*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Hold? :D(3)
Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

CoDGaming.dk » Idéer til siden

Debat l�st

Forslag til nyheder

Nu læste jeg lige den anden tråd omkring nyheder på siden - synes egentlig det er fint nok den blev låst, da folk ikke kan holde sig fra at kaste med mudder, istedet for at kigge på konkrete løsninger på den egentlige problemstilling, som er: Hvorfor bliver der kun skrevet om topholdene? Hvorfor læser vi aldrig omkring de mindre gode hold her på siden?

Jeg vil til hver en tid synes det er forkert at give de nuværende skribenter skylden, uanset hvordan man vender og drejer den. Folk kan kraftedme ikke blive bebrejdet for kun at skrive om en slags ting, og ikke en anden. Det handler om interesse, og hvis man ikke interesse i hvad et lavere rangeret hold laver af udskiftninger, så er det sku da klart at man ikke vil skrive om dem!

Jeg skrev om det her i min seneste klumme, og finder det mildest talt utroligt at enkelte folk stadig ikke har lært det, efter talrige diskussioner i og omkring emnet.

Løsning på problemstillingen
Hvis man virkelig har et problem med hvad der bliver skrevet om her på siden, så kan man gøre 2 ting:

1) Man kan melde sig som skribent, og endda finde andre skribenter som har samme interesseområder som en selv, så man kan få gang i nogle nyheder omkring ting der interesserer en selv - og vigtigst af alt, som man mener ku have interesse for sidens læsere!

2) Man kan holde sig langt væk fra denne side, og lave sin egen - og skrive om alle de super dejlige ting man selv interesserer sig for. Hvis du virkelig mener at de ting har nyhedsværdi for andre, så lur mig om du ikke får masser af læsere!?

Så fat det dog, i forpulede noobs! 8D
Flere |
z1n0 | CKRAS Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 14:27
twitter.com/z1n0
XplayeN
Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 14:51
1
HØRT HØRT !

rich kids altzå, forstå dog noget! :D
aRNOLDIZER/mariNe
Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 14:58
2
Jeg har som sådan intet imod at skrive om lavere rangerede hold, det eneste problem jeg har, er at holdene, ikke selv kommer til en og spørger om man vil skrive en nyhed.
Det er trodsalt lidt nemmere at skrive om topholdene, da de har en hjemmeside som man kender, man snakker mere med dem, fordi de måske er lidt mere aktive de steder hvor de fleste admins er.

Danmarks diva og cåhnt no.1
Jeg er den lækreste i verden, måske lige på nær ...
LennyBoy | CoDGaming.dk
Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 17:36
3
Well spoken :)

En 3. mulighed er faktisk også at man selv kan skrive nyheden og indsende den til mig. Så sørger jeg for at den kommer op :) Hvis den self overholder visse krav.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Jacks0n | CoDGaming.dk
Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 17:56
4
kan man finde de krav her på siden Lenny, ellers var det måske en idé at få smækket en formular op hvor kravene står :D
har dog ikke selv undersøgt det :)
LennyBoy | CoDGaming.dk
Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 18:02
5
Kravene er nærmest så små, at det ikke kan betale sig. Og de fleste er en selvfølge (?). Skal have relevans, må ikke være selvpromoverende, intet vulgært etc... :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
kbjd
Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 20:22
8
lol men den foregående debat handlede jo netop om, at i fik en nyhed, men ikke gad poste den.

Så i bund og grund kan man indsende alle de nyheder man vil, men de bliver kun sat op hvis i gider og det interesserer jer??????
LennyBoy | CoDGaming.dk
Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 20:51
10
Hvis du nu læser hvad jeg skriver, så ville du have set at jeg nævnte der var én indsendt nyhed, der ikke blev postet pga en fejl.

Så nej, vi poster ikke kun de indsendte nyheder, der interessere os, men de nyheder, der har relevans og er skrevet nogenlunde ordenligt.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
aRNOLDIZER/mariNe
Fredag d. 8. maj 2009, kl. 12:39
15
Der er stadigvæk ingen af os der har set den nyhed i sin fulde længde, kun set 2 linjer stikord, om noget som havde minimal relevans for nyheden;)
thimse | pwnies
Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 18:48
6
Jamen så vil jeg gerne foreslå at skribenterne kigger på hvem der for en smule tid siden vandt CoD WaW CTF Open Cup og måske skriver en lille nyhed omkring det ?
aRNOLDIZER/mariNe
Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 19:21
7
Det er jo CTF;) og CoD WaW.
Da så vidt jeg ved den eneste skribent på CoDGaming der spiller WaW er hunden, synes jeg ikke man kan forlange/forvente at vi også følger med i CoD WaW
thimse | pwnies
Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 20:50
9
okay ....

