Nu læste jeg lige den anden tråd omkring nyheder på siden - synes egentlig det er fint nok den blev låst, da folk ikke kan holde sig fra at kaste med mudder, istedet for at kigge på konkrete løsninger på den egentlige problemstilling, som er: Hvorfor bliver der kun skrevet om topholdene? Hvorfor læser vi aldrig omkring de mindre gode hold her på siden?
Jeg vil til hver en tid synes det er forkert at give de nuværende skribenter skylden, uanset hvordan man vender og drejer den. Folk kan kraftedme ikke blive bebrejdet for kun at skrive om en slags ting, og ikke en anden. Det handler om interesse, og hvis man ikke interesse i hvad et lavere rangeret hold laver af udskiftninger, så er det sku da klart at man ikke vil skrive om dem!
Jeg skrev om det her i min seneste klumme, og finder det mildest talt utroligt at enkelte folk stadig ikke har lært det, efter talrige diskussioner i og omkring emnet.
Løsning på problemstillingen
Hvis man virkelig har et problem med hvad der bliver skrevet om her på siden, så kan man gøre 2 ting:
1) Man kan melde sig som skribent, og endda finde andre skribenter som har samme interesseområder som en selv, så man kan få gang i nogle nyheder omkring ting der interesserer en selv - og vigtigst af alt, som man mener ku have interesse for sidens læsere!
2) Man kan holde sig langt væk fra denne side, og lave sin egen - og skrive om alle de super dejlige ting man selv interesserer sig for. Hvis du virkelig mener at de ting har nyhedsværdi for andre, så lur mig om du ikke får masser af læsere!?
Så fat det dog, i forpulede noobs! 8D |
rich kids altzå, forstå dog noget! :D