | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 15:43
57
Jeg vil gerne tilbyde at blive skribent, mener jeg har tiden og lysten til at skrive nyheder.
Jeg vil da også gerne tage mig af 2-3 divison så jer skribenter "som det ikke interessere" ikke behøver at gøre det.
jeg er endda altid online så det vil være muligt for alle at kontakte mig når de mener de har noget af interesse.

STEM PÅ THIMSE SOM SKRIBENT

valg motto:
Nyheder om alle er ikke så smalle :D
LennyBoy | CoDGaming.dk
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 16:31
61
kontakt mig
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
thimse | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 16:45
62
Synes det ville være bedre for alle hvis det var en offentlig tråd hvor kommunikationen foregik igennem.

lissom når der skal søges om liga admins.

så kan alle følge med i hvad der foregår på sitet og læse om hvem der er interesseret i at hjælpe med at få et fedt community med interessante nyheder :)

så opret en tråd og jeg skal tilmelde mig :)
flemse
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 15:51
58
tag da og skriv lidt om Cm så reg kan holde op med at tude
thimse | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 15:54
59
der er jo så faktisk noget i det han siger flemse.

hvor mange her inde kender noget til de hold som spiller i 2-3 division ?
ikke mange tror jeg.

men du har jo sikkert ikke læst hele dette topic igennem når du kommer med sådan en kommentar,
Somand | AaB
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 16:08
60
lol det er jo sjovt og læse denne post, folk tuder til højre og venstre men vil man gøre noget ved det nej, man siger bare det er de andres skyld.

Ok måske ikke helt thimse har da lavet noget man kan bruge til noget ved at tilbyde sin arbejde kraft så at de andre skribenter ikke behøvs at have noget med disse nyheder at gøre.

Og hvis man ikke gider at læse om hold fra 2. 3. division jamen så lad da være ingen har sagt at man skal læse alt hvad der står på codg...

Få ingen ud og få give thimse nogle nyheder så regu ikke bliver ved med at tude...
øhh tænke på hvor mange post har regu skrevet i hvor det ikke handler om at klage over adming, sidte og ligene?
Redigeret: Lørdag d. 2. maj 2009 - kl. 16:09
RB
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 17:27
63
Selvom Regulator brokker sig en del, og muligvis nyder disse slags tråde, så har han jo tilbudt at blive skribent og tror også jeg har læst før, at han har tilbudt sin hjælp, som mange andre. Så det passer ikke helt at folk kun brokker sig uden selv at have viljen til at gøre noget ved det. Har set mange tilbyde deres hjælp, ikke bare i den her tråd kun.

Slut diskussionen, tilføj nye skribenter og case closed.

thimse | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 17:38
64
Hvis du prøver at læse mit svar til lennyboy :)

jeg foreslår at man laver en tråd hvor man kan skrive hvis man gerne vil være skribent/liga admin/hjælpe, på den måde kan ALLE se hvem der prøver at hjælpe og se hvem der bare brokker sig for at brokke sig.

ps.
tro mig regu nyder ikke disse tråde, men nogle gange er de nødvendige.

pps.
se bare hvor aktivt det er når regu skriver :D
LennyBoy | CoDGaming.dk
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 19:23
83
Det er ret simpelt. Alle dem du ser der er skribenter er folk der har tilbudt sin hjælp som assistance. Ingen andre.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Hunden | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:08
65
Laver lige en opsummering, så alle ikke behøves at sidde og læse alle de mange indlæg, ligesom jeg lige har gjort

Basicly:

LALALAALAA MIN TISSEMAND ER STØRRE END DIN!! LALA

besides that, Regu, du kan bare skrive til mig. Jeg vil hellere skrive nyheder om CM end Båmby og skadefuglene fra Roskilde xD
Regulator
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:24
66
Jeg behøver ingen nyheder omkring Cm ellers tak, der er ikke noget at fortælle pt. Men det pisser mig max af at jeg får at vide man ikke laver nyheder om ting og sager når jeg spørger, men man står i kø efter at lave en nyhed om noget hvor der ikke er noget at skrive om, fordi der står boomtown, ravens eller hvad ved jeg. Kan sgu da ikke være rigtigt.