Codgaming.dk = CoD4 og CoD2 ?
så vidt jeg ved må skribenten ikke skrive om sit eget hold...
og da det er hundens hold... så er der vist en eller anden regel som siger han ikke må skrive nyheden.
LennyBoy | CoDGaming.dk
Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 20:54
11
Nej, CoDGaming.dks skribenter = CoD4 og CoD2.

Især nu hvor Hunden desværre har valgt at stoppe.

Desuden plejer man som skribent at bede en anden skribent kigge på en nyhed, hvis denne selv er involveret. :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
thimse | pwnies
Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 21:07
12
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
Django
Torsdag d. 7. maj 2009, kl. 22:21
13
Den største præstation i Dansk Cod's historie og man vil ikke skrive om den? Uanset hvor meget man mere er til Cod4 eller Cod2 sååå burde man da spendere 2 min på at skrive sådan en nyhed. Men care bear så.
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
aRNOLDIZER/mariNe
Fredag d. 8. maj 2009, kl. 12:38
14
Nu er det jo snart lang tid siden de vandt, og når ingen af os følger med i WaW Scenen, så er det lidt svært at vide;)
nopzen | IRL
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 02:01
16
Folk der har et muligt emne til en nyhed, kan henvende sig til mig, lenny eller seje marine og så skal vi jo nok kigge på den.

Nu taler jeg lige på mine EGEN veje, jeg vil gerne skrive om mindre hold og har også i den næste tid i sinde at lige lave et lille recap på codliga sæsonens præstationer, men som alle ved for vi ikke penge for det her, og vi gør vores bedste for at holde jer updatet :)

Vi håber at folk vil nyde sitet, som nogle gør, og ved at poste comments på skribenerns arbejde gør det at vi også har lyst til at skrive mere. Så det er lige en sag der arbejdes på fra begge sider både fra skribenter men FANME OGSÅ fra jer bruger :) vi kan godt lide at se i tager debat i de ting vi skriver, så vi før lidt mere trafik :)

Sorry for stave & forklarings fejl klokken er 2 om natten :/
Officel Miley Curys & Vanessa Hudges lover :D bb ...
thimse | pwnies
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 02:30
17
Tja åbenbart ikke nopzen
for det virker umiddelbart som om at man bliver afvist.
nopzen | IRL
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 02:35
18
Nu kan jeg ikke bare poste som jeg vil, men skriv til mig hvis der er noget relevant..
thimse | pwnies
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 02:48
19
tja hvis du læser lidt højere oppe i indlæggene kan du se at det måske ville være interessant hvis man tjekkede hvem der vandt CoD WaW CTF Open Cup på clanbase.
nopzen | IRL
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 02:49
20
Kender intet til Cod WaW :P det er ikke for at være en pussy lige der, der må jeg baile dig maten :(
thimse | pwnies
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 02:51
21
Hvad kræver det af viden om spillet for at skrive om en dansk præstation ?
nopzen | IRL
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 02:54
22
Er ved at kigge på den lige nu, men den bliver ekstremt tynd efter som man ikke ved hvor gode de andre hold har været. Men skriver lidt på den nu. Så er det op til Lenny eller Marine, eller hunden & godkende.
thimse | pwnies
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 02:57
23
Tja hvis du vil vide noget om nogle af holdene så er hunden nok en god person at spørge eftersom nogle af holdene (mener jeg) er hold fra cod 2 ctf.

EDIT: Tillykke med at være den første skribent som åbenbart giver en smule care om andet end cod4 :D
Redigeret: Søndag d. 10. maj 2009 - kl. 02:59
nopzen | IRL
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 03:51
24
Gz nyheden blev støre end forvenet tilykke med sejeren, jeg afventer kun aprove fra lenny, så køre det live.
thimse | pwnies
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 03:54
25
for nice nopzen :)
så blev man lige tilfreds med codgaming igen (takket være 1 skribent)
+1 for u nopzen
nopzen | IRL
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 03:56
26
Så er den live !
thimse | pwnies
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 04:03
27
ja og den er fin :)

de andre skribenter burde lærer af dig :D
man behøver ikke have en viden om et spil for at skrive om en dansk præstation.
aRNOLDIZER/mariNe
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 11:54
28
Helt seriøst. noget *BEEEP* at lukke ud. Skriv til os næste gang hvis i vinder noget CB Gøgl.
thimse | pwnies
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 12:18
29
hvorfor skulle jeg dog skrive til dig eller lennyboy ?
i har jo samme holdning:
Det er jo CTF;) og CoD WaW.
Da så vidt jeg ved den eneste skribent på CoDGaming der spiller WaW er hunden, synes jeg ikke man kan forlange/forvente at vi også følger med i CoD WaW.

