*Tilbage
World of Warcraft - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Hold? :D(3)
Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Call of Duty » Scenen

Debat l�st

Flyttet: Alle clanleder læs dette emne om -->>>> Anti-Clan-Jumper Gruppen

Hej allesammen.

Jeg vil fortælle om en ny ting der er kommet.

Clanerne ShaQ og GP er gået sammen om at oprette Anti-Clan-Jumper Gruppen. Det er et tilbud til at clanledere for at vi har et sted og snakke sammen frem og tilbage, hjælpe/advarer hinanden hvis der er spillere man ikke ønsker skal ødelægge noget for andre.

Hvis i vil have mere info skriv til mig eller Wanted fra GP via info i bunden

=-Gp-=Wanted X-fire= wanted606
-ShaQ- Zatlan X-fire= zatlan1985

Håber alle ser dette som et godt initiativ.
Se også vores hjemmeside som vi snart flytter til nyt domæne på http://anticlanjumper.informe.com/portal.html

Alle claner er velkommen i gruppen.
Flere |
Zatlan | [ShaQ] Torsdag d. 25. juni 2009, kl. 02:26
Hunden | pwnies
Torsdag d. 25. juni 2009, kl. 10:26
1
Fint initiativ. Held og lykke med at få det op at køre :-)
RB
Torsdag d. 25. juni 2009, kl. 12:08
2
Lyder spændende, held og lykke! :o)
InvadingArmy
Torsdag d. 25. juni 2009, kl. 14:16
3
Dette indl�g er blevet slettet af en administrator
cYan
Torsdag d. 25. juni 2009, kl. 15:47
5
aldrig nogen derinde! :(
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
InvadingArmy
Torsdag d. 25. juni 2009, kl. 23:49
6
true dat. sidder på holdets vt istedet ;D
Ghozt | CoDGaming.dk
Torsdag d. 25. juni 2009, kl. 15:31
4
Kan ikke se noget galt i hvis claner gerne vil vide noget om evt. nye medlemmer.
Det kunne selvfølgelig klares ved bare at kontakte de gamle klaner spilleren har været med i men det er stadigt et godt initiativ :)
der er da ikke noget mere irriterende end en spiller smutter lige efter at have joinet og man så bagefter finder ud af han har været i 5 andre klaner over de sidste 2 md.....
Flunkii
Fredag d. 26. juni 2009, kl. 13:19
7
Ja GhoztMaker det er mega nedern. :( God ide!! =)
Zatlan | [ShaQ]
Fredag d. 26. juni 2009, kl. 16:43
8
Jeg håber bare snart claner melder sig på banen da det er et rent tilbud til alle. Der er rigtigt mange claner der er interesseret det må man sige, vi skal bare nå så langt at folk faktisk melder sig under fanen hvis man jeg sige det sådan.
Regulator
Søndag d. 28. juni 2009, kl. 21:29
9
Det er fint nok men det virker bare ikke i det virkelige liv. Alle jumper, sådan er gaming bare
Mygun.dk
Buy your hardball guns here :)
Hunden | pwnies
Søndag d. 28. juni 2009, kl. 22:32
10
Vil da vove at påstå at alle ikke jumper. Der er dog en del der gør, men alle er måske lige i overkanten :P
Regulator
Søndag d. 28. juni 2009, kl. 22:36
11
tættere på alle end ingen :D
Mygun.dk
Zatlan | [ShaQ]
Mandag d. 29. juni 2009, kl. 01:33
12
Jamen hvorfor kan man ikke gøre det på en ordentlig måde. Jeg ville ikke sige noget til et af mine members hvis de kom og sagde til mig at de gerne ville skifte, så ville jeg lade dem gøre det. Det er bare vigtigt for mig at de kan komme og fortælle mig det. Så man ikke lige pludselig kommer på nettet og ser at alle members er gået er det særligt fedt nej. Jeg kan godt se at folk kan lide og Jumpe men hvorfor ikke fortælle sin clan om at man ikke er tilfreds der hvor man er?
bobbelcopter
Torsdag d. 2. juli 2009, kl. 21:23
13
nogen gange er dem man spiller sammen med bare ludringe og man har et bedre tilbud, og hvis det at man leaver skaber nogen gnidninger samt dårlige rygter etc. så kan jeg godt se men hellere bare skrider uden at sige noget hvis resultatet er det samme. dette er selvfølgelig afhængende af hvad for en clan man nu er i :ppp
wanted
Lørdag d. 18. juli 2009, kl. 15:49
14
tjae....

jeg kan godt se jeres synspunkter... men som den anden der har startet det her op kan jeg sige jer at vi har allerede gjort et stort indhug i at få folk til at holde op...

flere css spillere har måtte gå uden clan i op til en uge før vi har sagt god for at de måtte joine en ny...
og det tyder jo på en fremgang indenfor at få stoppet clanjumperiet...
den der med at alle gør det fordi sådan er gaming verdenen, den kan man jo ikke buge til noget... hvis det skal lykkes skal folk gøre en indsats, og det vil jeg håbe der er nogen af jer derude som er parat til at gøre....