Der er jo ikke andet end kissass på den side her eller DK scenen som helhed. Man behøver ikke kunne noget eller ha noget at sige, man skal bare sørge for at sige det som alle de andre siger, så er den hellig grav velforvaret.

Så sidder der nogen hoveder og råber op om tuderi, kom dog ind i kampen.

Hvad sker der for at folk ikke kan tåle kritik? Det eneste svar man har er, røvhuller og tudefjæs. Hvilken verden lever i i? Det kommer man da helt sikkert langt med. Måske man skal tage til sig i stedet for at tro man bare kan alt.

Alt var sgu noget sjovere da Cyan var mærkelig ^^
Redigeret: Lørdag d. 2. maj 2009 - kl. 18:24
Mygun.dk
Hunden | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:32
67
Vi må få indført noget mere klassekamp på Codgaming! xD
thimse | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:35
68
rofler da af dig min godt m8 :)
du ødelægger en tråd som viser at de nuværende skribenter er lige glade med alle andre hold end top 5 (ok overdrivelse fremmer forståelsen)
Hunden | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:37
70
måske vi burde starte en fagforening for danske skribenter.
Det var da egentlig en meget god idé, vil du være medlem?
Kontigentet er på 5000,- pr måned, men tilgengæld får du en lyserød t-shirt hvor der står SKRIBENT på, samt du får et gratis set blyanter eller kuglepenne, af høj kvalitet
thimse | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:38
71
cool skal jeg så også slippe for at lave noget medmindre top 5 holdene henvender sig med en nyhed ?
Hunden | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:41
72
Lave noget?!!
Hvad tror du vi er, journalister?!
Næh... Du får en pæn stor nuke knap, der må bruges som du lyster. Det er sådan set det. Bare husk at være arrogant over for brugerne engang i mellem
thimse | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:44
73
jamen sign me up and call me a bitch
Regulator
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:45
74
Mygun.dk
thimse | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:52
75
+1!!!!
gad vide hvornår de indlæg bliver nuked xD
Hunden | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:53
76
Dejligt!

Men I skal lige igennem optagelsesprøven først!

Hvem kan skrive: "Dette indlæg er blevet slettet af en administrator" hurtigst? Det er en yderst vigtig kvalifikation, vi tager jo ikke hvem som helst ind i vores unikke og fantastiske lille fagforening
piphans
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:55
77
"Dette indlæg er blevet slettet af en administrator"

EDIT:
MUHAHA--

Jeg vil os ha en lyserød trøje
Redigeret: Lørdag d. 2. maj 2009 - kl. 18:59
thimse | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:58
79
du skrev mere end "Dette indlæg er blevet slettet af en administrator"
og er derfor ikke kvalificeret :)
prøv igen om 5 min xD
piphans
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:59
80
DET ER FANME LØGN ... det sker bare ikke
thimse | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:59
81
well shit happens xD
thimse | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 18:58
78
RB
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 20:51
84
Glemte selvfølgelig også hunden! :P

Nogle af de bedste og mest omfattende nyheder jeg har set har faktisk kommet fra Hunden, underligt jeg ikke lige kunne huske dig, sorry Doggy. :P

CB OC gennemgangen især var rigtig god! Mere af det Hunden! :-D
Hunden | pwnies
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 21:36
85
Skulle så have opdateret CB OC for et par uger siden, det blev sgu aldrig rigtig til noget.. Det kræver jeg har nattevagter på arbejdet, det jo der man har tiden
Vengse | CoDGaming.dk
Lørdag d. 2. maj 2009, kl. 22:42
86
Vi har jo også trukket os på trods af at vi var videre på første pladsen. Så ikke noget spændende tilbage der. xD
Hunden | pwnies
Søndag d. 3. maj 2009, kl. 02:11
87
Nåh havde da regnet med at vengses allstars team havde taget den hele vejen :-)
aRNOLDIZER/mariNe
Tirsdag d. 5. maj 2009, kl. 10:26
88
Bare lige for at genoptage debatten efter de andre posts blev slettet.