Så nej Nopzen fortjener ros for at tage opgaven nu da han meget åbenlyst kan se at de andre skribenter ikke VIL tage opgaven.
LennyBoy | CoDGaming.dk
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 13:09
32
Der er ingen der har henvendt sig til mig, ergo jeg har ikke skrevet om det. Hvis du henvendte dig til mig, da det skete, skal du nok se at jeg havde skrevet om det...

Og du siger at der ikke er nogen, af os nuværende skribenter, der gider kigge på CoD:WaW, hvorfor har jeg så efterhånden skrevet 5 nyheder om det? Jeg har intet imod CoD:WaW og synes tvært imod det kan være sjovt i pub.. :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
thimse | pwnies
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 16:30
33
det har da ikke været andet en afvisninger i mit tidl. indlæg (som forsvandt grundet server rykning...(belejligt nok)) og i afviser den også her højere oppe, så forstår ikke i kan blive ved med at prøve at pudse glorien.

har desuden stadig den samtale vi havde over xfire hvor du afviser at nyheden skulle ligges op.

med begrundelser som: Det kan ikke betegnes som en nyhed længere, (jo så længe at der ikke er nogen som har viden om dette er sket så kan det betragtes som en nyhed)
og at du ikke vil tvinge dine skribenter til at skrive om CoD:WaW, da de ingen kompetence har til dette. (Nopzen (som har lige så meget kompetence som jer andre) har da skrevet en fin nyhed om dette uden problemer og på rekord tid)

Og hvordan kan du vove at påstå der ikke er nogen som har henvendt sig til dig ?
jeg skrev direkte til dig på xfire i forgårs da mine forsøg på at henvende mig til alle codgamings skribenter blev afvist konstant!

Så ærlig talt lenny LAD NU DEN IKKE EKSISTERENDE GLORIE VÆRE!

ps. Nuke dette om du vil men den er gemt og vil blive postet igen i så tilfælde, da det er et utroligt negativt tegn at man afviser at vide noget som helst om dette og hvis man bare havde henvendt sig til dig så var nyheden blevet skrevet.
LennyBoy | CoDGaming.dk
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 17:55
34
Ja Nopzen har skrevet en nyhed om det. Det har intet med om hvor vidt jeg ikke vil tvinge nogen skribenter til at skrive om noget de måske er fuldstændigt ligegyldigt..

Og så bare lige for at gentage mig selv; "Hvis du henvendte dig til mig, da det skete, skal du nok se at jeg havde skrevet om det..." Og nej det var ikke i forgårs det skete.. Det er nærmere en uge siden det skete.

Men anyways du kan jo tydeligt vis stadig ikke kende forskel på offentlige samtaler og private samtaler.. En PM må jo stå for Public Message hos dig... Så blev man jo bare så klogere.. Men godt jeg kan "belærer" dig lidt..

Noget helt andet er at det her er ved at være lige lovligt offtopic. Hvis du har flere kommentare til mig thimse, så smid det i en PM.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Hunden | pwnies
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 19:08
35
Nu havde jeg django så skrevet en nyhed om det, før han blev kicked.
Redigeret: Søndag d. 10. maj 2009 - kl. 19:08
LennyBoy | CoDGaming.dk
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 19:29
36
Huh? Er du Django? Havde Django skrevet om det? Eller?
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Hunden | pwnies
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 21:18
37
Django havde skrevet en nyhed, men den blev slettet da serveren blev flyttet. Hvilket tumpen jo ikke havde set, så derfor havde han ikke gemt en kladde på sin computer :P
LennyBoy | CoDGaming.dk
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 22:15
38
Skulle han bare have sagt, så havde jeg hevet nyheden ud af den gamle database.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Hunden | pwnies
Mandag d. 11. maj 2009, kl. 01:44
39
ah, træls.. men det går nok alt sammen :-)
Django
Mandag d. 11. maj 2009, kl. 04:46
40
Ah :D Men havde skrevet meget lidt, lineup og vejen dertil. Så mon ikke jeg overlever ;)
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
LennyBoy | CoDGaming.dk
Mandag d. 11. maj 2009, kl. 18:32
41
Godt nok :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Django
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 12:43
30
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
aRNOLDIZER/mariNe
Søndag d. 10. maj 2009, kl. 12:44
31
nopzen | IRL
Tirsdag d. 12. maj 2009, kl. 13:50
42
Skal vi ikke bare lad dette enme, da et lignende emne er kommet op tidliger. Vil du / i have postede en nyhed omkring et eller andet tilfældigt (Dog med noget relevans), så skrive til en skribent, afviser de dig hør en anden om de har tiden, og om de syntes det er relevant.

Lige til CB OC Cod:waw den var lidt relevant, og det bliver en lang muder kastning omkring hvem der har sagt hvad (eksempel "Forbudt med kritik" tråden). Lad det ligge get over it, den er postede og jeg gjorde med glæde.

LAD OS ALLE HYGGE *MØS MØS*!!

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.115919828415