7/23/2009 9:37:50 PM [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Madsen spiller lige pcw ....
7/23/2009 9:38:06 PM Madsen [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Okay... Kan du evt. skrive når du er færdig
7/23/2009 9:38:17 PM [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Madsen hvem er du ?
7/23/2009 9:38:47 PM Madsen [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Hvis jeg nu siger General Dybfrossen And *** Hvad siger du så? Og løb nu venligst ikke fra det du selv har startet m8
7/23/2009 9:39:15 PM [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Madsen Og løb nu venligst ikke fra det du selv har startet m8 ?????????
7/23/2009 9:39:57 PM Madsen [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Ja... Jeg snakkede lige med Reaper som har bannet mig fra Xziles efter en beskyldning som enhver skriv pænt ved jeg ikke har gjort... Svinet Xziles på jeres servere.. Det ved du vist godt at det er en fejl.. Ikk'?
7/23/2009 9:41:08 PM [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Madsen nope ...... kender ikke umidbart noget til sagen
7/23/2009 9:41:16 PM Madsen [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Nå, den kom ellers fra dig -!
7/23/2009 9:44:46 PM Madsen [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Ja du kan starte med at fortælle hvorfor du har sagt som du har sagt? Er det fordi jeg skrev famili-klanen sux efter mit navn?
7/23/2009 9:44:56 PM Madsen [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Jeg vil bare gerne vide hvorfor du gjorde det !
7/23/2009 9:45:52 PM [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Madsen gjorde hvad ? det har jeg ikke helt fanget endnu ?
7/23/2009 9:46:14 PM Madsen [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Sagt at jeg har svinet Xziles til på JERES server som jeg ALDRIG spiller på
7/23/2009 9:47:08 PM [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Madsen hvor har du det der fra ?
7/23/2009 9:47:17 PM Madsen [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Reaper !
7/23/2009 9:47:56 PM [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Madsen jamen så er det jo reaper som du skal have fat i ..... for genkender ikke det der ......
7/23/2009 9:48:37 PM Madsen [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Reaper sagde til mig at grunden til at jeg blev bannet er fordi du har sagt at jeg har svinet xziles til på jeres server ^o)
7/23/2009 9:49:05 PM [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Madsen JERES server som jeg ALDRIG spiller på ????? hmmm så må der vist være en anden som kalder sig præsis det samme som dig ....
7/23/2009 9:49:22 PM Madsen [F-K] Elektra Percy KL [TFF] General Dybfrossen And *** ??? Jeg tvivler
7/23/2009 9:49:38 PM Madsen [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Før kendte du ikke til sagen.. Nu gør du.. eller hva?
7/23/2009 9:49:40 PM [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Madsen det gør jeg også
7/23/2009 9:49:53 PM Madsen [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Jeg spiller ikke på jeres servere
7/23/2009 9:53:06 PM [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Madsen nej du har aldrig spillet på vores servere .... det er derfor at jeg meget nemt genkender navnet General Dybfrossen And og jeg spiller ellers MEGET sjældent på andre servere end vores ! så den køber jeg ikke .... og hvad angår hvad reaper siger og ikke siger har ikke noget med mig at gøre ..... og uanset hvad jeg siger er det xziles problem og valg om du forsat skal være bannet eller ej ...
Madsen sagde (9:47 PM):
Reaper !
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] sagde (9:47 PM):
jamen så er det jo reaper som du skal have fat i ..... for genkender ikke det der ......
Madsen sagde (9:48 PM):
Reaper sagde til mig at grunden til at jeg blev bannet er fordi du har sagt at jeg har svinet xziles til på jeres server
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] sagde (9:49 PM):
JERES server som jeg ALDRIG spiller på
????? hmmm så må der vist være en anden som kalder sig præsis det samme som dig ....
Madsen sagde (9:49 PM):
General Dybfrossen And *** ???
Jeg tvivler
Før kendte du ikke til sagen.. Nu gør du.. eller hva?
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] sagde (9:49 PM):
det gør jeg også
tvivler altså
Madsen sagde (9:49 PM):
Jeg spiller ikke på jeres servere
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] sagde (9:53 PM):
nej du har aldrig spillet på vores servere .... det er derfor at jeg meget nemt genkender navnet General Dybfrossen And og jeg spiller ellers MEGET sjældent på andre servere end vores ! så den køber jeg ikke .... og hvad angår hvad reaper siger og ikke siger har ikke noget med mig at gøre ..... og uanset hvad jeg siger er det xziles problem og valg om du forsat skal være bannet eller ej ...
Madsen siger (9:55 PM):
Så hør dog her kvinde !!!
General Dybfrossen And ***
Er så skriv pænting unikt at alle husker det! Jeg spiller ALDRIG på jeres lorteservere fordi i er så skriv pænting lamme i hovedet og banner alle som bare siger "skriv pænt"..
Jeg kan endda bevise det på min historik, så enten siger du sandheden ellers ryger det her direkte op på xziles forum !
Jeg kan modbevise ALT og jeg mener ALT hvad du siger !
