*Tilbage
World of Warcraft - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Hold? :D(3)
Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Call of Duty » Scenen

Sidste indl�g

SLAP vs GunPlay

Efter det er blevet annonceret at SLAP vælger at køre med en Day of Defeat:Source turnering istedet for en CoD4, har jeg valgt at følge mit gamle community for at se hvordan det er blevet taget imod. (dayofdeat.dk)

Problemet er blot at de (når jeg siger "de" er det fordi det er stablet op af folk fra DoD:S communitiet selv) afholder et lan 3 uger efter, nemlig Kwazq #3 - hvor det kun koster under halvdelen at deltage samtidig med de garenteret får højere pengepræmier. Dette er LAN'ET for dem, og derfor har de ikke som sådan i sinde at komme til SLAP og flere udtaler selv at de ville være godt tilfredse hvis blot 4 holder vælger at møde op til SLAP. Dette kan SLAP da på ingen måder få en turnering til at køre på og må siges at være ret mislykkedes hvis der ikke kan skrabes flere hold sammen.

Så er det jo at det danske CoD community skal tage sig selv i nakken HVIS vi mener vi kan samle 3 gange så mange hold og derfor få stablet en turnering på benene, og jeg skal gerne stå for en række admin opgaver hvis det er hvad der kræves.

Ihvertfald så jeg gerne et SLAP lan med nogle penge som præmie, hva siger i andre? Eller skal der satses på GunPlay?
Flere |
zENTSE Tirsdag d. 1. september 2009, kl. 11:22
RalF
Tirsdag d. 1. september 2009, kl. 15:12
1
Syntes ikke rigtigt man skal satse på slap, eftersom GUNPLAY har valgt at smide cod4 på deres program... ville næsten være dumt at brænde en bro til evt. flere lan events. kunne vel snakke om at tage det op til næste slap? d-_-b

slap har altid haft lorte timing med deres lans

ligger altid tæt på et eller andet cod lan
eller siger de tager cod med på deres program
1-3 uger før eventet.

Ved bare ikke helt ang. 5 dages lan --> ved sku ikke om jeg kan tage fri til det :p
KAPPR
Tirsdag d. 1. september 2009, kl. 15:44
2
Tbh tror jeg ikke de vælger at afholde tuneringer i 5 dage. Tror der er 2-3 dage tunering maks, resten er socialt og folk sætter måske nogle fun-tuneringer for sjovt op.

Vil os sige at vi skal satse på Gunplay, og ligesom bevise over for SLAP at cod communitiet ikke finder sig i at blive trashed :D

Håber vi kan deltage :)
zENTSE
Tirsdag d. 1. september 2009, kl. 17:22
3
Jeg kunne bare godt tænke mig en udmelding om hvornår selve turneringen så ligger, så man kan planlægge lidt mht arbejde og alt det værk!
WizzY | CoDGaming.dk Sektionsansvarlig
Tirsdag d. 1. september 2009, kl. 17:53
4
Helt enig!
Sektions Leder - CoDGaming.dk
NupZa | aNimus
Tirsdag d. 1. september 2009, kl. 18:41
5
jo,
syns det ville være fedt at komme til slap der kender man ligesom standarten med hvordan de køre ting Gunplay har de nogen siden holdt et LAN?
er det med promod? bliver det bare ligesom et hlparty?
5dage(for meget imo) jylland(jeg kan godt ofre mig til det mørke)
og hvilket regler bliver der spillet med til Gunplay lanet?
har fået intet nyhed omkring det? aner ikke hvem de er
man kender ligesom SLAP meget bedere og derfor ville jeg hellere
sate på et lan som SLAP
#LEGACY @ Qnet -
aRNOLDIZER/mariNe
Tirsdag d. 1. september 2009, kl. 22:13
6
http://www.codgaming.dk/851

Der var der en nyhed:P

personligt gider jeg ikke satse på slap mere, hvis de endelig kommer med cod4 vil jeg da også bakke op, men jeg gider minimalt sætte forventningerne op.

derimod vil jeg hellere til et lan som gunplay, som fra start satser på CoD og rent faktisk har givet præmier. Så ved man at de ikke laver en "slap"

Men en "slap" mener jeg at man skærer i præmie priserne osv fordi de efter 3 ugers varsel mente der kom nok folk.

