Skal vi her på CoDGaming.dk have os en gratis flyvetur til Mallorca?
Hvis vi skal, så tilmeld dig nu, så vi kan komme med i konkurrencen om at vinde! Der er kun få fyldte fly, så vi skal igang og have udfyldt alle 40 pladser NU!
Desværre Drenge,
Hvis jeg skal rejse nogen steder , så kan jeg køre...
Det lyder måske Pattet men Jeg er sku bange for at flyve... ;/
Har ALDRIG nogen sinde fløjet før, , så jeg regner ikke at tage med ;(
Jeg vil da sige at det at flyve er da 100 % federe end at køre i en varm bil som svinger og du kan faktisk ingenting lave.
I et fly kan man spille nogle spil, Der er mad wiie <3 ( fly mad ftw ). Og man kan altid sove, + det er også rart at flyve :=) You should try it :D
Vi har som I nok har opdaget, ikke vundet hovedpræmien.
Men enten så har jeg modtaget en meget snedig spam mail eller også har jeg vundet 2 billetter til destinationen. Ved intet om hvornår eller hvor længe.
Der står intet specifict om vores fly, men det ligner også mest af alt en standard mail der er sendt rundt til flere. Men hva pokker.. Jeg holder øje med både min mail indbakke og om jeg modtager et gavekort via snail mail.. Opdaterer her når der er sket nyt i sagen :)
Bedre sent end aldrig! Jeg har modtaget et gavekort på to billetter til Mallorca.
Det vi skal have fundet ud af nu, er hvordan vi skal beslutte os for hvem der skal med mig og hvor længe vi skal være dernede, da billetten ikke sætter nogen grænse for det.
Rejsen skal dog bestilles i rigtigt god tid og skal være inden nytår.
Nogen der har nogen gode forslag til hvordan vi får fundet ud af det på den mest fair måde?
Jeg har været ved at tænke på at det skal være et tilbud til alle dem der deltog i den oprindelige konkurrence og så kan vi så trække lod blandt dem, der melder sig.
Og da det som sådan er mig der har vundet, tillader jeg mig at suverent bestemme længden på rejsen, da min pengepung begrænser det lidt.
Jeg mener også at vi skal stemme, og da MarX er den mest rationelle og fornuftige person, som nogensinde har bevæget sit lem på CoD-scenen stemmer jeg som ham på Stefan Geisler. Jeg tror også at han er din type Lenny!
Like mig på Facebook: www.facebook.com/guanaz
Følg mig på Twitter: www.twitter.com/guanaz <3
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!