Madsen siger (9:56 PM):
Er du sikker på at den her "krig" skal føres, fordi så taber du!
Det garantere jeg
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (9:59 PM):
Sidder du og truer mig ?
Madsen siger (9:59 PM):
Ja.. Med at smide det op på xziles forum.. JA dét truer jeg dig med
Enten siger du sandheden ellers ryger det på forum med screenshots og alt muligt
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:01 PM):
javel ....men søde det er jo et frit land vi lever i så du gør vel det som du føler at du skal og jeg gør det som jeg føler jeg skal ..... det hedder "Den fri vilje" ......
Madsen siger (10:01 PM):
Men dit navn bliver plettet !
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:01 PM):
mere har jeg ikke at tilføje .....
Madsen siger (10:01 PM):
Du snakker udenom.. først kender du intet til sagen.. Bagefter ved du altting
Der er flere faktorer i det her
Madsen siger (10:02 PM):
Du er 41 år og sidder der og lyver, og hvis du tror at jeg ingen magt har over jer, så tager du fejl
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:03 PM):
jamen du er sikker en fantastisk fætter tillykke .....
Madsen siger (10:03 PM):
Jeg har flere hjemmesider KUN om counster strike gaming som har over 60.000 besøgende hver måned... 1 artikel om at i lyver og bedrager samt ikke holder aftaler mm... Så er i færdige som reelt klan...
Reel*
DU snyder mig og får mig bannet
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:03 PM):
men søde du er jo ikke vel ......
Madsen siger (10:04 PM):
Pff...
Hvad er jeg ikke?
Madsen siger (10:05 PM):
Du har ikke tænkt dig at sige sandheden så?
Madsen siger (10:06 PM):
Indrøm at jeg ikke har sagt det !
ffs
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:08 PM):
prøv nu og hør her klaphat ....... hvis du er bannet på xziles server er det 100 % op til ledelsen xziles om hvorvidt du skal unbannes eller ej ..... så det er der du skal henvende dig !!! og længere er den ikke !!!
Madsen siger (10:08 PM):
JO den er længere!!!
Fordi det er DIN skyld og KUN din skyld !
Madsen siger (10:09 PM):
Jeg bliver unbannet uanset hvad fordi den her samtale siger at du lyver ved at du siger at du ikke kender til sagen men pludselig gør du
Jeg kan også sagtens vente 7 dage på et unban, men så lang tid går der bare ikke
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:09 PM):
hvorfor er det at du syntes at jeg lyver ?
Madsen siger (10:11 PM):
Okay... Nu skal jeg lige give dig beviserne:
1. Jeg spiller aldrig på jeres servere, og det kan bevises at jeg ikke har været på jeres servere i præcis 5 måneder og 17 dage
2. Jeg ville aldrig svine en klan til som jeg selv overvejer at ville være medlem i og jeg ligger nummer 9 i top 15 i..
3. Jeg ville aldrig nogensinde svine en klan som jeg kender så mange i og har det godt med.
Mere?
Jeg kan blive ved !
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:12 PM):
men du spiller aldrig på vores servere ?
Madsen siger (10:12 PM):
Jeg blev bannet for 5 måneder og 17 dage siden fordi jeg skrev skriv pænt dig til en...
Vil du fortælle mig at det er 5 måneder siden at jeg svinede Xziles lige pludselig?
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:13 PM):
det må reaper jo vide .....
Madsen siger (10:13 PM):
Ja reaper sagde igår
eller i forgårs
Madsen siger (10:14 PM):
41 år - kæft hvor skummelt... DU vil virkeligt virkeligt fortryde det her
FK vil satme få et dårligt ry..
60.000 besøgende om måneden og alle ser artiklen
Jeg lever af hjemmesider
Er du seriøst sikker... 1 chance til et svar.. Jeg smutter nemlig nu
Og gemmer det hele
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:14 PM):
hvad er det jeg skal være sikker på ?
Madsen siger (10:15 PM):
Madsen siger (10:16 PM):
At du siger til reaper at jeg sviner dem til..
lad vær at spille dum
det bliver bare værre
Madsen siger (10:17 PM):
Når vi snakker online ting - så er det mig der har magten... danske sider som arto, gratisspil etc. kan konkurrere med mig..
Madsen siger (10:18 PM):
Men en person som dig ødelægger kun sig selv
skriv pænting løgnerbitch
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:18 PM):
jeg det har jeg ikke svaret dig ...... jeg svarede dig "7/23/2009 9:41:08 PM [F-K] Elektra Percy KL [TFF] Madsen nope ...... kender ikke umidbart noget til sagen" ..... det betyder på dansk at jeg errindre jeg ikke umidbart noget om ......
Madsen siger (10:19 PM):
Du er for lam..
Elendigt !
Du snakkede med reaper igår, men idag kan du intet huske?
hvordan synes du det lyder?
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:19 PM):
kommunikere du altid så kultiveret ?
Ja - fordi jeg kan !
