*Tilbage
Gamelaunch.dk - din esport leverandør

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Hold? :D(3)
Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Call of Duty » Call of Duty 4

Sidste indl�g

Banned på |DH| server

Jeg ved ikke med jer mennesker, men I love CoD4

Så selvfølgelig skal der os games ffa. Dog er jeg blevet permanent banned hos Danish Hawks server. For en eller anden grund forstår de ikke hvad bunny hop er, og deres spillere whinede selvfølgelig over hver eneste der var derinde gjorde det.
Så jeg var så sød at prøve at forklare hvad det hele var, også !!!puff!!! Så var der sku ikke adgang til den server mere :D

Er det bare mig der er uheldig med at spille på en server der ik har så meget kendskab til bunny jumps, eller sker det tit?
Flere |
rabioN | echoFX Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 00:19
kanaljan
Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 01:46
1
vIldt bunny x)
*spam* here plz.
Hostile Friktion
Kasper
Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 08:46
2
Sker tit hvis du spiller på de mere "gammeldags" danske klaner.
cYan
Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 10:58
3
surt, men join en af de andre 15,000 COD4 pub servers der er?...
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
rabioN | echoFX
Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 11:23
4
Problemet er hvis det er at det viser sig at de 10.000 af de 15.000 har samme problem :D

cYan
Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 12:02
5
Så har du stadig 5000?! :D

Den sidste stak af...
droob
Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 12:22
6
Kom ind på Deadlyforces mange servere, ikke et dårlig sted at bruge sin fritid.

Mange gode gameres, og trick jumping er intet problem, kun glitching :)
Member of DeadlyForces
Lans: i36 in Birmingham
Vengse | CoDGaming.dk
Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 12:27
7
Lad være at spille på noob server, så bliver du heller ikke bannet for noobting. ;)
Jeg er ONDT god.....til at være dårlig. ^^
rabioN | echoFX
Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 12:35
8
Jamen det mere fordi det er danske servere, og så mange er der heller ikke af dem, så vidt jeg ved? :)
cYan
Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 13:13
9
http://www.game-monitor.com/search.php?vars=&game=cod4&location=DK&num=100

105 styks...
Den sidste stak af...
Vengse | CoDGaming.dk
Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 16:42
11
Nej det er sikkert ikke. Og de fleste af dem der er er sjældent fyldt op. Endnu en grund til at vælge nogle af de mere pro klaners servere. Der får man modstand, der er masser af folk på og man bliver ikke bannet fordi dem der har serveren er noobs. :)
Jeg er ONDT god.....til at være dårlig. ^^
RalF
Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 16:35
10
hmm bj i cod4? har jeg sku aldrig set, det må sku være en myte
rabioN | echoFX
Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 18:06
12
Det ses egentlig kun mest på spillekonsoler, men det er egentlig hvor du bliver ved med at hoppe 50000 gange i mens du skyder, eller os er der det trick hvor du kan hoppe silence frem, men det er vidst ret svært, selv for de bedste :)
DD-RAZOR
Onsdag d. 13. maj 2009, kl. 21:59
13
Det er da fordi at noobs ikke kan ramme folk der hopper om hjørner hehe
så gør som tidligere nævnt, find nogle ordentlige servere og prepare for some asswhupping ;-)
denpas
Mandag d. 18. maj 2009, kl. 12:39
14
Tror du ikke problemet ligger i fortolkningen ??

Imo hop og skyd er bare provokerne, men hvis du hopper konstant mens du skyder så er det imo bunny..

Nogen tager det vildt seriøst, spillede tit med en clan der hed Gurkha i cod2, de skiftede så over til Bf2 og da de så kom "tilbage" blev de vildt sure over at folk hoppede rundt om hjørnerne og skød.. de havde lige glemt hvordan de selv spillede cod2 før deres bf2 tid..

btw har du evt snakket med DH om det ?

Redigeret: Mandag d. 18. maj 2009 - kl. 12:40
PatR
Mandag d. 18. maj 2009, kl. 18:33
16
Imo hop og skyd er bare provokerne, men hvis du hopper konstant mens du skyder så er det imo bunny..

-

fact er at quake enginen kan abuses. men bunnyjumps er ikke bare at spamme din spacebar. bunnyjumping er hvor du laver en serie timede hop til at give dig et fart boost. og hvis du står og hopper manisk i cod4 så går det bare langsommere :D så det med at bunnyhoppe i cod4 duer ikke. altså ellers må alle de hardcore noobs da smide sensen højere end de 50 de allerede har så de måske kan følge med :D?
denpas
Mandag d. 18. maj 2009, kl. 20:32
17
Det er vel som du fortolker det, jeg syntes det at bunny jump er lige så meget at hoppe konstant for at undgå at bliver skudt som feks at hoppe konstant i en ild kamp..

syntes der er en uskarp grænse for hvad der er Bunny og hvad der ikke er.. imo..

men jeg er nok osse mere tilbøjlig til at skrige Bunny jumper, hvis udfaldet er at jeg dør, kontra hvis jeg nakker en anden spiller.. tror det har noget at gøre med at jeg hader at tabe..

igen man kan osse bare slå det op på wikipedia.org (bunny hopping) så kommer der en lang forklaring..

uanset hvad så er det pisse provo at dø til en der "hopper" :P
cYan
Mandag d. 18. maj 2009, kl. 23:40
18
Nej der er en klar defination på hvad BUNNYJUMP er, der er ikke en skid "uskarp grænse".

Alle dem der tuder over det i cod spillene har intet forstand på gaming. Man kunne bunnyjump i COD2 før patch 1.2, men alle andre cod spil har ikke haft en skid bunnyjump.

Præcist det samme som i CS hvor alle newbies siger russer er forbudt, men hvis det er forbudt, hvorfor bruger samtlige pro gamers det?

Redigeret: Mandag d. 18. maj 2009 - kl. 23:41
Den sidste stak af...
denpas
Onsdag d. 20. maj 2009, kl. 18:58
19
OG hvad er så bunny jump så ??
cYan
Onsdag d. 20. maj 2009, kl. 19:19
20
Man hopper fra side til side som en idiot på X. På den måde kan man komme hurtigt frem og hoppe længere....

Ved alle der har gamet i bare få år, ellers har de satme levet under en sten.
Den sidste stak af...
denpas
Fredag d. 22. maj 2009, kl. 12:03
21
Den fortolkning kendte jeg så godt (thanks to wikipedia), men det er bare sjovt at folk så fortolker det som:

En idiot der hopper for at undgå at blive skudt.. måske hænger det samme med at det i nogen liga er nævnt som bunny jumping..

Eneste forklaring jeg kan give er at efter som man ikke kan bunny og få mere fart på, så er bunny blevet fortolket i CoD til at være idioter som hopper som en sindsyg for at undgå at bliver ramt.. Hvilkent osse kan være provo nok hvis man så selv dør :P

Somand | AaB
Mandag d. 18. maj 2009, kl. 14:02
15
var også lige inde på deres server og hoppede engang og skød en og de skrev man ikke måtte bunny jumpe.. suk altså det er en del af cod at hoppe hvis ikke man kan lige det spil cs.. :D

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.0805680751801