Såå det er my cents
Danmarks diva og cåhnt no.1
Jeg er den lækreste i verden, måske lige på nær ...
Jacks0n | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 1. september 2009, kl. 22:23
7
jeg vil bare meget gerne sidde i sauna med alle jer andre
Hunden | pwnies
Onsdag d. 2. september 2009, kl. 02:57
9
Jeg vil også gerne sidde i sauna med dig
Enork | aM
Torsdag d. 3. september 2009, kl. 00:52
12
Troede det var os 2 :'(
Hunden | pwnies
Torsdag d. 3. september 2009, kl. 17:45
16
Er det da også! der er intet galt i at udforske med en trekant?
Enork | aM
Fredag d. 4. september 2009, kl. 13:16
18
Du er så fuld af gode ideer :)
kanaljan
Torsdag d. 3. september 2009, kl. 00:51
11
Jeg ville meget gerne være en sauna, så du kunne sidde inde i mig ;)
*spam* here plz.
Hostile Friktion
RalF
Torsdag d. 3. september 2009, kl. 00:52
13
Ville meget gerne sidde i en sauna, så i kunne sidde inde i mig :)
Jacks0n | CoDGaming.dk
Torsdag d. 3. september 2009, kl. 15:06
15
Så lad mig da sidde inde i jer alle sammen!!!
Vengse | CoDGaming.dk
Onsdag d. 2. september 2009, kl. 01:47
8
Jeg vil også heller bakke op om GP lan, fremfor et LAN der skodder CoD gang på gang. Denne omgang havde de endda sagt at CoD4 skulle med, så folk som f.eks. mig begyndte at bede om fri på arbejde. Men da LAN'et så blev offentlig gjort, viste det sig at være uden CoD4. Fuck dem!

GP all the way!!!
Jeg er ONDT god.....til at være dårlig. ^^
wanted
Onsdag d. 2. september 2009, kl. 21:14
10
Hey
Takker alle for respons og spørgsmålene. Ved der er blevet glemt noget under opsætningen af hjemmesiden. Det er som sagt første gang vi stiller noget i den her størrelse på benene, men vi trækker på erfaringer og hjælp fra mange i communitiet, med alle de ting vi ikke selv har lavet før. Og skulle der være nogen som har et input til visse ting som kunne forbedres, skal i være velkommen til at kontakte mig på xfire: wanted606.

Der bliver afholdt 2 cups i hver afdeling, altså både for css og cod.
Mandag til onsdag bliver der afholdt css turnering for 5 on 5 og cod turnering for 2 on 2.
Onsdag starter vi op med cod turnering for 5 on 5 hold og samtidig køres der css turnering for 2 on 2.
Tidspunkterne vil blive offentliggjort inden længe, og den endelige turneringsliste vil være offentlig op til lanet.
Der vil blive spillet i promod live 2 i cups.
Regler vil blive fastsat af Vengse fra MyGun som jeg har hyret til at stå for cod cups afdelingen.

Hilsen fra Wanted fra GunPlay
zENTSE
Torsdag d. 3. september 2009, kl. 10:13
14
Det lyder godt Wanted.

Jeg har skrevet til Kennet, som skulle være hovedarrangør at jeg er parat til at hjælpe med opsætningen af regelsættet osv, så der skulle være styr på den slags ting inden lan'et.

Personligt syntes jeg at gruppespil med 2 grupper af hver 4 (hvis vi tager udgangspunkt i 8 hold), hvor nr 1 og 2 går videre til upper bracket mens 3 og 4 går til lowerbracket. Så er playoffs double elimination, og finalen og consolidation er bo3, resten af kampene spilles på et map som bliver fundet ved veto (samme måde som der bliver gjort til TeX) - altså at et hold vælger et map fra, det andet hold gør det samme også bliver man ved indtil der er 1 map tilbage.

På denne måde er alle hold sikret 4 kampe. Og HVIS der nu er 8 hold og folk syntes det er for lidt, kan man jo også sagtens sige at der skal spilles 2 gange mod alle modstandere i gruppespillet, for at lave det til 7 kampe..
Redigeret: Torsdag d. 3. september 2009 - kl. 10:14
wanted
Fredag d. 4. september 2009, kl. 17:31
19
siger tak for oplægget og har sendt det videre til vengse...

til alle folk skal det siges at i endelig bare skal spørge om de ting i kunne ønske svar på....
NupZa | aNimus
Torsdag d. 3. september 2009, kl. 22:06
17
Mangler stavik 3 til et mix hold til det LAN :)
skriv vis der er nogen der lyster :b
#LEGACY @ Qnet -

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.0879898071289