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:19 PM):
tillykke du er dygtig !!!!
Især når en eller anden taber-so lyver og spiller åndsvag
Pas nu på dame
Madsen siger (10:20 PM):
Nej du har ret... ER åndsvag
farvel
jeg har ikke tænkt mig at spilde mere tid på dig.. Fedt at du kunne ødelægge FK
Kæft du er dum..
sikke en dum lille møgso du er mand !
Har aldrig oplevet nogen så dum
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:21 PM):
nej sidder også stadig undrende ........ overfor hvad denne samtale gik ud på ......
Madsen siger (10:22 PM):
det vil du mærke... bye bye...
altså på klanen
truer dig naturligvis ikke IRL
[F-K] Elektra Percy KL [TFF] siger (10:23 PM):
nej da for det er du abenbart ikke mand nok til .....
Madsen siger (10:23 PM):
Så du kunne melde det...?
Jaja - det er godt med dig gamle gamle dame
hvorfor skulle du bekymre mig IRL?
Det er et spil ! Men folk skal bare ikke lyve
hej hej
ja så var det har jeg fløj i flint og nu kommer anden del hvor jeg kontakter Reaper for at høre hvad han kender til sagen....
john/Cleaner CL sender:
Xziles Reaper siger:
nej har jeg ikke gjort så vidt jeg ved da jeg ikke snakker med nogen fra F-K efter den sidste behandling jeg fik
Xziles Reaper siger:
der er virus på filen
Xziles Reaper siger:
mit virus program blokerer filen
Xziles Reaper siger:
den siger der er virus på
john/Cleaner CL siger:
hvaaadddd øjeblik scanner den lige her og fixer
Xziles Reaper siger:
ok
john/Cleaner CL siger
så nu er der ikke noget her
john/Cleaner CL sender:
Xziles Reaper siger:
nu kan jeg læse det
Xziles Reaper siger:
læser det lige igennem
john/Cleaner CL siger:
det er bare hvis ikke du har snakket med elektra så er han da total fuld af lort og hun ved ikke jeg undersøger det
john/Cleaner CL siger:
ok
Xziles Reaper siger:
oka aner intet om det overhovedet
john/Cleaner CL siger:
ok det vil sige at han er fuld af løgn
Xziles Reaper siger:
vidste ikke han kunne finde på det men han fik et ban fordi han altid brokker sig og sviner folk til han fik grunden skriv pænt
john/Cleaner CL siger:
og han er da ikke for klog at høre på
Xziles Reaper siger:
for vi gider ikke hans opførelse
Xziles Reaper siger:
nej det er han ikke hehe
john/Cleaner CL siger:
nej vi har bannet ham D. 10/11 08 så jeg kunne ikke forstå hvis det var inde hos os medmindre det var for et år siden
Xziles Reaper siger:
ved seriøst intet om det men vi gider ham ikke og han blir perm bannet istedet
john/Cleaner CL siger:
må jeg smide den op inde på jeres forum så folk kan se han er skriv pænt og jeg vil smide den op hos dem vi spiller sammen med for at de ikke skal stole på ham
Xziles Reaper siger:
jeg smider den lige selv op der e virus på vores hp så ingen kan komme ind
Xziles Reaper siger:
jeg skal have fjernet den virus men smider den op lige så snart jeg har fået fjernet virusen og jeg kopierer den her samtale hvis det er
Xziles Reaper siger:
?
Xziles Reaper siger:
men m8 hvis der er mere skriv til mig over steam for skal ind og træne nu
dette kommer fra frinds er bare en fortsættelse..
F-K] Cleaner CL [TFF]: ok det er bare iorden og bare smid samtalen med
Xziles|Reaper [CL]: skal jeg nok
[F-K] Cleaner CL [TFF]: tak
ja sådan er den gode dybfrosne and altså dette er lagt op på alle de klaner s hjemmesider jeg kan huske hvis i kender nogen må i meget gerne copy/paste det til andre hjemmesider for sådan en skriv pænt skal fanme ikke true min klan eller andres med alt hans LORT
Det eneste jeg undrer mig over er, hvordan en 41 mand ikke har nok mening i livet til at bare at sidde og spille spillet istedet for at orke et magt raseri.
Altså, kom nu! Spil nu bare spillet istedet for at sidde og bekrige hinande, kan sku da ikke være så svært! Sygt at i banner hinanden fra jeres server, jeres server i skal gøre hvad i nu vil, men værre er det jo heller ikke. Spil noget meningsløst public et andet sted.
EDIT: Tilmeld jer dog istedet til codligaen, så i liver noget der har mening! www.codgaming.dk/liga
Altså, kom nu! Spil nu bare spillet istedet for at sidde og bekrige hinande, kan sku da ikke være så svært! Sygt at i banner hinanden fra jeres server, jeres server i skal gøre hvad i nu vil, men værre er det jo heller ikke. Spil noget meningsløst public et andet sted.
EDIT: Tilmeld jer dog istedet til codligaen, så i liver noget der har mening!
www.codgaming.dk/liga