Regulator har skam fået postet sin nyhed, men han synes ikke at det var nok åbenbart ikke nok

Man kan se det her : http://www.codgaming.dk/730
kbjd
Tirsdag d. 5. maj 2009, kl. 10:59
89
Og jeg gentager mit reply på det:

lol marine. :D

Der er 2 linier omk et par nye spillere og Peanut.

Regu havde lavet en nyhed omk. et helt 2. hold der leavede CM og de nye spillere, der så kom til.
I skulle ikke røre en finger. I skulle læse den igennem og evt. poste den. Men nej.... Og her er hvad hele debatten handler om. CodG poster ikke nyheder omk. 1 persons forsvinden fra en klan. Fair nok bliver der så tænkt. Men så kommer der der en nyhed omk. 1 person, der leaver sin klan.
Naturligt nok bliver der så sat spørgsmålstegn ved det af bla. Regu.

De fleste i klanerne har en vis tilknytning til CodG. Det betyder, at de gerne vil læse nyheder omk. de hold, de spiller med/mod i ligaen.
Bredden i nyhederne er bare ikke bred nok. Og når der så endelig kommer en med en nyhed, bliver han afvist på et meget tyndt grundlag, som ikke en gang CodG selv kan holde.

Det handler ikke om Cm føler sig oversete. Det handler om, der skal være plads til alle i nyhederne her på siden. Også de "mindre" hold, der ikke spiller i Superligaen, men spiller for at have det sjovt, og gerne vil være med til at opretholde en god stemning i dansk eSport. For de betyder ret meget for vores fælles community. Og det kan man så være nok så uenig/enig med mig i. Jeg siger bare, der skal være nyheder for alle. Uden undtagelser men stadig med en vis fornuft og god kritik.

aRNOLDIZER/mariNe
Tirsdag d. 5. maj 2009, kl. 13:35
90
Jeg har aldrig nogensinde set den nyhed som du snakker om.
Regulator skrev 2 linjer stikord til mig, som omhandlede CM som clan igennem de sidste 2år, hvilken havde minimal tilknytning til selve posten om at der var 3 som var smuttet.

Desuden virker det på mig som om at i netop føler jeg overset, fordi i ikke kan få det som i selv vil have det. Det er den eneste grund til jeg gider holde liv i debatten
Regulator
Tirsdag d. 5. maj 2009, kl. 14:44
91
Nej den eneste grund til at du holder liv i debatten, er at du vil have folk skal sige. Ham regu er da bare en nar.

Det er korrekt at du ikke har set nyheden jeg lavede og du kun fik stik ord. Jeg fik jo at vide af 3 skribenter at DE ville lave en nyhed... så forventer man jo at man bliver spurgt om noget... lige som Sarabande mm altid bliver spurgt når noget omhandler deres klaner.

Jeg får så meldingen at det gider man ikke bøvle med og jeg må nøjes med 2 linjer.

Fair nok!

Det der så ikke giver meningen er at, så snart det handler om et hold fra top 5 eller ligende, så kan man fint lave en nyhed. Også selv om der ikke er en skid at skrive i den, men på forsiden skal den da.

Men lad det nu ligge, jeg har fået min pointe igennem og der er da heldigvis en del som er enige. Og er ret ligeglade med dem der ikke er...
Mygun.dk
aRNOLDIZER/mariNe
Tirsdag d. 5. maj 2009, kl. 16:56
92
Regulator
Tirsdag d. 5. maj 2009, kl. 19:17
93
Ja what ever.... Men ved du hvad, det gør ikke noget.

Men kan da godt se at det er træls at der er en som ikke bare trutter røv og kan argumentere på samme tid.
Mygun.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 5. maj 2009, kl. 21:00
94
Tråden låses, da der vist ikke er mere at snakke om i sagen.

Hvis der er nogen yderligere kommentare eller klager, er I velkomne til at kontakte mig.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.285692930222