Wanted over and out
simsim12345 | [GG]
Søndag d. 2. august 2009, kl. 04:13
15
puhaa, først og fremmest synes jeg at det er fantastisk fint at GP og ShaQ tager et initiativ til at gøre noget nyt for gaming verdenen. men jeg synes det er en hel forkert drejning alt det her har taget sig. jeg var fornyligt inde på ACJ's hjemmeside og lagde lynhurtigt mærke til det første indlæg som var omkring reglerne. jeg kiggede nysgerrig efter og den første regl der dukker op er:

1: Et medlem der forlader clanen får 1 måneds karantæne fra alle claner der er med i ACJ Gruppen, og bliver indskrevet på forum under .

i mit hoved er det bare en total forkert regel. hvis jeg har et ønske om at leave en clan er det på grund af at jeg ikke føler mig tilpas eller tryg ved clanen. hvis denne clan så er er medlem af ACJ må jeg ikke ha' en mulighed for at joine en anden clan i løbet af den næste måned.

Man kan også se det på den anden måde. lad os nu sige at jeg har været medlem af GP i godt 1år, og jeg synes ShaQ er lidt skarpere i kanterne og ønsker at flytte skal man så vente et måned? Jeg vil jo alligevel komme ind,q;

Konceptet ACJ vil aldrig komme til at virke, hvis ikke i laver nogen regler som virker og er rimelige. Lige nu føler jeg at det I prøver på er at få folk til at blive i deres claner selvom de ikke føler sig tilpasse. Det vil svarer til at en dreng som mig, f.eks. følte sig ekstremt dårligt behandlet af en clan eller måske bare ikke følte sig tilpas, også man så hellere ønsker at blive end at hoppe ud? fordi man vil undgå de "hårde" straffe som Zatlan har fået indskrevet på den flot designede hjemmeside.

En ting vi forhåbentligt allesammen er enige om er at gaming skal være sjovt, og hvis man ikke synes at man har det godt i en clan så skal man heller ikke være der!

hvis man er uheldig at komme ind i en clan som man ikke bryder sig om 3 gange i streg kommer man ind på en liste på ACJ's hjemmeside hvor der står "WANTED! HOLD JER FRA SIMI FORDI HAN FORLOD 3 CLAN'er PÅ ET MÅNED"

håber iforstår nogen af mine synspunkter

m.v.h Simon "Simi<3" Chirstensen

Redigeret: Søndag d. 2. august 2009 - kl. 04:17
Regulator
Søndag d. 2. august 2009, kl. 12:16
16
Tror ikke det er noget du skal være nervøs for. Det kommer ALDRIG til at være sådan blandt de seriøse hold i DK. Det er altid de små og som ofte hygge klaner at der bliver opfundet alle mulige sære regler.

Det er gaming og folk jumper sådan er det bare. End of story
Mygun.dk
aRNOLDIZER/mariNe
Søndag d. 2. august 2009, kl. 12:33
17
ACJ konceptet, kommer kun til at fungere på deltidsspillere og folk som hygger sig på public servere, hvilket der også er blevet skrevet før.

Hvis man bare på nogen måder vil ind og spille på et lidt mere seriøst plan, så duer reglerne minimalt, eftersom 90% af de danske klaner "stjæler" spillere fra de andre hold;) Sådan er det bare.

Jeg tror ikke man skal være nervøs for at komme på WANTED listen, personligt ville jeg have været ligeglad;)

//mariNe - ALT er skrevet ud fra min egen holdning
Danmarks diva og cåhnt no.1
Jeg er den lækreste i verden, måske lige på nær ...
z1n0 | CKRAS
Mandag d. 3. august 2009, kl. 11:57
18
Anti-Clan-Jumper Gruppen?!?!?!?!??!?!

hahahHAHAHAhAHAHAHahahaHAAHaa
twitter.com/z1n0
Gozuu
Mandag d. 8. marts 2010, kl. 11:22
19
Det mest latterlige koncept for en 'Anti-something' gruppe jeg nogensinde har hørt om. Dette er værre end Greenpeace.
Guana | CKRAS
Mandag d. 8. marts 2010, kl. 11:26
20
Er du klar over at du refreshede et indlæg fra august sidste år? omgz0r -.-'
Like mig på Facebook: www.facebook.com/guanaz
Følg mig på Twitter: www.twitter.com/guanaz <3

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
4.12863612175