Altså jeg syntes alligevel jeg har hørt fra en 3-4 andre hold at de også regner med at deltage.. Og så kommer der vel et par mixes, både af velkendte cod spillere men også nogle randoms der er til GunPlay lanet for at spille cs:s osv
tror du jeg har klæber hjerne eller hvad? det er garenteret bare Brie der har sagt vi skal afsted 3-4 gange.. Det er jo bare for at skabe lidt entusiasme på scenen :b
Synes det hele lyder meget fornuftigt og vil da ønske den danske scene vil støtte godt op omkring dette projekt :) - Kunne være cool hvis vi begyndte og få lidt flere lans her hjemme af en lidt større størrelse ligesom Exp :)
Regner selv med og prøve at samle et oldschool cod hold fra mine "aktive" dage her på scenen også se om vi kan ikke kan komme og give alle jer nye lidt whoop ass :p
Redigeret: Mandag d. 21. september 2009 - kl. 23:57
hahaha hvis du får Porsmose med dukker jeg op i Fab5 t-shirten :D den hænger faktisk stadig på væggen sammen med min VSA og Roskilde-eSport t-shirten fra SHGopen :D
Dejligt og se i to stadig er her, så der da lidt friendly faces :p
Kunne være rigtig meget hygge jackieboy - og håber da så sandelig hr porsmose er klar, en lang tur for min homie folkert - men håber det, satme ved og være for lang tid siden man har set ham og ja alle jer andre <3
Dem jeg har hørt kommer er Battlestyle, Ravens, DSRack, Wombat og GP selv...
- Der har også været snak om et Enemy-hold, men det har jeg ikke hørt mere om, desvære :(
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
Jeps, men tilmeldingsfristen er så overskredet.. Men mon ikke man godt kan tilmelde sig alligevel, men indtil videre så er det kun DSRack og Bstyle der har reserveret pladser sidst jeg tjekkede for et par dage siden
.. og nu har jeg lige tjekket igen og Ravens er kommet på